حوادث

جوان مفقود شده پس از 6 ماه در کمپ ترک اعتیاد پیدا شد

جوان گمشده ای که در غرب کشور زندگی می کرد و چندین ماه مفقود شده بود، در یک چرخش شگفت‌انگیز داخل کمپی در پایتخت پیدا شد.

به گزارش پارت نیوز؛ خانواده‌ای از غرب کشور به دنبال پسر مفقود شده خود به تهران آمده‌اند. خانواه این فرد شکایتی در دادسرای امور جنایی تهران مطرح کردند و روبه‌روی حمیدرضا کیاستی‌نیا نشستند، گفتند: مدتی است که از پسر ۲۵ ساله‌مان، مجید هیچ خبری نداریم. آخرین بار که او از خانه بیرون رفت دیگر بازنگشت. در شهر خودمان به دنبالش گشتیم و حتی شکایت هم کردیم اما هیچ اثری از او پیدا نکردیم. یکی از دوستانش به ما گفت که مجید به تهران آمده است. بنابراین به اینجا آمدیم و همه جا را گشتیم ولی هنوز هم او را پیدا نکرده‌ایم.

با توجه به شکایت خانواده مجید تحقیقات گسترده‌ای آغاز شد که منجر به کشف وی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شد. مجید در بازجویی‌ها اعلام کرد که به اشتباه و به اجبار در این کمپ نگهداری شده و در این مدت مورد شکنجه نیز قرار گرفته است. او مدعی شد: روزی که من را به اینجا آوردند خانه دوستم بودم که معتاد به مواد مخدر شیشه است. از خانه او که بیرون آمدیم افرادی سر هر دوی ما ریختند و گفتند خانواده‌هایتان خواسته‌اند شما را به کمپ ترک اعتیاد ببریم.

وی افزود: به آنها گفتم خانواده من اصلاً تهران نیستند که خواسته باشند من را به کمپ ببرید. در این شش ماه هرچه گفتم من شهرستانی هستم و می‌خواهم به شهرستان بروم و خانواده‌ام را ببینم آنها اجازه ندادند. خلاصه حرف‌هایم نتیجه نداد و حتی ما را هم شکنجه کردند تا ترک کنیم.

با توجه به ادعای مجید مبنی بر نگهداری اجباری و شکنجه در کمپ ترک اعتیاد بازپرس پرونده دستور آغاز تحقیقات گسترده‌ای را صادر کرد.

انتهای مطلب/ م.د

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x