بین الملل

حمله بی رحمانه اسرائیل به غزه و لبنان با بمب ها آغشته به اورانیوم

رژیم صهیونیستی از بمب های آغشته به اورانیوم در غزه و لبنان استفاده می کنید.

به گزارش پارت نیوز؛ رنگ هایی که حاصل از انفجار بمب های اسرائیل بین نارنجی و زرد هستند که نشان دهنده انفجار بمب های عادی نیستند بلکه بمب هایی هستند که اورانیوم با غنای کم در آن موجود هستند.

اسرائیل مدت هاست که این بمب را سر مردم غزه می ریزد حال دارد از این بمب ها در حمله به لبنان استفاده می کند. اسم این بمب ها ام کا 84 بوده 2 هزار پوند 907 کیلوگرم وزن دارند.

وقتی بمب‌های دارای اورانیوم منفجر می‌شوند رنگ‌های نارنجی تا زرد دیده می‌شود. شراره‌های اورانیوم هم به رنگ نقره‌ای از آن ساطع می‌شود. پس از آن به صورت ابری سیاه بالا می‌رود و چند ثانیه بعد شراره‌ها که با هوا ترکیب شده اند به زمین باز می‌گردند.

بر این اساس اورانیوم‌هایی که بر زمین می‌ریزد اثرات بسیار بدی بر محیط زیست و آب‌های زیرزمینی دارند و به صورت مستقیم عامل بیمار‌های لاعلاج در افراد می‌شود. این بمب‌ها پیش از این توسط ناتو در صربستان، افغانستان و فلوجه عراق استفاده شده بود.

عواقب پزشکی که از انفجار این بمب‌ها دیده ایم از سرطان خون گرفته تا تولد نوزادان ناقص الخلقه و سرطان مغز استخوان وجود دارد. در لبنان پیش از این هم از بمب اورانیومی استفاده شده بود که به همین علت سرطان خون در این کشور افزایش داشته است.

اسرائیل 4 هزار از این نوع بمب دارد.

انتهای مطلب/ ی.ر

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x