دکوراسیون

خرید نرده شیشه ای: با تتراگلس بهترین انتخاب را داشته باشید

خرید نرده شیشه ای: با تتراگلس بهترین انتخاب را داشته باشید

نرده های شیشه ای علاوه‌بر حافظت جان افراد و جلوگیری از سقوط، نمای زیبا و منحصربه‌فردی به فضای منزل یا محیط کاری شما می‌دهد. این نمونه از نرده ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و تمیز کردن آن‌ها کار بسیار آسانی است. بسیاری از افراد نرده های شیشه ای را جایگزین نرده های سنگی و فلزی کرده‌اند، زیرا این نوع نرده ها به راحتی نور را عبور می‌دهند و جلوه زیبایی به محیط می‌دهد. نرده شیشه ای انتخاب مناسبی برای فضاهای مدرن و شیک است.

نکات مهم در انتخاب و خرید نرده شیشه ای

نرده نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد، به همین دلیل زمان انتخاب نرده باید به ویژگی‌های آن توجه داشته باشید. در زمان خرید نرده شیشه ای باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • میزان تردد و ایمنی: اولین موردی که باید زمان خرید نرده شیشه ای به آن توجه داشته باشید، ایمنی نرده است. برای مکان‌هایی که تردد بسیار زیاد است، باید از شیشه‌های مقاوم در برابر ضربه و وزن استفاده کنید.
  • قیمت نرده شیشه ای: قیمت نرده شیشه ای براساس فاکتورهای مختلفی چون متراژ، نوع شیشه، مقاومت شیشه و… بستگی دارد.

مزایای استفاده از نرده شیشه ای

از نرده شیشه ای در بسیاری از ساختمان های اداری و مسکونی استفاده می‌شود. این نوع نرده ها امنیت افراد را در حین تردد فراهم می‌کنند.

خرید نرده شیشه ای: با تتراگلس بهترین انتخاب را داشته باشید

یکی از دلایل مهم که از نرده شیشه ای برای دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند، توهم فضای بیشتر ساختمان است. این عامل باعث می‌شود که فضای شما بزرگتر دیده شود. از دیگر مزایای نرده شیشه ای می‌‌‌‌‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بهره بردن از نور طبیعی در داخل منزل
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • ایجاد حس فضای بزرگ
  • نصب آسان و سریع
  • مستحکم و مقاوم بودن
  • نظافت آسان

کاربردهای نرده شیشه ای

استفاده از شیشه بهترین راه برای ظاهری زیبا است. نرده های شیشه ای برای راه پله، استخر، بالکن، ایوان و پاسیوها بهترین گزینه برای ساختمان و آپارتمان‌ها محسوب می‌شود.

خرید نرده شیشه ای: با تتراگلس بهترین انتخاب را داشته باشید

داشتن نرده های شیشه با داشتن ساختاری محکم و ظرافت زیبایی که دارند با هر سبکی از فضای بیرون ترکیب می شوند. نرده های شیشه ای کاربرد و مزایای زیادی دارند. بهترین گزینه برای راه پله ها استفاده از نرده های شیشه ای است که بسیار مستحکم و ایمن هستند. با داشتن نرده شیشه ای در منزل یک فضای بسیار زیبایی را می‌توانید خلق کنید.

انواع شیشه های مناسب برای نرده های شیشه ای

از پرکاربردترین شیشه برای نرده های شیشه ای سکوریت و لمینت هستند. متریال شیشه سکوریت بهترین نوع شیشه است که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و ضربه، ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد. از دو شیشه با متریال های سکوریت و لمینت میتوانید در فضاهای مختلفی مانند، اداره، ویلا، مراکز تجاری و…. استفاده کنید. استفاده از سکوریت بهترین جایگزین برای نرده های فلزی است. شیشه های سکوریت و لمینت ظاهری براق و درخشان دارند و با عبور دادن نور طبیعی از خود زیبایی فضا را چند برابر می‌کنند. از نرده های شیشه ای سکوریت و لمینت می‌توانید در اطراف استخرها، تراس ها، فضاهای داخلی و خارجی استفاده کنید.

شیشه لمینت

این شیشه مانند سکوریت از مقاومت بالایی در برابر گرما و شرایط آب و هوایی برخوردار است. برای ساخت شیشه لمینت از چند لایه سکوریت با داشتن طلق پلی وینیل و بوتیرات پی وی بی استفاده می‌شود. لایه های طلق پلی وینیل و بوتیرات به یکدیگر چسبانده می‌شوند و مقاومت شیشه را افزایش می‌دهند. شیشه لمینت دارای عایق صوتی است. استفاده از شیشه لمینت برای مکان‌هایی که تردد بسیار بالایی وجود دارد بسیار مناسب است، زیرا با داشتن نرده شیشه ای می‌توانید از مشکلات زیادی جلوگیری کنید.

شیشه سکوریت

برای ساخت شیشه سکوریت در ابتدا سوراخ کاری و برش کاری های لازمه انجام می‌شود و در انتها داخل کوره قرار داده می‌شود. با قرار دادن شیشه ها در کوره باعث می‌شود تا مقاومت سکوریت افزایش یابد. شیشه سکوریت در هنگام شکسته شدن به قطعات بسیار ریز و بی‌خطر تبدیل می‌شود. شیشه سکوریت تنوع بسیار زیادی دارد که می‌توان به شیشه سکوریت دودی، مشجر، رفلکس، طلایی، ساده، برنز و وین وایت اشاره کرد.

نرده شیشه ای تتراگلس؛ بهترین انتخاب برای زیبایی و امنیت

تتراگلس، به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ساختمانی بر پایه شیشه، با سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع نرده شیشه ای، آماده ارائه بهترین راه حل ها برای نیازهای شماست. نرده شیشه ای تتراگلس، ترکیبی بی‌نظیر از زیبایی، ظرافت و استحکام است که به شما در خلق فضایی مدرن و امن کمک می‌کند.

چرا تتراگلس را برای خرید نرده شیشه ای انتخاب کنید؟

  • کیفیت و تنوع بی‌نظیر:تتراگلس با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و تجهیزات پیشرفته، نرده های شیشه ای را در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می‌کند تا با هر سلیقه و فضایی همخوانی داشته باشد.
  • قیمت مناسب:تتراگلس با حذف واسطه‌ها و ارائه مستقیم محصولات خود، قیمت‌های بسیار رقابتی و مقرون به صرفه ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
  • نصب حرفه ای:تیم متخصصان تتراگلس با تجربه و دانش فنی بالا، نرده های شیشه ای را با دقت و ظرافت کامل نصب می‌‌‌‌کنند تا از ایمنی و زیبایی آن‌ها اطمینان حاصل شود.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش:تتراگلس برای تمام محصولات و خدمات خود گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد تا خیال شما از بابت کیفیت و کارایی آنها آسوده باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان تتراگلس تماس بگیرید.

شماره تماس: 09127228521 و 02177000229

آدرس وبسایت: https://tetraglass.net/

 

سخن پایانی

نرده شیشه ای از زیباترین نرده های ساختمانی محسوب می‌شود. کارایی این نرده‌ها در ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی بسیار رایج است. از نرده های شیشه ای در بالکن ها، پله ها و تراس ها بیشترین استفاده می‌شود. نرده های شیشه ای در برابر ضربه، گرما و شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم و مستحکم هستند. شیشه های استفاده شده در نرده ها از دو نوع سکوریت و لمینت است، زیرا این دو مقاومت بسیار بالایی دارند و برای نظافت می‌توانید از آب یا شیشه پاک کن استفاده کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x