فناوری

دانلود فیلم از یوتیوب با 5 روش آسان + دانلود از یوتیوب با تلگرام

اگر به دنبال یادگیری روش های دانلود فیلم از یوتیوب هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش پارت نیوز؛ یوتیوب منبع  فیلم های آموزشی از سرتاسر جهان است. اما نمی‌توان به صورت مستقیم این ویدئوها را از یوتیوب دانلود کرد. برای همین دانلود از یوتیوب کمی دردسرساز است. برای دانلود فیلم از یوتیوب در ادامه راه هایی را به شما آموزش خواهیم داد.

روش های دانلود فیلم از یوتیوب

با اینکه نمی‌توان به صورت مستقیم از یوتیوب فیلم دانلود کرد؛ اما روش‌های زیادی برای دانلود از آن وجود دارد. سایت‌ها، نرم‌افزارهای کامپیوتر و موبایل متنوعی برای دانلود از یوتیوب وجود دارند. پس اصلا نگران این موضوع نباشید. راحت توی یوتیوب بچرخید و لینک ویدئوهایی که دوست دارید را کپی کنید. در ادامه روش دانلود از یوتیوب با سایت، نرم‌افزار کامپیوتر و موبایل را معرفی خواهیم کرد.

بهترین سایت‌ها برای دانلود از یوتیوب

یکی از روش های دانلود فیلم از یوتیوب استفاده از سایت است. کار با اکثر این سایت ها آسان است. کافیست لینک ویدیوی مورد نظر خود را در قسمت مربوطه بنویسید. در برخی از سایت ها می توانید کیفیت و قالب مورد نظر خود را مشخص کنید. سپس شروع به دانلود ویدیو کنید.بهترین سایت‌ها برای دانلود از یوتیوب عبارت‌اند از:

1- سایت Qdownloader.net

سایت Qdownloader.net یکی از بهترین سایت‌های موجود برای دانلود از یوتیوب است. برای استفاده از این سایت، کافی است ادرس ویدئویی که می‌خواهید را از یوتیوب کپی کنید. حالا سایت کیودانلودر را باز کنید. در قسمت مربوط، لینک ویدئو را بگذارید. در این قسمت می‌توانید یکی از فرمت‌هایی را انتخاب کنید که سایت برای نمایش ارائه می‌دهد. حالا روی گزینه دانلود کلیک کنید. به همین سادگی!

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنم

2- سایت Yout.com

این سایت به عنوان یک مبدل mp3 و mp4 کار می‌کند. در واقع برای استفاده از You.com باید تغییر بسیار کوچکی در لینک ویدئو مدنظرتان انجام بدهید. مانند سابق لینک ویدئو را کپی کنید و در قسمت جست‌وجو مرورگرتان بگذاریدش. حالا توی لینک کلمه Youtube را پیدا کنید. قسمت ube را پاک کنید. دکمه enter را روی صفحه کلیدتان بزنید. حالا وارد سایت Yout.com می‌شوید. کیفیت و فرمت مدنظرتان را انتخاب کنید. دانلود را شروع کنید.

3- سایت givefastlink.com

برای دانلود از یوتیوب می‌توانید از سایت دیگری به آدرس givefastlink.com استفاده کنید. وارد سایت شوید. لینک ویدئو را در قسمت مربوط وارد کنید. مثل همیشه کیفیت و فرمت مدنظرتان را انتخاب کنید. حالا گزینه دانلود را بزنید، تا بارگیری ویدئو شروع شود.

4- سایت flydownloader.com

استفاده از سایت فلای‌دانلودر هم مانند باقی سایت‌هاست. لینک ویدئو یوتیوب مدنظرتان را وارد کنید. لینک های دانلود برای شما نمایش داده می شود. هر یک را که می خواهید انتخاب نموده و دانلود کنید. می‌توانید از این سایت برای دانلود از نرم‌افزارهایی مثل اینستاگرام و تیک تاک استفاده کنید که امکان دانلود مستقیم از آن‌ها نیست.

5- نرم‌افزار IDM

نه تنها برای دانلود از یوتیوب، که برای دانلود از هرجایی به IDM احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر تا به حال از این نرم‌افزار استفاده نکرده‌اید، باید بگویم نصف عمرتان بر فناست. سرعت دانلود این نرم‌افزار بالاست و مدیرت دانلود‌ها را هم برای‌تان به شدت آسان کرده است. لحظه‌ای تعلل در نصب این برنامه، نصف دیگر عمرتان را بر فنا می‌دهد.

دانلود فیلم از یوتیوب با  گوشی موبایل

سایت‌هایی که می توانید از طریق آن ها دانلود کنید را به شما ارائه کردیم. برای دانلود از یوتیوب می‌توانید از نرم‌افزارهایی استفاده کنید که برای این کار برنامه‌ریزی شده‌اند. نرم‌افزارهایی که معرفی می‌کنیم به درد دانلود از یوتیوب برای انواع گوشی‌های اندروید می‌خورد.

1- نرم‌افزار YouTube Go

یوتیوب گو یک نرم‌افزار با حجم کم، مناسب گوشی‌های اندروید است. با این نرم‌افزار به راحتی می‌توانید فیلم‌های یوتیوب را دانلود کنید. این نرم‌افزار را می‌توانید از گوگل‌پلی و سایت‌های داخلی ایرانی دانلود کنید. بعد از دانلود آن، از ذخیره فیلم‌های یوتیوب در گوشی‌تان نهایت لذت را ببرید.

2- نرم‌افزار InsTube

با نصب این نرم‌افزار می‌توانید ویدئوها را با وضوح و فرمت مدنظرتان دانلود کنید. سرعت دانلود این نرم‌افزار بالاست. زمانی که چند ویدئو را باهم دانلود می‌کند هم کند نخواهد شد. این نرم‌افزار حجم کمی دارد. از آن می‌توانید به عنوان مرورگر هم استفاده کنید. امکان پخش ویدئوها و فایل‌های صوتی که دانلود کردید، در خود نرم‌افزار وجود دارد. یکی از مزیت های اینستیوب این است که می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت 4K و HD را پشتیبانی کند.

3- نرم‌افزار VidMate App

برای دانلود ویدیو، موسیقی و… از یوتیوب می‌توانید روی قابلیت‌های متنوعVidMate حساب کنید. سرعت دانلود این نرم‌افزار هم زیاد است. با این نرم‌افزار هم می‌توانید فایل‌هایی که دانلود کردید را در خود نرم‌افزار تماشا کنید. برای دانلود VidMate باید از طریق گوگل و سایت خود نرم‌افزار اقدام کنید.

4- نرم‌افزار ADM

به نظرم نرم‌افزار ADM هیچ نیازی به معرفی ندارد. یک نرم‌افزار عالی برای مدیریت دانلودها. بله! با ADM می‌توانید از یوتیوب هم فیلم دانلود کنید و لذتش را ببرید. سرعت دانلود ADM بالاست. مدیریت کردن دانلودها را هم آب خوردن کرده است.پ

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنم

دانلود فیلم از یوتیوب با تلگرام

کار کردن با تلگرام آنقدر راحت است که بعضی از افراد ترجیح می‌دهند، برای دانلود از یوتیوب هم، با همین نرم‌افزار کار کنند. برای دانلود از یوتیوب در نرم افزار تلگرام، باید عضو ربات‌های دانلود از یوتیوب شوید. در قسمت جستجوی تلگرام آی دی SaveVideoBot@ را تایپ کنید. وارد ربات مورد نظر شده و Start را بزنید. در این قسمت ربات از شما لینک ویدئو انتخابی و مدنظرتان را می‌خواهد. با کمال میل لینک را برایش بفرستید. حالا باید کمی صبر کنید تا ربات کیفیت‌های مختلف را برای‌تان بفرستد. بعد، کیفیت‌های مدنظرتان را انتخاب کنید تا دانلود شروع شود.

دانلود فیلم از یوتیوب با آیفون

نوبتی هم باشد، نوبت گوشی‌های ios است. کسانی که گوشی آیفون دارند، نگران نباشند. با این گوشی هم می‌توان از یوتیوب فیلم دانلود کرد. وب اپلیکیشن GiveFastLink برای همین کار طراحی شده است. کافی است وارد سایت یا نرم‌افزار گیوفست‌لینک شوید. لینک ویدئو مدنظرتان را وارد کنید. کمی منتظر بمانید تا لینک دانلود آماده شود. سپس روی گزینه دانلود کیفیت مدنظرتان بزنید.

یکی دیگر از سایت‌های دانلود ویدیو از یوتیوب در آیفون، سایت ddownr.com است. برای استفاده از این نرم‌افزار باید فیلترشکن تان را روشن کنید. لینک ویدئو مدنظرتان را از یوتیوب کپی کنید. مرورگر خود را باز کنید و سایتddownr.com را در کادر جستجو وارد کنید. در صفحه‌ای که از سایت باز می‌شود، لینک ویدیو در کادر وارد کنید. دکمه دانلود سمت راست کادر است. آن را انتخاب کنید. کمی صبر کنید تا سایت ویدیو شما را پردازش کند. حالا می‌توانید ویدئو را دانلود کنید.

سخن پایانی

بهترین روش‌ها برای دانلود از یوتیوب را معرفی کردیم و ثابت کردیم دانلود از یوتیوب کار غیر ممکنی نیست. فقط کافی است، روشی که با آن راحت‌ هستید را پیدا کنید. اگر روش دیگری مد نظرتان است در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x