جامعه

دختری جوان به خاطر حسادت به شریک عاطفی سابقش زندگی خود را تباه کرد

دو دختر جوان با اتهامات سنگین تجاوز زندگی دو پسر جوان را به تباهی کشاندند اما آیا این دختران واقعاً قربانی هستند یا با انگیزه‌ای نامعلوم به دروغ پناه برده‌اند؟ این پرونده زنگ خطری جدی برای جامعه است و سوالات مهمی را درباره عواقب سوء استفاده از قانون مطرح می‌کند.

به گزارش پارت نیوز؛ دختر جوانی با ادعای اینکه به او تجاوز شده است به پلیس مراجعه کرد و اینگونه اعلام کرد: در این مدت من سفری به کیش داشته ام و در انجا با پسری به اسم هومن آشنا شدیم و مدتی باهم قرار می گذاشتیم. هومن پس از مدتی پیشنهاد ازدواج را مطرح کرد و یک روز که برای خرید طلا بیرون بودیم برایم قهوه ای خرید و من پس از خوردن قهوه بیهوش شدم. زمانی که به هوش آمدم خودم را داخل خانه هومن دیدم و متوجه شدم در زمانی که بیهوش بودم به من تجاوز کرده بود از همان اول من را تهدید کرد تا به پلیس چیزی نگویم ولی انقدر این موضوع بر روی دوشم سنگینی می کرد که در اخر تصمیم به اعتراف کردم.

بعد از شکایت این دختر تحقیقات شروع شد و هومن 28 ساله بازداشت شد و زمانی که با اتهامش روبه رو شد با تعجب گفت: ما در طی زمانی باهم دوست بودیم و از هم جدا شدیم، اکنون با دختر دیگه ای عقد کردم و اصلا از ماجرای طلا و تجاوز خبری ندارم.

پس از اظهارات هومن کارآگاهان پلیس به تحقیقات پرداختند و مدارک و سرنخ‌های بدست آمده نشان می‌داد که شکایت این دختر جوان دروغبی نبوده است و بدین ترتیب دختر اظهار شد و اعتراف کرد که به علت حسادتش این شکایت را مطرح کرده است.

در کنار این پرونده یک پرونده دیگری هم با همین منظور تشکیل شد و دخترک اظهار داشت: با پسری به نام امیر در فضای مجازی آشنا شدم اما نمی دانستم که نیت شوم او چیست و پس از قرار اولمان به من تعرض کرد.

وی شکایت کرد و طی شکایتش پسر جوان بازداشت شد و با مشخص شدن پرونده به این موضوع پی بردند که دختر جوان به علت جدایی اش این شکایت را به عنوان انتقام تنظیم کرده است. پس از این پسر جوان با اثبات بی‌گناهی آزاد شد و در ادامه برای این دو دختر جوان قرار قانونی صادر شده است و تحقیقات ادامه دارد.

انتهای مطلب/ م.د

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x