دسته‌بندی نشده

دوربین سیمکارت خور فضای بیرونی ویژگی هر دام چیست؟

خرید دوربین سیمکارت خور

دوربین های سیمکارت خور همانطور که از نامشان پیداست دوربین های هستند که برای انتقال تصویر از داده سیمکارت ها اتفاده می کنند و اینترنت دوربین از طریق سیمکارت تامین می شود، این ویژگی منحصر به فرد یکی از دلایلی اصلی استفاده از دوربین سیمکارت خور می باشد، جالب است بدانید دوربین های سیمکارتی به تازگی وارد بازار شده اند اما محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم ایجاد کرده است.

با خرید دوربین های سیمکارت خور دیگر به مودم وای فای و کابل کشی نیاز ندارید زیرا این دوربین کاملا مستقل هستند، دوربین های سیمکارت خور در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند، جهت نظارت منزل، فروشگاه، محل کار، فضای بیرونی، مانیتورینگ پروژه های ساخت و ساز، زمین های کشاورزی و دامداری و حتی مناطق دور افتاده که فاقد مودم وای فای می باشد، یکی از کاربرد دوربین های سیمکارت خور نصب بر روی خودرو می باشد که نظارت و حمل و نقل ماشین ها را به مدیریت مانیتور و منتقل کند.

دوبین کوچک متصل به موبایل

دوربین کوچک سیمکارت خور هم به جهت نظارت کودک یا سالمندان محترم وارد بازار شده اند، با نصب دوربین های سیم کارت خور کوچک همیشه خود را در محل تصور کنید زیرا تصور دوربین همیشه بر روی گوشی شما منتقل می شود، جهت نظارت پرستار کودک می توانید از دوربین های کوچک استفاده کنید، در ادامه قابلیت های دوربین کوچک را مشاهده کنید:

  • قابلیت شارژ بدون نیاز به برق (اتصال به برق برای استفاده های طولانی)
  • دارای ابعاد کوچک که اصلا جلب توجه نمیکند
  • دارای سنسور حرکتی و آلارم هوشمند
  • دید در شب قوی
  • انتقال تصویر روی موبایل
  • ضبط حرکتی روی مموری کارت

قیمت دوربین سیم کارت خور

از جمله قابلیت دوربین های سیمکارت خور می توانیم به ضبط آن ها با کیفیت بالا هم اشاره کرد، پشتیبانی از کارت حافظه جهت ثبت وقایع، امکان دید در شب، انتقال تصویر روی گوشی موبایل، ارسال هشدار از طریق نرم افزار نیز اشاره کرد. با مجهز شدن دوربین های سیمکارت خور و قابلیت تشخیص انسان و سنسور حرکتی قوی امنیت و نظارت بیشتر در مکان های مربوطه را به مشتریان خود ارائه کرده است.

قیمت دوربین های سیمکارت خور نسبت به دوربین های باسیم و سنتی که با کبل متصل میشدند بسیار مناسب تر می باشد به صورتی که شما با هر بودجه ای می توانید آن ها را تهیه نمایید به عنوان مثال از 2 تومن به بالا قیمت دوربین های سیمکارت خور را میتوانیم تعیین کنیم.

دوربین سیمکارت خور فضای بیرونی ویژگی هر دام چیست؟

مزایا استفاده از دوربین های سیمکارت خور

  • بدون نیاز به مودم وای فای نیز راه اندازی میشود
  • نیاز به نصاب یا متخصص برای نصب ندارند
  • ضد آب و مخصوص فضای بیرونی طراحی شده اند
  • علاوه بر دوربین مداربسته قابلیت دزدگیر حرکتی هم دارد
  • کابل کشی و بستر سازی نیاز ندارد
  • قابل جابه جایی و انتقال به محل دیگر هستند
  • نظارت و کنترل از راه دور بدون اختلال و پر سرعت
  • پشتیبانی از حافظه کلود یا همان ابری

دوربین سیمکارت خور فضای بیرونی ویژگی هر دام چیست؟

برنامه نصب دوربین سیمکارت خور

برای نصب دوربین های سیمکارت خور لازم است دوربین خود را از سایت www.securitysystemco.ir تهیه نمایید و از اینکه دوربین خود را سفارش داید و به دستتان رسید، برای سیمکارت دوربین شارژ و بسته اینترنت تهیه کنید و داخل دوربین قرار دهید، برای نصب سیمکارت توجه داشته باشید که دوربین حتماً خاموش باشد.

در مرحله بعدی دوربین را از طریق آداپتور که در پکیج دوربین موجود می باشد روشن کنید، پس از راه اندازی اولیه دوربین آماده نصب برای منزل، محل کار، فروشگاه و یا باغ و ویلا می باشد.

از گوگل پلی نرم افزار دوربین را دانلود کنید و روی گوشی خود نصب کنید بعد از اسکن کردن بارکد دوربین تصویر دوربین در اپلیکیشن ظاهر می شود در این مرحله شما دوربین را به نرم افزار موبایل اضافه کردید که حتی از راه دور هم می توانید آن را کنترل کنید و بر اماکن خود نظارت داشته باشید.

امتیاز بدهید

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x