فناوری

راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون؛ آبان 1402

گوشی های شیائومی بسیاری وجود دارند که می‌توانید آنها را بخرید، اما ما برای اینکه کار را برای شما راحت کنیم، فقط تعداد محدودی از آنها که می توانید با 8 میلیون آن ها را خریداری کنید خواهیم پرداخت. 

به گزارش پارت نیوز؛ شیائومی گوشی های توانمند بسیاری دارد که می توانید با بودجه ای در حدود 8 میلیون تومان آن ها را خریداری کنید.

خرید گوشی شیائومی با 8 میلیون تومان

در ادامه به معرفی برخی گوشی های بازار  که تا 8 میلیون تومان

پوکو M5s Poco M5s

اولین تلفنی که درلیست بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون ما قرار می‌گیرد، Poco M5s است. این مدل طراحی زیبایی دارد و دارای گواهینامه IP53 نیز میباشد. شیائومی برای این مدل از یک نمایشگر اولد 6.43 اینچی استفاده کرده که روشنایی خیلی خوبی دارد و از وضوح کافی برخوردار است.

باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده دراین تلفن، طول‌عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. بلندگوهای استریو با کیفیت صدای خوبی دارد و عملکرد تراشه هلیو G95 مدیاتک برای این محدوده قیمتی عالی است، حتی اگر چیپست قدیمی باشد. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، کیفیت عکس و فیلم فوق‌العاده‌ای دارد.

ردمی نوت 12 4G؛ Redmi Note 12 4G

تلفن بعدی که در لیست بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون ما قرار می‌گیرد، Redmi Note 12 4G است. طراحی زیبا و چشم‌نوازی دارد و دارای گواهینامه IP53 است. شیائومی دراین مدل از یک صفحه‌نمایش اولد با نرخ 120 هرتز استفاد کرده که بسیار روشن است و وضوح فوق‌العاده‌ای دارد.

ردمی نوت 12 طول‌عمر باتری طولانی دارد و توسط شارژ سریع 33واتی شارژ می‌شود. این مدل دارای جک 3.5 میلیمتری، رادیو FM، بلستر IR و اسلات میکرواس‌دی میباشد و روی اندروید 13 با رابط MIUI 14 اجرا می‌شود. کیفیت عکس و فیلم دوربین اصلی، بسیار عالی است البته برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید، لازم است بصورت ثابت عکاسی و فیلمبرداری کنید.

ردمی نوت ۱۱؛ Redmi Note 11

تلفن دیگری که درلیست بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون ما جا می‌گیرد، ردمی نوت ۱۱ است. ردمی نوت 11، از شیشه با روکش مات ساخته‌شده و طراحی شیک و زیبایی دارد که رتبه IP53 را نیز نمایش می‌دهد. نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED استفاده شده کیفیت، روشنایی و دقت‌رنگ عالی دارد و نرخ رفرش 90 هرتز را نمایش می‌دهد.

گوشی شیائومی

باتری 5000 میلی‌آمپری طول‌عمر خوبی دارد و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند که قادراست تلفن را در 1 ساعت، بصورت کامل شارژ کند. بلندگوهای استریو و باکیفیتی دارد و عملکرد سیستم دوربین آن اگر دوربین ثابت باشد، عالی‌است. به‌راحتی می‌توانید عکس‌های پرتره و ماکرو فوق‌العاده‌ای را ضبط کنید.

دمی نوت ۱۰ پرو؛ Redmi Note 10 Pro

دستگاه بعدی که درلیست بهترین گوشی شیائومی تا ۸ میلیون ما قرار می‌گیرد، ردمی نوت ۱۰ پرو است. این مدل از شیائومی نیز، طراحی زیبایی دارد و درعین‌حال دارای رتبه IP53 است. نمایشگر امولد 6.67 اینچی استفاده شده، نرخ 120 هرتزی را نمایش می‌دهد و عملکردی روان باسرعت پاسخگویی بالا دارد

باتری 5020 میلی‌آمپری از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند و طول‌عمر مناسبی دارد. تراشه اسنپدراگون 732G عملکرد پایداری دارد و گرمای زیادی ندارد. همه دوربین‌ها در نور روز، عکس و فیلم باکیفیتی را ثبت و ضبط می‌کنند. درنهایت این مدل دارای جک 3.5 میلیمتری، بلستر IR، رادیو، NFC، شیار میکروSD و بلندگوهای استریو باکیفیت خوب میباشد.

ردمی ۱۲؛ Redmi 12

تلفن دیگری که قصد داریم بعنوان بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون معرفی کنیم، Redmi 12 است. این مدل شیائومی کیفیت ساخت و طراحی زیبایی دارد و دارای گواهینامه IP53 است. شیائومی برای این مدل از یک نمایشگر 6.79 اینچی ال‌سی‌دی استفاده کرده که نرخ رفرش 90 هرتز را ارائه می‌دهد؛ این مدل یکی از بزرگترین صفحه‌نمایش‌ها را دراین رنج قیمتی دارد.

کیفیت دوربین اصلی و فوق‌عریض تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری در طول روز بسیار خوب هستند. عمرباتری 5000 میلی‌آمپری استفاده‌شده، بسیار خوب و طولانی است. تراشه هلیو G88 عملکرد و ثبات خوبی دارد اما دراین رنج قیمتی، تراشه‌های بهتری نیز هستند.

دمی نوت 12S؛ Redmi Note 12S

تلفن بعدی که قصد داریم بعنوان بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون معرفی کنیم، Redmi Note 12s است. شیائومی برای این مدل از یک نمایشگر امولد 6.43 اینچی با نرخ 90 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت استفاده کرده که کیفیت تصویر و دقت رنگ مناسبی دارد. در مرکز پردازش این تلفن، تراشه هلیو G96 مدیاتک قرار دارد و در کنار آن از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 استفاده شده است. دوربین 108 مگاپیکسلی ردمی نوت 12S، کیفیت عکس و فیلم مناسبی دارد و می‌توان روی آن حساب کرد.

ردمی نوت 10 5G؛ Redmi Note 10 5G

تلفن بعدی که قرار است بعنوان بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون معرفی کنیم، Redmi Note 10 5G است. شیائومی در ساخت این مدل از یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD استفاده کرده که نرخ 90 هرتز را ارائه می‌کند و کنتراست عالی دارد. باتری 5000 میلی‌آمپری دستگاه، طول‌عمر بسیار عالی دارد.

بلندگوهای تلفن کیفیت و بلندی صدای خوبی دارند؛ نرم‌افزار دستگاه نیز خیلی نرم و روان کار می‌کند. دوربین‌های تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری در شب و روز مناسب هستند و می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. سلفی‌ها نیز کیفیت بسیار خوبی دارند. تراشه دایمنسیتی 700 مدیاتک نیز بعنوان پردازنده مرکزی ایفای نقش می‌کند که عملکرد و ثبات بسیار خوبی دارد. نمایشگر آنقدر روشن نیست.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x