تولید و تجارت

راهنمای خرید کولر گازی ایران اسپلیت

با فرا رسیدن فصل گرما تامین سیستم‌های سرمایشی مناسب و بهینه‌سازی آن‌ها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. آمار خرید کولر گازی در فصل‌های گرم سال نشان می‌دهد که مردم به سیستم‌های برودتی ساختمان‌های خود حساسیت زیادی دارند و سعی می‌کنند که بهترین سیستم‌های سرمایشی را انتخاب کنند. انواع کولرهای گازی به‌عنوان تجهیزات سرمایشی کارآمد شناخته می‌شوند؛ اما درصورتی می‌توانید به عملکرد و راندمان بهینه در استفاده از این تجهیزات برسید که در انتخاب آن‌ها به چند نکته توجه کنید. راهنمای خرید کولر گازی ایران اسپیلت به شما کمک می‌کند که ضمن آشنایی با انواع کولرهای گازی، یک خرید ایده‌آل را تجربه کرده و از مزایای خرید این تجهیزات سرمایشی در درازمدت بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های کولر گازی باکیفیت

کولر گازی در انواع مختلف ایستاده، پنجره‌ای، سقفی، داکت اسپیلت دیواری و پرتابل وجود دارد. اگر به‌دنبال یک تجهیز سرمایشی باکیفیت هستید، باید به ویژگی‌هایی از قبیل نوع کولر، کیفیت ساخت، میزان مصرف انرژی، برند تولیدکننده، قیمت و فاکتورهای از این قبیل توجه کنید. علاوه‌بر ویژگی‌های کیفی سیستم سرمایشی، باید به تناسب کاربری و راندمان آن متناسب با متراژ ساختمان توجه داشته باشید. در ادامه معیارهای مهم در انتخاب و خرید کولر گازی مناسب را بررسی می‌کنیم.

میزان مصرف انرژی

توجه به بهره‌وری انرژی یکی از فاکتورهای مهم در خرید این سیستم‌های سرمایشی است. مصرف انرژی کولرهای گازی براساس معیاری باعنوان seer یا نسبت بهره‌وری انرژی فصلی مشخص می‌شود. هرچه این رتبه روی برچسب انرژی دستگاه بیشتر باشد، مصرف آن بهینه‌تر و کمتر خواهد بود؛ در‌نتیجه هزینه‌های جانبی در استفاده از این کولرهای گازی و اثر منفی آن بر محیط زیست کاهش می‌یابد.

ظرفیت خنک‌کنندگی

میزان ظرفیت خنک‌کنندگی هر کولر گازی که براساس واحد حرارتی بریتانیا اندازه‌گیری می‌شود و نشان می‌دهد که دستگاه در طول یک ساعت چه میزان از گرما را از اتاق خارج می‌کند. برای این‌که بتوانید کولر گازی با ظرفیت خنک‌کنندگی مناسب را تهیه کنید، باید به ابعاد ساختمان یا اتاق توجه داشته باشید.

عملکرد بی‌صدا

کولرهای گازی معمولا عملکرد کم صدایی دارند. حتی برخی از مدل‌های این تجهیزات بی‌صدا نیز کار می‌کنند. درصورتی‌که هرگونه صدای ضعیف می‌تواند آرامش شما را به هم بزند، بهتر است به خرید کولر گازی با درجه دسی‌بل کمتر بپردازید.

تهویه مطبوع

سیستم‌های سرمایشی که در کنار قابلیت‌های خنک‌کنندگی به تهویه مطبوع هوا نیز کمک می‌کنند، انتخاب عاقلانه‌تری به نظر می‌رسند. یک کولر گازی باکیفیت باید به فیلتر هوای مناسب مجهز باشد. در این صورت اگر گرد و غبار یا ذرات حساسیت‌زا در هوا وجود داشته باشد، به‌راحتی پاکسازی می‌شود. برخی از مدل‌های کولر گازی که دارای فیلتر هوا هستند، از قابلیت جذب باکتری و ویروس نیز برخورداراند؛ درنتیجه شما می‌توانید یک هوای خنک و پاکیزه را تنفس کنید.

طول عمر و گارانتی دستگاه

کولرگازی‌هایی که از قطعات باکیفیت تولید شده و تمامی مراحل ساخت و مونتاژ آن‌ها براساس استانداردهای روز دنیا باشد، با گارانتی معتبری عرضه می‌شوند. این نوع سیستم‌های سرمایشی طول عمر بیشتری دارند و شما می‌توانید بدون هزینه‌های نگهداری به عملکرد و راندمان بهینه در استفاده از آن‌ها برسید. اگرچه خرید کولر گازی باکیفیت از برندهای معتبر در ابتدا ممکن است هزینه‌های شما را افزایش دهد؛ اما قطعا در درازمدت صرفه اقتصادی خواهد داشت.

ویژگی‌های جانبی

کولرگازی‌های باکیفیت به ویژگی‌های اضافی مانند قابلیت اینورتر و کنترل دما، حالت خواب، تایمر قابل برنامه‌ریزی، نمایشگر دیجیتال و کنترل از راه دور و ویژگی‌هایی از این قبیل برخوردار هستند. قطعا این ویژگی‌ها در قیمت خرید کولر گازی تاثیر مستقیمی دارند.

راهنمای خرید کولر گازی ایران اسپلیت

کولر گازی‌های باکیفیت در ایران اسپیلت

ایران اسپیلت با بیش از یک دهه سابقه کار در حوزه فروش انواع کولر گازی و اسپیلت، باکیفیت‌ترین محصولات برودتی را با گارانتی‌های معتبر و خدمات پس‌ازفروش بی‌نظیر ارائه می‌دهد. این‌که شما کدام برند از کولرگازی را می‌پسندید، به سلیقه و بودجه‌ای که در اختیار دارید، بستگی دارد. با‌توجه‌به این‌که این شرکت آیتم‌هایی مانند گارانتی و تضمین برگشت وجه را برای مشتریان خود در نظر گرفته است، می‌توانید محصولات آن را با اطمینان خریداری کنید. در ادامه مزایای خرید کولر گازی های باکیفیت ایران اسپیلت را بررسی می‌کنیم.

خرید کولر گازی کریر

خرید کولر گازی کریر در انواع مدل‌های ایستاده، دیواری، سقفی، پنجره‌ای، پرتابل و داکت اسپیلت وجود دارد که هر‌یک‌از آن‌ها متناسب با مدل خود عملکرد بهینه و خنک‌کنندگی ایده‌آلی ارائه می‌دهند. شما می‌توانید متناسب با محل نصب و فضای اتاق، مدل مناسب را انتخاب کنید. کارشناسان فروش ایران اسپیلت در این زمینه به شما کمک می‌کنند. کولر گازی کریر به امکاناتی از قبیل ریموت کنترل، فیلتر تصفیه هوا، نمایشگر ال‌ای‌دی و مصرف کم انرژی برق برخوردار است. شرکت کریر به‌عنوان معتبرترین و بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در جهان شناخته می‌شود و شما می‌توانید با اطمینان از کیفیت محصولات آن و خدمات پس‌ازفروش کولر گازی کریر آن را از نمایندگی معتبر این کمپانی خرید کنید.

خرید کولر گازی هایسنس

اسپیلت‌های هایسنس در انواع معمولی و اینورتر تولید می‌شوند و جزو بهترین سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع به شمار می‌روند. این تجهیزات به کمپرسور روتاری مجهز هستند و مصرف انرژی بسیار کمی دارند. ویژگی‌های تعبیه‌شده در این سیستم‌ها، استفاده از آن‌ها را برای مناطق معتدل و گرمسیری ایده‌آل ساخته است. از این ویژگی‌ها می‌توان به ریموت کنترل از راه دور، حالت خواب، توانایی کارکرد در دمای حداقل منفی ۷ درجه سانتی‌گراد، نمایشگر ال‌ای‌دی، برچسب انرژی سری A، عملکرد هوشمند، توزیع یکنواخت باد، ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۱۸ ماه گارانتی قطعات و ویژگی‌های دیگر اشاره کرد. با خرید کولر گازی هایسنس از ایران اسپیلت می‌توانید از سایر خدمات پس‌ازفروش آن مانند نصب و سرویس بهره‌مند شوید.

راهنمای خرید کولر گازی ایران اسپلیت

جمع‌بندی

در این مطلب راجع‌به راهنمای خرید انواع کولر گازی ایران اسپیلت صحبت کردیم و نکات لازم هنگام خرید را مورد بررسی قرار دادیم. برای این‌که بتوانید به عملکرد بهینه در استفاده از انواع کولر گازی برسید و راندمان دستگاه را در درازمدت افزایش دهید، بهتر است که آن را از یک برند معتبر انتخاب کنید. کمپانی‌های معتبر دنیا محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید می‌کنند. خرید کولر گازی کریر، خرید کولر گازی هایسنس و سایر برندهای مطرح در ایران اسپیلت تجربه یک خرید ایده‌آل و اقتصادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عالی بود

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x