روانشناسی

رفتار درست با خواهر شوهر چگونه است؟ استحکام رابطه با خواهر شوهر 

کسانی که دائم با خواهر شوهر خود در چالش هستند، سوال رفتار درست با خواهر شوهر چگونه است؟ برایشان پیش می آید. باید بگوییم که ما شما را درک می کنیم و تلاش می کنیم در این حوزه کمک بیشتری به شما بکنیم.

به گزارش پارت نیوز؛ به احتمال زیاد همه خانم هایی که ازدواج می کنند، خواهر شوهر دارند و ممکن است به دنبال یادگرفتن رفتار درست با خواهر شوهر باشند. ما در ادامه به شما روش های طلایی برای بهتر کردن روابط خود با خواهر شوهر را آموزش می دهیم.

رفتار درست با خواهر شوهر چگونه است؟

ابتدا برای داشتن، یک رابطه سالم با خواهر شوهر شما باید تفاوت ها را درک کنید و آن ها را بپذیرید تا راحت تر کنار بیایید.

رفتار درست با خواهر شوهر؛ قدرت همدلی

موضوع تکراری در تمام روابط، از جمله پویایی خواهر شوهر، همدلی است. راه رفتن در جای آنها، پنهان کردن قضاوت برای تقویت درک و حسن نیت ضروری است.

رفتار درست با خواهر شوهر؛ اجتناب از مقایسه و پرورش احترام

از جمله رفتار درست با خواهر شوهر، مقایسه نکردن است. مقایسه و حسادت می تواند روابط را خراب کند. شناخت تفاوت های فردی، احترام به رویکردهای مختلف زندگی و خانواده و خودداری از مقایسه کلید یک ارتباط پر رونق است.

رفتار درست با خواهر شوهر؛ ساخت پل از طریق ارتباط و شناخت

حرکات ساده مهم هستند. تعامل مستقیم، شناخت تاریخ های مهم و حفظ کانال های ارتباطی باز به طور قابل توجهی به پرورش یک پیوند قوی کمک می کند. شناخت و جشن گرفتن نقاط عطف، حتی گرفتن تولد برای خواهر خود می تواند جز رفتار درست با خواهر شوهر باشد.

به دنبال مشاوره و به اشتراک گذاری تجربیات

زیبایی در جستجوی مشاوره و ارزش گذاری تجربیات آنها است. به طور فعالانه برای راهنمایی و به اشتراک گذاشتن معضلات شخصی یا جستجوی دیدگاه آنها در مورد تجربیات مشترک می تواند پیوند را عمیق تر کند.

رفتار درست با خواهر شوهر در احترام متقابل، همدلی و شناخت فردیت است. ایجاد ارتباط بر اساس علاقه، درک و حمایت واقعی می تواند منجر به یک پیوند کامل و قوی شود.

در رابطه با خواهر شوهر گذشت داشته باشید

رفتار درست با خواهر شوهر

درست است که شاید رابطه با خواهر شوهر کمی دشوار و اذیت کننده باشد، اما سعی کنید در روایط خود به خاطر همسر عزیزتان گذشت کنید، تا دلخوری بین شما و همسرتان پیش نیایید. در غیر این صورت به  ازدواج خود نیز صدمه وارد می کنید.

در رابطه با خواهر شوهر خود انعطاف داشته باشید

از جمله رفتار درست با خواهر شوهر، انعطاف پذیر بودن است. زمانی که حس کردی، رفتار بدی با شما می شود، سعی کنید فاصله بگیرید. با حفظ فاصله در شرایط بحرانی سعی کنید رابطه را حفظ کنید.

برای برقراری رابطه پیش قدم شوید

زمانی که در میهمانی ها قرار دارید، سعی کنید شما اول پیش قدم شوید و حال خوب را انتقال دهید و صحبت را آغاز کنید تا متوجه نیت خوب شما شود.

رفتار درست با خواهر شوهر؛ سعی کنید واقع گرا باشید

ممکن است در زمان هایی خواهر شوهر شما نظری دهد و این تنها به قصد حمایت و کمک باشد و شما فکر کنید که قصد دخالت را دارد. سعی کنید دخالت و حمایت را به خوبی تشخیص بدهید.

دائم راجع به خواهر شوهر بدگویی نکنید

رفتار درست با خواهر شوهر

زمانی که در بین جمع دوستان یا خانواده خود هستید، بدگویی نکنید، زیرا انرژی منفی را منتقل می کنید و خود شما هم حس بدی را  با دیدن خواهر شوهر خود دریافت خواهید کرد. این مورد از جمله رفتار درست با خواهر شوهر می باشد.

سعی کنید از خواهر شوهر خود تعریف و تمجید کنید

رفتار درست با خواهر شوهر این است که از او تعریف کنید. شما با تعریف کردن از خواهر شو خود باعث ایجاد حس مثبت خواهید شد. سعی کنید از کارها و قیافه او تعریف کنید، تا متوجه بشود که شما به او اهمیت می دهید. مطمئن باشید که اگر خواهر شوهر شما آدم خوبی باشد این عشق به سمت خود شما باز خواهد گشت.


رفتار درست با خواهر شوهر؛ حریم خصوصی خود را حفظ کنید

خواهر شوهر شما هر چقدر هم که خوب باشد، نباید هیچ وقت اسرار خود را به او بگویید مخصوصاً در ارتباط با همسر و خانواده خودتان، زیرا ممکن است روزی به ضرر شما از آن ها استفاده و شایعه پراکنی کند. پس حتماً حواستان به خودتان باشد.

از مادر شوهر و پدرشوهر خود کمک بگیرید

اگر رفتار خواهر شوهر شما غیر قابل کنترل و اذیت کننده است، با مادر و پدر او صحبت کنید و بگویید که اذیت می شوید. آن ها حتماً به شما کمک خواهند کرد و جلوی دخترشان را می گیرند که شما را بیش تر از این اذیت نکند.

رفتار درست با خواهر شوهر؛ از نقطه ضعف ها استفاده نکنید

زمانی که در بحث های حساس قرار گرفته اید، ممکن است خواهر شوهر شما یک نقطه ضعف داشته باشد و بهتر است که اصلاً در این شرایط بیان نکنید که تنها باعث بدتر شدن اوضاع می شود.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x