مد

رنگ سال 1402 چه رنگی است؟ انواع ست کردن لباس با رنگ سال

همیشه داشتن یک ست لباس زیبا متناسب با رنگ سال نقش مهمی در جذابیت ظاهری هر شخصی ایفا می کند. با شروع سال جدید و معرفی رنگ سال افراد بسیاری به دنبال ست کردن لباس و مدل موی خود هستند.

به گزارش پارت نیوز؛ هماهنگی و ست کردن رنگ سال با مدل مو، مدل لباس و یا حتی جواهرات از عواملی است که به افزایش جذابیت افراد کمک فراوانی می کند. اگر شما نیز به دنبال رنگ سال ۱۴۰۲ و روش های ست کردن آن با رنگ ها و مدل های دیگر هستید بهتر است تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

رنگ سال ۱۴۰۲ و طریقه ست کردن آن؛ امسال چه رنگی مُده؟

انتخاب یک ست زیبا نقش مهمی در زیبایی استایل ایفا می کند که یکی از دغدغه اصلی افراد در زمان انتخاب لباس ها داشتن یک ست زیبا است که به دلیل تنوع بالا شاید شما نیز در انتخاب آن دچار سردرگمی شوید که با کمک عکس ها و راهنمایی های این مقاله می توانید ست منحصر به فردی داشته باشید.

همیشه ست کردن لباس با رنگ سال از دغدغه های خانم ها می باشد زیرا، خانم ها می دانند که استایل زنانه قوانین خاصی داشته و به منظور زیباتر شدن باید قوانین را رعایت کنند که رنگ سال ۱۴۰۲ قرمز آتشین مایل به زرشکی به رنگ گل رز یا قرمز پرشین می باشد و با معرفی این رنگ در سال ۲۰۲۳ اکثر افراد با شروع سال جدید نیز تمایل به استفاه از این رنگ را در لباس های خود داشته و همچنین به دنبال ست کردن این رنگ هستند از این رو، در ادامه مطلب شما عزیزان را با رنگ سال و همچنین نحوه ست کردن آن آشنا خواهیم کرد.

 2023 Color of the year clothes

آشنایی با رنگ سال 2023

هر ساله با شروع سال جدید رنگ سال توسط شرکت پنتون از طریق نظر سنجی و کارشناسی های دقیق انتخاب می شود و بر اساس رنگ معرفی شده شرکت های پوشاک برای تولید و طراحی ایده های پردازی کرده و تولیدات خود را وارد بازار می کنند و از جمله موضوعاتی که اکثر افراد طرفدار دنیا مد دنبال آن هستند ست کردن رنگ سال ۱۴۰۲ است که ترکیب این رنگ با دیگر رنگ ها به منظور ست کردن از سوالات اکثر افراد می باشد که در این مقاله شما را با این موضوع بیشتر آشنا خواهیم کرد.

رنگ سال رو چطور چگونه تعیین می شود؟

بد نیست بدونید که موسسه WGSN یکی از بزرگترین موسسات در زمینه رنگ شناسیه و براساس نظرسنجی ها و موضوعات و ایده هایی که برای هر فصل کاربرد داره به معرفی و پیشنهاد رنگ می پردازن.

روش کارم اینطوریه که اول از همه با یه نظر سنجی که توسط WGSN و همکاری Coloro انجام میشه ، میان و ازافراد فعال در صنعت مد، سبک زندگی ، دکوراسیون داخلی و حوزه پوشاک و زبیایی از سراسر دنیا سوال میکنن و بعد از یه طرف دیگه با بررسی جنبش های اجتماعی که تویه اون زمان ترنده، رویداد های تاثیر گذار و همین طوربررسی برند های جدید به یه بانک اطلاعاتی جهانی دست پیدا میکنند، که در نهایت این بانک اطلاعاتی منجر به انتخاب رنگ مناسب فصل از کتابخانه Coloro میشه.

به این صورت که پس از گردآوری نظرسنجی گسترده از مشارکت کنندگان جهانی و بررسی کارشناسان برجسته در تیم های WGSN و Coloro، گرایش‌ها، رنگ‌ها و پیام‌های اصلی شون استخراج و تجزیه و تحلیل میشن و پس از بررسی‌های دقیق توسط تیم فنی Coloro ، پنج رنگ اصلی بدست میاد.

رنگ سال 1402 چه رنگی است؟

چرا Viva Magenta به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب شده است؟

به گفته مدیر اجرایی مؤسسه پنتون، این رنگ به این دلیل انتخاب شده است که برای یک جهان نامتعارف به یک رنگ نامتعارف نیز نیاز داشتیم. این رنگ می تواند به ما و فعالان صنعت مد چشم اندازی جدید ارائه کند. Viva Magenta به عنوان طیفی از رنگ قرمز، احساس قدرت را به بیننده منتقل می کند. اما قرار نیست این احساس قدرت حالتی منفی و تهاجمی داشته باشد.

به همین دلیل Viva Magenta در دل خود اندکی بنفش و ارغوانی تیره نیز دارد. به همین دلیل شما می توانید آن را سرخابی قرمز نیز در نظر بگیرید. رنگ سال 2023 قرار است با انرژی و نشاط، روی دیگری از قدرت را به ما نشان دهد. در حقیقت حسی که این رنگ منتقل می کند، همان چیزی است که همه ما برای آینده ای خوش بینانه تر به آن نیاز داریم.

امسال چه رنگی مده؟

ست کرد رنگ سال با  رنگ ها و ایده های خلاقانه

از موضوعات مهم ترکیب رنگ سال و ست کردن آن با دیگر رنگ های مختلف می باشد و به منظور آسان تر شدن این کار شرکت پنتون به منظور کمک به توازن سایز رنگ با رنگ سال چندین رنگ را معرفی کرده و با استفاده از آن می توانید استایل جذابی داشته باشد و البته به یاد داشته باشید که رنگ سال به د لیل اینکه در طیف رنگی قرمز و سرخابی بالاترین تبرگی را دارد از این رو، از تناژهای خاص به شما می رود و همجنین برای افراد شیک پوش گزینه بسیار مناسبی است بنابراین ست کردن این رنگ به رنگ های متضاد و مکمل احتیاج داشته که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد.

ترکیب رنگ سال با رنگ سورمه ای

ترکیب رنگ سال با سورمه ای ایده های خاص و جذاب است و به دلیل تضاد بین این دو رنگ استایل جذابی را به وجود می آورد و علاوه بر استفاده از این ترکیب در لباس های شب و مجلسی می توانید لباس های رنگ سال را با دامن، کت و شلوار جین نیز ست استفاده کنید.

ترکیب رنگ سال با مشکی

یکی از بهترین رنگ هایی که در کنار Viva Magenta قرار می گیرد، مشکی است.استفاده از رنگ مشکی در واقع اولین رنگی است که با رنگ سال تناسب بسیار زیادی دارد و ترکیب این دو رنگ جذابیت استایل تان را چندین برابر می کند و همچنین مشکی و قرمز هر دو نماد قدرت می باشند از این رو، استفاده از این دو رنگ برای مراسم و مهمانی ها گزینه بسیار ایده آلی است.

ترکیب رنگ سال با مشکی

با ترکیب این دو رنگ می توانید استایلی شیک و البته مرموز داشته باشید. همانطور که می دانید، رنگ های مختلف احساسات مختلفی را به شما و مخاطب منتقل می کنند. رنگ مشکی و قرمز هر دو نماد قدرت و البته رمز و راز هستند. هرچند رنگ قرمز این تناژ رنگی اندکی به سرخابی متمایل است اما با ترکیب این دو رنگ خاص در کنار هم متفاوت، قدرتمند و جسور به نظر می رسید. این ترکیب رنگ برای محیط های رسمی مانند مهمانی و حتی محیط کار بسیار مناسب است.

ترکیب رنگ سال با خاکستری

رنگ خاکستری در کنار رنگ سال نماد شور و حرارت می باشد و برای افراد لاکچری و ساده پسند ترکیب این دو بسیار مناسب است و در صورتی که تصور می کنید ترکیب این دو استایل تان را تیره می کند از خاکستری روشن استفاده نمایید.اگر به نظر شما رنگ مشکی بیش از حد تیره است، می توانید خاکستری را جایگزین آن کنید. رنگ سال 2023 به عنوان یک رنگ پر شور و حرارت، در کنار یک رنگ خنثی مانند خاکستری، می درخشد.

فراموش نکنید استفاده از رنگ Viva Magenta در انتخاب اکسسوری می تواند راهکاری هوشمندانه برای ایجاد تغییرات جزئی اما موثر در استایل شما باشد. اگر به طور کلی به رنگ های تیره و استایل ساده علاقه دارید، ترکیب خاکستری و سرخابی قرمز بدون اینکه استایل شخصی شما را بر هم بزند، ظاهری جدید به شما می بخشد. خاکستری روشن نیز رنگ مناسبی است برای اینکه بتوانید رنگ سال 2023 را با یک رنگ روشن ست کنید.

ترکیب با سبز

همانمطور که می دانید رنگ سبز به استایل نماد شاد و دلنشینی می بخشد و ست کردن آن با قرمز آتشین مایل به زرشکی گزینه عالی می باشد که بهتر است از سبز تیره مانند سبز کلاسیک کمک بگیرید.

ترکیب رنگ سال با سبز

چگونه رنگ سال را با سبز ست کنیم

رنگ سال را تک رنگ بپوشید

در حقیقت بد نیست Viva Magenta را با طیف رنگی مشابه خودش ست کنید. در این طیف، صورتی، بنفش و قرمز گلی نیز قرار دارند. در حقیقت شما می توانید سرخابی قرمز را با تمام رنگ های هم خانواده ست کنید. اما بد نیست در نظر داشته باشید، استایل تک رنگ یا مونوکروم یکی از خاص ترین ترندهای سال های اخیر بوده است. شاید به نظر برسد رنگ سال 2023 برای داشتن استایلی تک رنگ بیش از اندازه چشمگیر است.

اما باید گفت این رنگ متفاوت به شما کمک می کند جسارت و خلاقیت خود را در یک استایل تک رنگ به نمایش درآورید. سرخابی قرمز رنگ جذابی است برای اینکه بتوانید با آن تغییری بزرگ در استایل خود ایجاد کنید. زمانی که سراپا این رنگ را بپوشید، می توانید مطمئن باشید استایل شما در بهترین حالت ممکن است. رنگ سال 2023 با جلوه ای میان رنگ های سرخابی و قرمز قرار است قدرتمند اما لطیف باشد. در حقیقت استایل شما یک مشت محکم درون یک دستکش نرم و مخملی خواهد بود. برای اینکه منحصر به فرد بودن سلیقه خود را به رخ بکشید، از سرخابی قرمز غافل نشوید.

کت و شلوار به رنگ سال

نحوه ست کردن رنگ سال با انواع رنگ ها

علاوه بر رنگ هایی که در بالا با آن آشنا شدید که می توانید با رنگ سال ست نمایید در ادامه مطلب تصاویری دیگری از ست کردن رنگ سال با دیگر رنگ هایی مانند سفید و کرمی در اختیارتان گذاشته ایم تا با ایده گرفتن از آن ها استایل جذابی داشته باشید.

ست کردن انواع رنگ ها با رنگ سال

پوشیدن رنگ سال با شلوار جین

 

ترکیب سفید با سرخابی رنگ سال

استایل های جذاب با رنگ سال

 

نحوه ی ست کردن لباسسخن پایانی

رنگ سال 2023 رنگی لطیف و در عین حال زیرکانه است که افراد با پوشیدن لباس هایی به این رنگ می توانند احساس جوانی و سرزندگی کنند.  جدای از ست کردن لباس هایی با این رنگ افراد می توانند مدل مو، رنگ ناخن و همچنین اکسسوری خود را اینگونه با یکدیگر هماهنگ کنند و به زیبایی خود بیافزایند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x