خودرو

رونمایی از خودرو بوگاتی توربیون 2026 با طراحی خیره کننده + مشخصات فنی 

خودرو بوگاتی توربیون 2026، بعد از رونمایی با طراحی ساده اما بسیار لوکس خود همه را شگفت زده کرد. در ادامه به معرفی کامل این خودرو می پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ بوگاتی توربیون 2026 بعد از سال ها انتظار رونمایی شد. شرکت بوگاتی بامدل های قبلی خود انقلابی وارد شده بود که مدل توربیون هم دست کمی از مدل قبلی خود ندارد. شما با تماسای طراحی داخلی ابن بوگاتی متوجه اصالت و زیبایی خواهید شد.

در سال 2004، نام تجاری بوگاتی که دوباره متولد شد، دنیای عملکرد خودرو و لوکس را با یک خودروی فوق اسپرت 1001 اسب بخاری متحول کرد.

ویرون، اولین خودروی جاده ای با بیش از 1000 اسب بخار در سال 2016 با یک شاهکار مهندسی دیگر به قدری جاه طلبانه که همه انتظارات از عملکرد را به حالت اول بازگرداند، اولین خودروی 1500 اسب بخاری جهان: Chiron، در قلب این خودروها پیشرفته ترین موتور خودروی جهان قرار داشت

یک موتور 8.0 لیتری چهار توربو W16. اکنون، 20 سال پس از اختراع خودروی هایپر اسپرت بوگاتی، این مفهوم را به طور کامل با یک پیشرانه و پلت فرم کاملاً جدید تعریف می کند. این بوگاتی توربیلون است.

مشخصات فنی خودرو بوگاتی توربیون 2026

خودرو بوگاتی توربیون 2026 سه موتور الکتریکی را به نیروگاه گازی چند سیلندر اضافه می کند که در مجموع 1775 اسب بخار قدرت دارد که بیشتر از هر مدل قبلی بوگاتی است. فضای داخلی کاملاً در مورد تجربه لمسی است، با مواد لوکس مانند چرم، فلز ماشینکاری شده و کریستال.

موتور W-16 توربوشارژ Chiron از بین رفته است، به جای آن یک پیشرانه هیبریدی ترکیبی از یک موتور 8.3 لیتری V-16 تنفس طبیعی با سه موتور الکتریکی است. در حالی که خطوط بدنه کلی برای طرفداران این برند آشنا خواهد بود، هر پانل برای ظاهری کمتر و باریک تر، با گلگیرهای پهن تر و کابین خلبان باریک تر تغییر شکل داده است.

یک محور الکترونیکی جلو دارای دو موتور الکتریکی است که موتور سوم در عقب قرار دارد تا به چرخش چرخ‌های عقب کمک کند. یک بسته باتری 25 کیلووات ساعتی که در مرکز نصب شده است، انرژی را تامین می کند و 800 اسب بخار به ترکیب اضافه می کند. خروجی ترکیبی 1800 اسب بخار است و به شرط اینکه تایرهای سفارشی میشلین Pilot Sport Cup 2 چسبندگی کافی داشته باشند، خودرو بوگاتی توربیون 2026 تنها در 2.0 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

با دریچه گاز، سرعت 124 مایل در ساعت در حدود 5.0 ثانیه به دست می آید. 186 مایل در ساعت تنها در 10 ثانیه می رسد. حداکثر سرعت 236 مایل در ساعت در کمتر از 25 ثانیه اتفاق می افتد، مگر اینکه کلید سرعت ویژه را نصب کرده باشید.

هنگامی که خودرو بوگاتی توربیون 2026 فعال می شود، بال عقب عظیم خود را به سمت پایین نگه می دارد در حالی که سرعت آن تا 276 مایل در ساعت بالا می رود.

جدول مشخصات خودرو بوگاتی توربیون 2026

وع موتور خودرو V16 بنزینی + ۳ موتور الکتریکی (PHEV)
حجم موتور ۸.۳ لیتر
سیلندر / سوپاپ ۱۶ / ۶۴
تنفس موتور طبیعی
قدرت ۱۷۷۵ اسب بخار
گشتاور ۹۰۰ نیوتن.متر (پیشرانه بنزینی)
گیربکس ۸ سرعت اتوماتیک دو کلاچ
محور محرک دو دیفرانسیل (AWD)
شتاب ۲ ثانیه
سرعت ۴۴۵ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ۲۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو ۶
فرمان برقی
بدنه سوپراسپرت کوپه
نوع رینگ کربن یا منیزیوم

ابعاد بوگاتی توربیون 2026

طول ۴۶۷۱ میلی‌متر
عرض ۲۰۵۱ میلی‌متر
ارتفاع ۱۱۸۹ میلی‌متر
فاصله محورها ۲۷۴۰ میلی‌متر
وزن خالص ۲۰۴۱ کیلوگرم
تعداد سرنشین ۲ نفر
ظرفیت صندوق جلو
حجم مخزن سوخت
قطر رینگ

طراحی داخلی خودرو بوگاتی توربیون 2026

طراحی دخلی بوگاتی توربیون 2026

 

 

بوگاتی توربیون 2026

هر خودرو بوگاتی توربیون 2026 مجهز به فضای داخلی مجلل است، اما انتظار چیزهایی مانند ماساژ صندلی ها و نمایشگرهای دیجیتال را نداشته باشید.

هنگامی که درهای دو وجهی فعال الکتریکی را باز می کنید تا فضای داخلی آنالوگ خیره کننده را ببینید، کلاه به راحتی آشکار می شود. سه صفحه بزرگ که روی فرمان چسبانده شده اند، همه چیز را از سرعت گرفته تا دور موتور، مقدار سوخت، دمای موتور و غیره نمایش می دهند. صفحه نمایشی در دید نیست.

زمانسنج ها توسط ساعت سازان سوئیچ طراحی و ساخته شده اند و به طور دائم به ستون فرمان ثابت می شوند تا با چرخاندن چرخ ثابت بمانند.

در همین حال، در کنسول وسط، سوئیچ‌های آلومینیومی، صفحه‌های چرخشی و یک اهرم تک کریستالی را خواهید دید که V-16 را راه‌اندازی می‌کند.

هدف از همه اینها دادن ظاهری جاودانه به توربیون است، اما یک صفحه دیجیتال مخفی در بالای کنسول مرکزی وجود دارد. با دستور، به بالا می چرخد ​​و به راننده امکان دسترسی به Apple CarPlay را می دهد.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری بوگاتی توربیون 2026

بوگاتی توربیون 2026

در مورد طراحی، نمی توان آن را با بوگاتی اشتباه گرفت. نمای بیرونی شبیه Chiron دارای یک دیفیوزر ویژه است که دقیقاً از پشت کابین سرنشینان شروع می شود و عملاً از دید پنهان است. دریچه های زیر چراغ های جلو به قیف هوا به ورودی های بزرگ جانبی کمک می کند.

مشبک نعل اسبی هوا را به رادیاتورها تغذیه می کند و در عین حال نیروی رو به پایین را نیز افزایش می دهد. بال عقب فعال می تواند به سمت بالا حرکت کند تا به عنوان ترمز هوا عمل کند. و همه آن بر یک سیستم تعلیق کاملاً جدید چند پیوندی سوار می شود که در مقایسه با استخوان های Chiron 45 درصد سبک تر است.

میت ریماک، مدیرعامل بوگاتی گفت: توسعه بوگاتی توربیلون در هر مرحله با 115 سال تاریخ بوگاتی و سخنان خود اتوره بوگاتی هدایت شد. مانتراهای او “اگر قابل مقایسه باشد دیگر بوگاتی نیست” و “هیچ چیز خیلی زیبا نیست” برای شخص من و همچنین تیم های طراحی و مهندسی که به دنبال ایجاد دوره هیجان انگیز بعدی در داستان خودروهای سوپر اسپرت بوگاتی هستند.

ما انتظار داریم که برنامه سفارشی سازی “Sur Mesure” بوگاتی برای خریداران خودرو بوگاتی توربیون  که خواهان ترکیب رنگی خاص یا موتیف داخلی هستند در دسترس باشد. با توجه به اینکه خودرو بوگاتی توربیون بدون شک در 100 سال آینده یا بیشتر در نمایش های کانکس ایفای نقش خواهد کرد، ساخت های خوش سلیقه را تشویق می کنیم.

همچنین می‌تواند بدون استفاده از موتور V-16 جذاب، در شهر گردش کند. در واقع، می تواند فراتر از شهر با برد تخمینی EV 37 مایل برود. هیچ اشاره ای به سرعت در نیروی برق وجود ندارد و بوگاتی آماده صحبت در مورد زمان شارژ نیست. اما از یک سیستم 800 ولتی استفاده می کند،

برد، شارژ و عمر باتری خودرو بوگاتی توربیون 2026

بوگاتی توربیون 2026

علاوه بر سه موتور الکتریکی Tourbillon، این هایپرکار همچنین دارای بسته باتری 21.0 کیلووات ساعتی است که شارژ کافی برای حدود 30 مایل برد الکتریکی را نگه می دارد.

مصرف سوخت و MPG

تخمین‌های مصرف سوخت EPA هنوز منتشر نشده است، و حتی با وجود اینکه از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین برخوردار است، توربیون به احتمال زیاد دست‌آورنده‌ای با mpg بالا نیست. Chiron، برای مرجع، امتیاز EPA 8 مایل بر گالن شهر و 11 مایل بر گالن بزرگراه را به دست آورد.  ممکن است کمی بهتر عمل کند، اما در پایان روز، این یک خودروی عجیب و غریب 1775 اسب بخار است، نه یک پریوس. برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف سوخت Tourbillon، به وب سایت EPA مراجعه کنید.

آپشن های خودرو بوگاتی توربیون 2026

روز کنترل دارد
کروز کنترل هوشمند دارد
کنترل ایستایی در سربالایی دارد
کنترل سرعت در سرازیری دارد
کنترل کشش دارد
کنترل پایداری دارد
اتو پارک ندارد
سنسور جلو دارد
سنسور عقب دارد
رادار نقطه کور دارد
رادار تغییر لاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب ندارد
ترمز ضدقفل دارد
توزیع نیروی ترمز دارد
ترمز کمکی دارد
ترمز اضطراری دارد
ترمز پارک برقی دارد
پدال شیفتر دارد
اتولایت دارد
چراغ روز دارد
دکمه‌های کنترلی فرمان دارد
گرم‌کن فرمان دارد
نمایشگر اطلاعات و سرگرمی دارد
ناوبری دارد
نمایشگر هدآپ ندارد
دوربین عقب دارد
دوربین ۳۶۰ درجه ندارد
کیسه هوا دارد
ورود بدون کلید دارد
استارت بدون کلید دارد
تهویه اتوماتیک دارد
صندلی برقی راننده ندارد
صندلی برقی سرنشین جلو ندارد
گرمکن صندلی جلو دارد
سردکن صندلی جلو دارد
ماساژور صندلی جلو ندارد
آینه بغل برقی دارد
گرم‌کن آینه بغل دارد
پانوراما ندارد
سانروف ندارد

 

توربیون همانند سایر محصولات بوگاتی خودرویی بسیار لوکس است، اما الزاما دارای آپشن‌های غیر ضروری و دهان‌پرکن نیست. هنوز اطالاعات دقیقی از ویژگی‌های رفاهی به‌کاررفته در بوگاتی توربیون اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این ویژگی‌ها از نمونه‌های کاربردی و ضروری نظیر سیستم کنترل پایداری، ترمز اضطراری، سیستم ارودینامیک فعال، ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی درجه یک، روکش داخلی از چرم طبیعی باکیفت و مواردی از این دست به همراه طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های شخصی‌سازی و سفارشی ویژه مشتریان باشد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x