خودرو

رونمایی از خودرو سراتو 2025 (K4) + مشخصات فنی، طراحی و قیمت 

خودرو سراتو 2025 (K4) با قیمتی پایین تر از سراتو پراید معرفی شد. K4 همچنان یک انتخاب مقرون به صرفه در بازار خودروهای جدید گران قیمت است. در ادامه مشخصات فنی، طراحی و قیمت را در اختیار شما می گذاریم. 

به گزارش پارت نیوز؛ خودرو سراتو 2025 (K4) با طراحی منحصر به فرد خود رونمایی شد. این خودرو بزرگ‌تر از مدل قبلی خود است و از طراحی زیبایی با چراغ‌های LED زاویه‌دار، جلوپنجره پایینی گسترده و کابینی مناسب بهره می‌برد.

مشخصات فنی خودرو سراتو 2025 (K4)

تریم های پایین تر خودرو سراتو 2025 (K4) دارای قوای محرکه ای مشابه فورته، 2 لیتری چهار لیتری خطی 147 اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته هستند. GT-Line Turbo با یک توربوشارژ 1.6 لیتری چهار خطی مانند فورته GT قدیمی عرضه می شود، اما این ترکیب در K4 کمی متفاوت است.

در اینجا خودرو سراتو 2025 (K4)، 190 اسب بخار قدرت تولید می کند که در مقایسه با قبل، 11 اسب بخار کاهش یافته است. این سدان همچنین گیربکس‌های شش سرعته دستی و هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه را با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته تبدیل‌کننده گشتاور معمولی تعویض می‌کند.

طراحی ظاهری خودرو سراتو 2025 (K4)

 طراحی ظاهری سراتو 2025

طراحی ظاهری سراتو 2025

خودرو سراتو 2025 (K4) بزرگتر از فورته فعلی است و کیا می گوید که بزرگ ترین مدل خود خواهد بود. این خودرو به پلت فرم K3 سوئیچ می‌کند، سیستم تعلیق چند لینکی را به تریم‌های بالا اضافه می‌کند و بدنه جدید آن به اندازه برخی از سدان‌های سایز متوسط ​​است. همچنین در ردیف دوم فضای سر و پای بیشتری وجود دارد.

دستگیره‌های درب‌های عقب در ستونی تعبیه شده‌اند که شیشه‌ی یک چهارم آن به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از چیزی است که فورته داشت. درهای عقب نیز بلندتر به نظر می رسند که نشان می دهد K4 خودروی بزرگ تری است.

طراحی چشم نواز با چراغ های عمودی جلوی آن به گوشه ها و خط سقف فست بک است. پنج سطح تریم وجود دارد: LX، LXS، GT-Line، GT-Line Turbo، و یک محصول جدید: EX، که با فضای داخلی سبز تخته‌ای خنک همراه است.

 طراحی داخلی خودرو سراتو 2025 (K4)

 طراحی داخلی سراتو 2025

رنگ های داخلی خودرو سراتو 2025 (K4) شامل دو رنگ سیاه و سفید است. خاکستری متوسط؛ و یک ترکیب قرمز-مشکی مشابه با کیا K5. این فضای داخلی سبز رنگ نیز نشان دهنده یک تغییر اساسی است زیرا K4 2025 جدیدترین کیا است که دارای صفحه نمایش دوگانه است. شما هنوز تعداد زیادی کنترل قدیمی برای تنظیم تنظیمات آب و هوا و صدا، همراه با میانبرهایی برای ناوبری، رسانه و سایر عملکردهای اغلب استفاده شده دارید.

در بالای دستگیره در سمت راننده دکمه‌هایی برای گرمکن و تهویه صندلی جلو و همچنین فرمان گرم‌کن تعبیه شده است. سرنشین جلو نیز دارای یک صندلی گرم کن و تهویه سه مرحله ای است. به نظر می رسد خودرو سراتو 2025 (K4) دارای نمایشگر هد آپ، تعداد زیادی پورت USB، سوکت 12 ولت 180 وات و دکمه حالت رانندگی روی فرمان باشد.

 طراحی داخلی سراتو 2025

این تودوزی سبز در خودرو سراتو 2025 (K4)؛ Slate Green نام دارد، اما این سدان جمع و جور قرار است با نمای داخلی Canyon Brown، Onyx Black و Medium Grey نیز عرضه شود. اگر می خواهید کمتر به صفحه لمسی تکیه کنید، یک کنترلر چرخشی در زیر نمایشگر وجود دارد.

قیمت خودرو سراتو 2025 (K4)

K4 در حال حاضر با تریم EX با قیمت 25145 دلار عرضه می شود که دارای رینگ های آلیاژی 17 اینچی مشکی و خوشه گیج دیجیتال 12.3 اینچی به جای صفحه نمایش 4.0 اینچی در LX و LXS است. همچنین تزئینات داخلی زیباتر، سیستم کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه ای و شارژر بی سیم نیز وجود دارد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x