فناوری

رونمایی از ردمی توربو ۳ (پوکو F6) + دوربین، طراحی و قیمت 

برند متعلق به شیائومی، Redmi، سری جدیدی را معرفی کرد که بر روی عملکرد خام تمرکز دارد. اولین گوشی از این سری، ردمی توربو ۳ (پوکو F6) نام دارد. 

به گزارش پارت نیوز؛ ردمی توربو ۳ (پوکو F6) مجهز به اسنپدراگون 8s نسل 3 است، تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دارد و از خنک کننده پیشرفته بهره می برد.

مشخصات گوشی ردمی توربو ۳ (پوکو F6)

مشخصات گوشی ردمی توربو ۳ (پوکو F6) شامل: اسنپدراگون 8s نسل 3 است، تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دارد و از خنک کننده پیشرفته بهره می برد. همچنین این گوشی بسیار باریک و سبک با نمایه ای کمتر از 8 میلی متر و بدنه 179 گرمی خواهد بود.

 صفحه نمایش ردمی توربو ۳ (پوکو F6)

 صفحه نمایش ردمی توربو ۳ (پوکو F6)

صفحه نمایشی با وضوح بیشتر از 1080p، حاشیه های نازک و ضلع های صاف خواهد داشت. دو دوربین در پشت با لنزهای بسیار بیرون زده و یک دوربین سلفی در داخل یک سوراخ پانچ وجود خواهد داشت.

Redmi Pad Pro با یک قلم و یک کاور صفحه کلید به تصویر کشیده شده است. پوستر رسمی همچنین برخی از مشخصات مانند صفحه نمایش 12.1 اینچی مورب با وضوح 2.5K و باتری 10000 میلی آمپر ساعتی را فاش کرد.

در حالی که این گوشی به عنوان یک میان رده قرار می گیرد، به نظر می رسد عملکرد خام تمرکز آن باشد، شبیه به “قاتل های پرچمدار اولیه” مانند Poco F1. البته منطقی است زیرا انتظار می رود Redmi Turbo 3 به عنوان Poco F6 وارد بازار شود.

قیمت ردمی توربو ۳ (پوکو F6)

هنوز قیمتی برای این گوشی اعلام نشده است، به احتمال زیاد تا هفته آینده قیمت قطعی را اعلام خواهند کردو ما در این بخش به روزرسانی می کنیم.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x