فناوری

رونمایی از ریلمی 12پرو پلاس + دوربین + قیمت 

کمپانی ریلمی، جدیدترین مدل خود به نام ریلمی 12 پرو پلاس را با تمام آپشن های ویژه ای که دارد، معرفی کرد.

به گزارش پارت نیوز؛ گوشی ریلمی 12 پرو پلاس، در سال 2024 رونمایی شد. این کمپانی بیشترین تلاش خود را کرده است تا در بین بهترین ها قرار بگیرد.

مشخصات فنی ریلمی 12 پرو پلاس

این گوشی با چیپست کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 ساخته شده که یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های دنیاست، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی داره و در کنار دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی یه دوربین عجیب و غریب 64 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو هم قرار داده.

طراحی ریلمی 12 پرو پلاس

اگر زبان طراحی 12 پلاس 5G را دوست داشتید، مطمئناً ریلمی 12پرو پلاس 5G را نیز دوست خواهید داشت. در واقع، این مدل به لطف قاب محکم‌تر و لبه‌های خمیده در پشت و نمایشگر، کمی برتری بیشتری دارد.

روکش چرم مصنوعی در نگه داشتن حس بسیار خوبی دارد، و در عین حال که اثر انگشت را از بین می‌برد، به چسبندگی آن می‌افزاید. ماژول دوربین دایره‌ای طراحی ساعت لوکس را به نمایش می‌گذارد که یک تم در حال اجرا با سری 12 است. مدل Pro دارای یک حلقه طلایی تزئینی در اطراف صفحه دوربین عقب است تا کمی جذابیت داشته باشد.

ریلمی 12پرو پلاس، برای در دست گرفتن 8.75 میلی‌متر باریک به نظر می‌رسد و وزن مناسبی دارد تا شبیه اسباب‌بازی نباشد. دکمه‌ها ضربه‌ای هستند، گریل‌های بلندگو به‌خوبی قرار گرفته‌اند تا دستان شما به‌طور تصادفی آنها را مسدود نکنند،

و یک اسلات دو سیم‌کارت دریافت می‌کنید. پشتیبانی از microSD وجود ندارد، بنابراین فضای ذخیره سازی قابل افزایش نیست. 12 Pro Plus 5G دارای رتبه عالی IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

صفحه نمایش ریلمی 12 پرو پلاس

نکته جالب دیگر در مورد ریلمی 12پرو پلاس صفحه نمایش آن است. این یک پنل بزرگ 6.7 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ است.

رنگ های غنی تولید می کند و می تواند بسیار روشن شود. مشاهده محتوا حتی در زیر نور مستقیم خورشید مشکلی نداشت. شما یک حسگر اثرانگشت درون نمایشگر نیز دریافت می‌کنید که سریع است، اما باز کردن قفل با چهره سریع‌ترین راه برای دسترسی به برنامه‌هایتان است.

لبه های منحنی در دو طرف نمایشگر به شما این حس را می دهد که از یک گوشی بسیار گران تر استفاده می کنید. نمایشگر همچنین دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است که بر اساس برنامه یا تعامل شما با صفحه نمایش به 90 هرتز یا 60 هرتز تغییر می کند.

باتری ریلمی 12 پرو پلاس

عمر باتری به خصوص به لطف ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی خوب است که به راحتی در بارهای کاری متوسط ​​تا سنگین حدود یک روز و نیم دوام می آورد. شارژ بی سیم وجود ندارد، اما شارژ سیمی سریع 67 وات با آداپتور همراه است.

دوربین ریلمی 12 پرو پلاس (Realme 12 Pro Plus)

یکی از دلایل اصلی که باید ریلمی 12پرو پلاس را در نظر بگیرید، دوربین آن است. 12 Pro Plus دارای سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 برای دوربین اصلی است که در OnePlus 12 نیز وجود دارد، در حالی که تله فوتو همان سنسور OmniVision OV64B 64MP است که در OnePlus Open دیده می شود.

هر دو سنسور از نظر نوری تثبیت شده اند و وضوح، رنگ ها و جزئیات فوق العاده ای را در عکس های نور روز و شب ارائه می دهند.

دیافراگم عریض f/1.8 دوربین اصلی، جلوه بوکه کرمی را در عکس‌های کلوزآپ تضمین می‌کند، در حالی که در نور کم، برنامه به طور خودکار عکسی با نوردهی طولانی می‌گیرد.

دوربین تله فوتو یا پرتره همانطور که Realme آن را می نامد، به همان اندازه چشمگیر است. دارای زوم اپتیکال 3 برابری است که هنگام کادربندی از تثبیت خوبی برخوردار است. کیفیت تصویر حتی در بزرگنمایی 10 برابر بسیار چشمگیر است. با این حال، با فراتر رفتن از زوم 20 برابری، بازدهی کاهش می یابد.

در حداکثر سطح 120x، متن بزرگ روی اجسام دور تقریباً قابل تشخیص است، اما واضح است که دوربین بسیار فراتر از منطقه راحتی خود است.

مشخصات دوربین سلفی ریلمی 12 پرو پلاس

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همان اندازه چشمگیر است و تصاویر واضح و دقیقی را در نور روز و روشنایی داخلی ثبت می کند. پس پردازش در پاکسازی نویز به خوبی عمل می کند، و فیلتر صاف کننده پیش فرض پوست خیلی تهاجمی نیست و پرتره های دلپذیری ایجاد می کند.

فیلمبرداری ریلمی 12 پرو پلاس

حداکثر کیفیت فیلمبرداری 4K30 در ریلمی 12پرو پلاس است. کیفیت تصویر در طول روز بسیار خوب است و شما می توانید هنگام ضبط با کیفیت 1080p بین دوربین های فوق عریض، اولیه و تله فوتو سوئیچ کنید. دوربین اصلی و تله می توانند با کیفیت 4K عکاسی کنند، اما قبل از اینکه رکورد را ثبت کنید، باید سنسور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

معایب ریلمی 12 پرو پلاس

آخرین شکایت از این گوشی در اکثر گوشی های Realme تکراری بوده است و آن نرم افزار است. Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 است و واحد من به‌روزرسانی‌های متعددی را برای وصله‌های امنیتی اندروید و رفع اشکال دریافت کرده است که دیدن آن خوب است.

اما نمی توان با وجود هزاران برنامه بی نیاز و بسیاری از برنامه های شخص اول که شما را با اعلان های ناخواسته بمباران می کنند، متوجه این موضوع نمی شود که چقدر غیرضروری است. شما می‌توانید با احتیاط در هنگام راه‌اندازی و عدم اجازه دادن به برنامه‌های خاص، این مشکل را حل کنید، اما هنوز هم دردسری است که ما نباید با آن دست و پنجه نرم کنیم.

حجم صدا و اسپیکر ریلمی 12 پرو پلاس

یه اسپیکر در بالا و یه اسپیکر در پایین ریلمی 12 پرو پلاس قرار داده شده تا صدای استریو ازش پخش بشه. کیفیت و حجم صدا تا قبل از اینکه به 80 درصد برسه عالیه ولی وقتی صدا رو بیشتر از 80 درصد می‌کنید، کیفیت کاهش پیدا کرده و نویزهایی شنیده میشه.

قیمت ریلمی 12 پرو پلاس در بازار جهانی

Realme 12. Pro Plus 5g از 29999 روپیه (حدود 360 دلار) در هند شروع می شود، اما در بازارهای دیگر مانند مالزی و فیلیپین نیز در دسترس است.

مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه همراه است. نسخه ذخیره سازی بالاتر با 256 گیگابایت با قیمت 31 ، 999 روپیه (383 دلار) است، در حالی که نسخه برتر با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ذخیره سازی با قیمت 33، 999 روپیه (407 دلار) همراه است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x