خودرو

رونمایی از شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس) + مشخصات فنی، طراحی و قیمت 

شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس) با قیمت کمتر نسبت به مدل قبلی خود رونمایی شد. 

به گزارش پارت نیوز؛ نکته جالبی که سازنده خودروهای چینی (NEV) درباره شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس) اعلام کردند، عرضه این خودرو با قیمت اولیه (20,980 دلار) اما با ویژگی های ارتقا یافته است.

مشخصات فنی شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس)

(Song Plus EV 2025) سانگ پلاس از نظر مشخصات فنی بدون تغییر نسبت به مدل قبلی خود باقی مانده است، و دو نوع پایه همچنان از یک موتور با حداکثر قدرت 150 کیلووات و حداکثر گشتاور 310 نیوتن متر استفاده می کنند.

شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس) با برد CLTC 520 کیلومتری از یک باتری تیغه ای با ظرفیت 71.8 کیلووات ساعت تغذیه می کند، در حالی که مدل با بالاترین قیمت دارای بسته باتری با ظرفیت 87.04 کیلووات ساعت است و و تیپ قدرتمند ۲۱۴ اسب بخار و ۳۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

تمامی نسخه‌های این مدل می‌توانند همانند مدل قبلی خود از 0 تا 50 کیلومتر در ساعت در 4.0 ثانیه شتاب بگیرند. خارج از مشخصات اصلی، شاسی بلند برقی Song Plus 2025 شارژ بی سیم را برای تلفن های همراه با پشتیبانی از توان حداکثر 50 وات و پشتیبانی از گرمایش فرمان اضافه می کند.

سیستم کابین خلبان DiLink 100 در شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس)

سانگ پلاس به جدیدترین سیستم کابین خلبان DiLink 100 با پشتیبانی کامل از اتصال شبکه 5G در سراسر محدوده مجهز شده است. نسخه قبلی آن از اتصال شبکه 5G فقط در نسخه با بالاترین قیمت پشتیبانی می کرد، در حالی که انواع دیگر فقط از شبکه های 4G پشتیبانی می کردند.

طراحی ظاهری شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس)

طراحی ظاهری شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس)

خودرو شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس) جدید زبان طراحی مدل قبلی به نام زیبایی دریایی را حفظ کرده است. جلوی بسته و چراغ های جلوی متمایز را به کار می گیرد. Song Plus EV مدل 2025 دارای چرخ‌های R19 جدید و لوگوی درخشان BYD به جای نوشته رویاهای خود را بسازید.

طراحی داخلی شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس)

طراحی داخلی شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس)

فضای داخلی شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس) جدید نیز مطابق با مدل قبلی خود است. در طرح رنگ سفید قهوه ای به پایان رسیده است. کنسول مرکزی سانگ پلاس از صفحه نمایش شناور قابل چرخش بزرگ 15.6 اینچی استفاده می کند. همچنین یک صفحه ابزار LCD پشت فرمان قرار دارد. Song Plus EV جدید دارای سیستم عامل DiLink 100 است. از تعامل صوتی و تشخیص حرکت پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی‌های خوب فرمان گرم‌کن اختیاری و پد شارژ بی‌سیم تلفن 50 واتی است.

  قیمت

قیمت شاسی بلند برقی Song Plus 2025 (سانگ پلاس)

قیمت پایه‌ی خودرو از ۱۴۹٬۸۰۰ یوان (حدود ۲۱ هزار دلار) آغاز می‌شود. مدل پایه‌ی سانگ پلاس براساس معیارهای CLTC دامنه‌ی حرکتی ۵۲۰ کیلومتری دارد. قوی‌ترین تیپ سانگ پلاس با قیمت ۱۷۵٬۸۰۰ یوان (حدود ۲۵ هزار دلار) که حدود دو هزار دلار کمتر از مدل ۲۰۲۴ است، دامنه‌ی حرکتی ۶۰۵ کیلومتری دارد.

حرف آخر

خودرو چینی سانگ پلاس 2025 با ویژگی های ارتقا یافته اما همان قیمت قبلی همه را سوپرایز کرد که ما تا جای ممکن اطلاعات کاملی از این خودرو در اختیار شما قرار دادیم. از شما کاربران محترم خواشمندیم که اگر نظری در ارتباط  با این خودرو دارید، در قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x