فناوری

رونمایی از گلکسی واچ اولترا در آنپکد تابستان 2024 

سامسونگ ساعت هوشمند خود به نام گلکسی واچ اولترا را در آنپکد سال 2024 معرفی کرد. 

به گزارش پارت نیوز؛ در نگاه اول به نظر می رسد گلکسی واچ اولترا می تواند رقیبب سر سختی برای  اپل واچ اولترا باشد. در ادامه به بررسی کامل این ساعت هوشمند می پردازیم.

سامسونگ گلکسی واچ اولترا در حال تبدیل شدن به بهترین ساعت هوشمند سامسونگ تا کنون از نقطه نظر فنی، است. این ساعت از طراحی معمول سامسونگ استفاده می‌کند، و یک پیچ و تاب به ساعت استقامتی اضافه می‌کند.

طراحی گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا

همه چیز در طراحی تغییر کرده است تا به این ساعت حس ناهمواری بیشتری بدهد. بند او ضخیم تر، بادوام تر و سفت تر است.

بدنه بیرونی ساعت در حال حاضر از جنس تیتانیوم ضد خش است و صفحه‌ی گرد ساعت بر روی شکلی به شکل عقربه نصب شده است که سامسونگ آن را «کوسن» می‌نامد. دو دکمه معمولی اینجا هستند، اما بین محفظه محافظ جدید اطراف دکمه‌ها، دکمه نارنجی دیگری قرار دارد که سامسونگ آن را «دکمه سریع» می‌نامد، احتمالاً به این دلیل که «دکمه Action» قبلاً توسط Apple Watch Ultra گرفته شده بود.

عمر باطری گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا طولانی‌ترین عمر باتری را در سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ ارائه می‌دهد. ظرفیت باتری ۵۹۰ میلی‌آمپرساعت اعلام شده است که به‌گفته‌ی سامسونگ، ۱۰۰ ساعت شارژدهی در حالت پاور سیوینگ و ۴۸ ساعت در حالت استفاده از تمرینات ورزشی بدون اتصال شبکه و بلوتوث ارائه می‌دهد

ویژگی گلکسی واچ اولترا

استفاده از گلکسی واچ اولترا آسان و ارگونومیک است، روی مچ دست راحت است، و فهرستی چشمگیر از ویژگی‌ها دارد، حتی تعداد گزینه‌هایی را که به عنوان کاربر Wear OS دریافت می‌کنید، کاهش می‌دهد. با نگاهی به کانسپت اولترا که اکنون دو ساله اپل است، به نظر می رسد بهترین ساعت هوشمندی که سامسونگ تاکنون تولید کرده است.

صفحه‌نمایش AMOLED و نرخ تازه‌سازی کره‌ای سامسونگ بهتر از Epix Pro است و هزینه کمتری هم دارد. اگر می‌توانید چند بار در هفته ساعت را شارژ کنید و می‌خواهید به کتابخانه برنامه‌های شخص ثالث Wear OS دسترسی داشته باشید، گلکسی واچ اولترا یک خرید بسیار معقول با این قیمت است.

صفحه نمایش گلکسی واچ اولترا

صفحه نمایش گلکسی واچ اولترا

Sگلکسی واچ اولترا طراحی صفحه گرد خود را با سامسونگ گلکسی واچ 7 به اشتراک می گذارد. در واقع، این صفحه نمایش دقیقاً همان صفحه نمایش نسخه 44 میلی متری است: یک AMOLED تمام رنگی 480 x 480 با صفحه نمایش همیشه روشن کریستال یاقوت کبود، با گزینه ای برای تغییر آن به یک حالت مادون قرمز جدید در حالت شب.

کاربردهای گلکسی واچ اولترا

دو دکمه معمولی سامسونگ به شما امکان می‌دهند تا از میان گزینه‌ها به همان روشی که همیشه هستند بچرخید و در کنار صفحه نمایش لمسی قدرتمند AMOLED استفاده می‌شوند.

با این حال، اکنون دکمه Quick را نیز داریم که می تواند برای رشته هایی مانند سه گانه برنامه ریزی شود تا به طور خودکار تمرینات را شروع کند، به بخش های دیگر حرکت کند یا به نمایه تمرین بعدی با کاشی جدید Multisports پرش کند. کاربران عادی سامسونگ با وجود طراحی بسیار متفاوت، احساس راحتی در خانه خواهند داشت.

آزیر اضطراری از جمله مواردی است که با فشار دادن دکمه آن می تواند برای سیگنال دادن کمک کند. مطمئن باشید این آژیر صدای بسیار خوبی دارد و در صورت مواجه شدن با مشکلات در محیط‌های بیرونی عالی عمل می کند.

دکمه Quick قابل برنامه‌ریزی فوق‌الذکر را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که بلافاصله تمرین را شروع کند، و پیاده‌روی، دویدن، شنا و سواری از GPS دقیق دو فرکانس جدید برای دقت بیشتر استفاده می‌کند.

این تمرینات GPS از ویژگی های قدیمی تر مانند عملکرد TrackBack که برای اولین بار در 5 Pro معرفی شد، استفاده می کند. این به شما این امکان را می‌دهد تا گام‌های خود را در مسیری که توسط GPS هدایت می‌شود، دنبال کنید تا زمانی که به نقطه‌ای که از مسیر مورد نظر خود منحرف شده‌اید بازگردید.

حالت غواصی، درست مانند اپل واچ اولترا، دارای قفل آب و عملکردی برای خارج کردن آب از سیستم است، همراه با یک سری بوق های بسیار آشکار.

سایر ویژگی‌هایی که در سال‌های گذشته باقی مانده‌اند شامل نظارت بر سلامت (با آرایه حسگر BioActive جدید و ارتقا یافته سامسونگ) برای ضربان قلب، اکسیژن خون، تغییرپذیری ضربان قلب، دمای پوست، اسکن سلامت قلب با الکتروکاردیوگرام و تجزیه و تحلیل ترکیب بدن با استفاده از BIA است که شما را تخمین می‌زند.

قیمت گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا با نسخه 47 میلی متری خود در سه رنگ رنگ خاکستری، نقره‌ای و سفید به بازار عرضه می شود. قیمت ساعت هوشمند جدید سامسونگ ۶۴۹ دلار خواهد بود.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x