فناوری

رونمایی از CMF Phone 1 ناتینگ + مشخصات و طراحی ماژولار

CMF Phone 1 ناتینگ، گوشی مقرون به صرفه ای است که با قابلیت های نسبتا عالی رونمایی شد. 

به گزارش پارت نیوز؛ CMF Phone 1 ناتینگ، دقایقی پیش با طراحی زیبا و پنل پشتی قابل تعوض رونمایی شد که در ادامه به معرفی مشخصات و طراحی CMF Phone 1 می پردازیم.

مشخصات CMF Phone 1 ناتینگ

مشخصات CMF Phone 1 ناتینگ

CMF Phone (1) از چیپست مدیاتک Dimensity 7300 پشتیبانی می کند، دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD، 120 هرتز AMOLED است و روی پوسته اندرویدی Nothing که به طور کلی بسیار خوب است اجرا می شود.

دوربین 50 مگاپیکسلی سونی در پشت با سنسور عمق دوم برای پرتره، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ فقط سیمی 33 وات، درجه مقاومت IP52 در برابر گرد و غبار/آب و 8 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

طراحی CMF Phone 1 ناتینگ

طراحی CMF Phone 1 ناتینگ

بدنه بیرونی گوشی از پلاستیک مات ساخته شده است. که به خوبی در دستان قرار می گیرد بدون اینکه زیاد لیز شود. با وجود آنکه صفحه نمایش این گوشی بسیار بزرگ است، اما به راحتی در دست قرار می گیرد و اصلا اذیت کننده نیست.

بدنه نارنجی و مشکی رنگ این گوشی، واقعا چشم نواز است و در هیچ عکسی نمی توان به این خوبی رنگ و طراحی CMF Phone 1 ناتینگ را نشان داد.

ویژگی های CMF Phone 1 ناتینگ

یکی از ویژگی‌های مهم دیگر در طراحی این گوشی، امکان برداشتن قسمت پشتی و تعویض آن با گوشی جدید است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چهار پیچ را از پشت با یک پیچ گوشتی بردارید، این فرآیند فقط پنج دقیقه طول می کشد.

ویژگی CMF Phone 1 ناتینگ

رویکرد DIY ممکن است در فناوری جدید نباشد، اما در این چند دقیقه، حس واقعی بازخورد فیزیکی را دریافت می‌کنید.

البته این تنها بخشی از ماجراست. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید با تلفن انجام دهید اضافه کردن لوازم جانبی سرگرم‌کننده مانند: بند بند، پایه یا قاب کارت است. اتصال این لوازم جانبی به گوشی بسیار ساده است.

ویژگی های جانبی CMF Phone 1 ناتینگ

یک صفحه چرخشی فیزیکی در سمت راست پایین گوشی وجود دارد که می توان آن را با صفحه دیگری تعویض کرد و لوازم جانبی را محکم قفل کرد. هدف Nothing همیشه این بوده است که یک گوشی را با لوازم جانبی آسان‌تر جذاب کند تا اینکه به کاربران اجازه دهد تا خودشان گوشی را جمع کنند.

همچنین این گوشی دارای رتبه IPX2 است، یعنی می تواند مقدار کمی آب را بدون اینکه آسیبی ببیند، تحمل کند. این گوشی کاملا ضد آب نیست و تنها تا حدود خیلی کمی در برابر آب دوام می آرود.

تلفن با استفاده از USB-C شارژ می شود. در پایین گوشی یک سینی برای نانو سیم کارت و کارت TransFlash وجود دارد. سمت چپ گوشی دارای دکمه پاور است، در حالی که سمت راست فقط دکمه های تنظیم صدا را دارد. پشت گوشی دارای دو دوربین پشتی است.

پردازنده سریع و عمر باتری طولانی CMF Phone 1 ناتینگ

اگرچه MediaTek Dimensity 7300 (رم 8 گیگابایتی / حافظه 128 گیگابایتی) یک تراشه رده بالای مورد استفاده در گوشی های هوشمند پرچمدار نیست، تشخیص تفاوت برای کاربران معمولی دشوار خواهد بود.

CMF Phone 1 ناتینگ؛ دارای عمر باتری قوی نیز هست. این گوشی به راحتی می تواند یک روز کامل دوام بیاورد. دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند اما از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

ویژگی های دوربین و عکس

دوربین CMF Phone 1 ناتینگ

CMF Phone 1 ناتینگ، در مجموع دارای سه دوربین است. دو دوربین در پشت (50 مگاپیکسل اصلی + سنسور پرتره) و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو. دوربین ها ترکیبی از خوب و عالی هستند.

خوبی CMF Phone 1 ناتینگ این است که دوربین اصلی تقریباً در همه شرایط نوری عملکرد خوبی دارد. در نور روز روشن، تصاویر واضح و رنگ ها پر جنب و جوش هستند.

تصاویر حسی شبیه به آیفون دارند. متأسفانه همه چیز عالی نیست. عکس ها در تاریکی فاقد جزئیات و رنگ می باشند. البته دوربین در شرایط نوری ایده آل عملکرد بهتری دارد.

قیمت CMF Phone 1 ناتینگ

قیمت CMF Phone 1 در نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم که فقط در هند عرضه می شود، ۱۵٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۰۰ دلار) اعلام شده است.

قیمت گوشی در کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی با هشت گیگابایت رم که در بازار جهانی عرضه می‌شود ۱۷٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۶۰ دلار) است. قیمت کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی به ۳۰۲ دلار می‌رسد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x