فناوری

رونمایی از VivoWatch 6 با قابلیت های پیشرفته و شارژدهی ۱۴ روزه

VivoWatch 6، ساعت هوشمند Asus به تازگی رونمایی شد و با قابلیت های جدید همه را شگفت زده کرد. 

به گزارش پارت نیوز؛ VivoWatch 6، توسط Asus معرفی شد که شارژدهی 14 روزه آن و مانیتورینگ فشار خون و پشتیبانی ECG عرضه می‌شود.

مشخصات VivoWatch 6

ساعت هوشمند Asus VivoWatch 6؛ با وزن 60 گرم و قابلیت های منحصر به فرد همه را شگفت زده کرد.

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی 1.39 اینچی AMOLED است که با گوریلا گلس محافظت می شود. این پنل به حداکثر روشنایی 350 نیت می رسد.

Asus VivoWatch با مانیتورینگ فشار خون و پشتیبانی ECG عرضه می‌شود و به برنامه‌های ASUS Blood Pressure و ASUS ECG مجهز است. علاوه بر آن، می تواند ترکیب بدن، کیفیت خواب و همچنین شاخص آرامش را اندازه گیری کند. این ساعت مجهز به دو مجموعه سنسور ECG و PPG درجه پزشکی است. حلقه بیرونی VivoWatch 6 دارای حسگر امپدانس بیوالکتریکی (BIA) برای اندازه گیری ترکیب بدن است.

آپشن های ویژه VivoWatch 6

VivoWatch 6

قرار دادن انگشت شست و اشاره بر روی سنسور صورت ساعت، درصد چربی بدن و ماهیچه های اسکلتی، محتوای آب و میزان متابولیسم پایه را نیز نشان می دهد.

این ساعت می تواند فعالیت سیستم عصبی خودمختار را کنترل کند و از متغیر بودن ضربان قلب (HRV) به عنوان مبنای محاسبه شاخص آرامش استفاده می کند.

این روشی است که می تواند افزایش ناگهانی یا غیرعادی سطح استرس را تشخیص دهد. ویژگی دیگری به نام Body Harmony Analysis وجود دارد که وضعیت احساسی کاربر را در طول یک هفته ردیابی می کند و آن را در نمودار هفت شبکه ای ارائه می کند.

قابلیت های پزشکی VivoWatch 6

VivoWatch 6 همچنین دارای GPS دو بانده و عمر باتری تا 14 روز است. با استفاده از نوآوری‌های پیشرفته و سال‌ها تخصص پزشکی، ASUS VivoWatch 6 برای کمک به کاربران در پیگیری اهداف سلامت بلندمدت خود به‌راحتی طراحی شده است، و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در هر زمان و در هر مکان، آمار حیاتی سلامت خود را برای دستیابی به مراقبت‌های بهداشتی پیشگیرانه نظارت کنند.

برنامه ASUS HealthConnect تمام پارامترهای سلامت ردیابی شده را در یک نگاه به کاربر ارائه می دهد. این برنامه همچنین شامل سرویس مبتنی بر ابر Care Track است که به اعضای خانواده اجازه می‌دهد موقعیت مکانی و وضعیت سلامتی کاربر را در زمان واقعی مشاهده کنند.

قیمت و زمان عرضه VivoWatch 6 در بازار جهانی

ایسوس زمان عرضه‌ی VivoWatch 6 را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است. قیمت ساعت هوشمند جدید ایسوس ۱۴۰ دلار اعلام شده است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x