فناوری

رونمایی سامسونگ از گلکسی زد فولد ۶؛ با طراحی منحصر به فرد

گلکسی زد فولد ۶؛ در تابستان 2024 توسط سامسونگ رونمایی شد. این گوشی تاشو، آپشن های ویژه ای دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ گلکسی زد فولد ۶ نسل جدید گوشی های تاشو است که با تغییراتی در طراحی و ابعاد معرفی شد. به نظر می رسد در این مدل، تغییرات بیشتری ایجاد شده است که در ادامه مشخصات فنی و طراحی گلکسی زد فولد ۶ را بررسی می کنیم.

مشخصات گلکسی زد فولد ۶

گلکسی زد فولد 6 دارای ارتقاء عملکرد مورد انتظار است، مانند اجرا در کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی، قدرتمندترین پردازنده موجود برای گوشی های اندرویدی می باشد.

گلکسی زد فولد ۶ مشخصات
6.3 اینچ، AMOLED،هرتز 120 صفحه پوشش
7.6 اینچ،AMOLED، هرتز 120 ، 1856p صفحه اصلی
اسنپدراگون 8 نسل 3 پردازنده
50 مگاپیکسل اصلی، 12 مگاپیکسل فوق عریض، 10MP 3x zoom دوربین
4400 میلی آمپر ساعت، شارژ 25 وات، شارژ بی سیم 0-15W باتری و شارژ
256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت ذخیره سازی

صفحه نمایش گلکسی زد فولد ۶

بزرگ‌ترین تغییر گلکسی زد فولد 6 صفحه‌نمایش پوششی است که 0.11 اینچ پهن‌تر از نسل قبلی دارد، که حرکتی در جهت درست برای مفیدتر و قابل استفاده‌تر کردن صفحه‌نمایش پوششی است، زیرا صفحه‌نمایش پوششی در گوشی‌های Z فولد قبلی باریک بود.

ویژگی های جدید گلکسی زد فولد ۶

برخی از ویژگی‌های مختص گلکسی زد فولد ۶ شامل: یک استودیوی پرتره که یک آواتار مبتنی بر هوش مصنوعی از افراد در عکس‌های شما ایجاد می‌کند. ترجمه زنده به برنامه های شخص ثالث نیز در حال گسترش است، بنابراین شما در برنامه پیام رسانی خود سامسونگ برای ترجمه پیام ها به زبان های مختلف گیر نمی کنید.

اپلیکیشن Samsung Notes اکنون می‌تواند یک PDF را به زبانی که می‌خواهید ترجمه کند، در حالی که فرمت اصلی آن و تصاویر و نمودارها را حفظ می‌کند. قبلاً، برنامه Notes فقط متن را به یادداشت جدید تبدیل می کرد و تصاویر را از PDF اصلی پشت سر می گذاشت.

قیمت گلکسی زد فولد ۶

گلکسی زد فولد ۶ برای مدل پایه 256 گیگابایتی 1899.99 دلار، مدل 512 گیگابایتی 2019.99 دلار و برای مدل 1 ترابایتی 2259.99 دلار قیمت دارد. این تاشو در رنگ‌های صورتی، دریایی، و سایه نقره‌ای موجود است و سیاه و سفید Crafted منحصر به سفارش‌های انجام‌شده از وب‌سایت سامسونگ است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x