خودرو

ریزش قیمت همه محصولات ایران خودرو در بازار؛ 28 تیر 1402

قیمت همه محصولات ایران خودرو امروز 28 تیر 1402 به طور چشمگیری کاهش یافت.

به گزارش پارت نیوز؛ طی ماه های گذشته خودروهای مونتاژی امروز، 28 تیر 1402 بیشترین ریزش را ثبت کردند؛  کمترین تغییرات قیمت برای خانواده پژو به ثبت رسید.

روند نزولی بازار تقریباً از ابتدای امسال آغاز و باعث شده اکثر معامله‌گران از آن حذف شوند. همین امر موجب می‌شود تا رکود کامل بر بازار حاکم شود. نبود خریدار از یک سو، انتشار اخبار ضد و نقیض درباره واردات خودرو و ثبات نرخ ارز در بازار آزاد، همه و همه دست به دست هم می‌دهند تا کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دار باشد.

قیمت خودرو‌های داخلی اغلب با کاهش همراه بود، اما تعداد اندکی نیز ثبات قیمتی داشتند.

پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ به عنوان ارزان‌ترین خودرو‌های بازار داخلی که هرکدام روز گذشته ۵ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کردند، امروز تصمیم به ثبات داشتند و به ترتیب در همان قیمت‌های ۳۱۵ میلیون و ۳۲۵ میلیون تومان باقی ماندند.

کوئیک S نیز یکی از ارزان‌ترین خودرو‌های تولیدی حال حاضر سایپا به شمار می‌رود که روز گذشته با دو میلیون تومان کاهش همراه بود، امروز نیز با دو میلیون تومان کاهش قیمت همراه بوده و فعلاً به نرخ ۳۴۵ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۶ تیپ دو در سبد محصولات ایران خودرو، جزو ارزان‌ترین محصولات محسوب می‌شود که در روز‌های گذشته روند با ثباتی را طی کرده بود. اما از آغاز امروز با کاهش ۲۵ میلیونی، این عقب ماندگی را جبران کرده و به کانال ۴۸۰ میلیون تومان وارد شد.

سمند سورن پلاس از سدان‌های نسبتاً جدید ایران خودرو بوده که از آغاز معاملات، ۵ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته داشته است. به این ترتیب نرخ این خودرو به ۵۶۵ میلیون تومان رسید که نسبت به هفته گذشته، با ۲۵ میلیون تومان کاهش همراه بود.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودروهای ایران خودرو به دست خواهید آورد.

جدول قیمت محصولات ایران خودرو

جدول قیمت خودرو در بازار

همانطور که در جدول مشاهده می کنید علاوه بر خودروهای داخلی، خودروهای مونتاژی نیز کاهش قیمت چشمگیری را تجربه کردند به طوری که هایما 8 اس 155 میلیون تومان کاهش قیمت داشت.

 

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x