فناوری

ریلمی 4G 13 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسل رونمایی شد + مشخصات و قیمت 

ریلمی 4G 13 در واقع یک گوشی کاملا مقرون به رفه می باشد که با ویژگی 4G بودن آن به شما کیفیت مطلوبی را ارئه می دهد. 

به گزارش پارت نیوز؛ ریلمی 4G 13 در اندونزی معرفی شد. Realme 13 4G  دارای دوربین پشتی دوگانه 50 مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون 685 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی است.

مشخصات گوشی ریلمی 4G 13

ریلمی 4G 13 ، مجهز به تراشه ی اسنپدراگون 685 می باشد. این تراشه برای مدیریت عملکرد یک سیستم خنک کننده هفت لایه دارد که شامل؛ ک محفظه‌ی بخار به‌اندازه‌ی ۴,۳۹۲ میلی‌متر مربع همراه است.

البته اگر به یاد داشته باشید، این تراشه در ریلمی ۱۲ 4G نیز استفاده شده بود و ظاهراً تغییری در آن حاصل نشده است.

رم  Realme 13 4G را می توان تقریباً تا 8 گیگابایت دیگر افزایش داد. این گوشی با رابط کاربری ریلمی UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می شود.

صفحه نمایش ریلمی 4G 13

صفحه نمایش Realme 13 4G

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED است که از مواد E4 ساخته شده است. این پنل تصاویری واضح با وضوح +FHD، نرخ تازه سازی 120 هرتز برای پیمایش صاف و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز پاسخگو ارائه می دهد.

این صفحه نمایش با پوشش 98 درصد وسعت رنگ DCI-P3 و حداکثر روشنایی 2000 نیت، در ارائه کیفیت تصویر استثنایی در شرایط مختلف نور عالی است.

این نمایشگر همچنین از قابلیت Rainwater Smart Touch پشتیبانی می کند که به صفحه نمایش کمک می کند تا بین لمس و قطرات آب تمایز قائل شود و در نتیجه به افراد امکان می دهد با دست های خیس یا زیر باران از تلفن استفاده کنند.

دوام ریلمی 4G 13

یکی از پیشرفت های قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود، رتبه IP64 Realme 13 4G است که نشان دهنده مقاومت در برابر گرد و غبار و آب در مقایسه با رتبه IP54 ریلمی 12 4G است.

ریلمی 4G 13 همچنین حسگر اثرانگشت را در نمایشگر ادغام می کند و احراز هویت بیومتریک راحت و ایمن را ارائه می دهد. جالب اینجاست که حسگر اثرانگشت به عنوان مانیتور ضربان قلب عمل می کند.

دوربین ریلمی ۱۳ 4G

Realme 13 4G دوربین

ریلمی ۱۳ 4G دارای یک سیستم دوربین دوگانه در پشت است که با یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی که از سنسور تصویر Sony LYT-600 استفاده می کند، سرلوحه آن قرار دارد.

دوربین اصلی که به دیافراگم f/1.88 و تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) مجهز شده است، هدفش ثبت عکس های دقیق و ثابت است.

برای سلفی، دستگاه یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p ارائه می دهد.

عمر باتری و شارژ realme 13 4G

عمر باتری ریلمی 4G 13

همچنین، انرژی ریلمی ۱۳ 4G یک باتری قابل توجه 5000 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. ریلمی ادعا می کند که دستگاه می تواند تنها در 19 دقیقه به 50 درصد شارژ و در 47 دقیقه شارژ کامل برسد.

صدا و اتصال realme 13 4G

علاوه بر این، این گوشی هوشمند از طریق راه اندازی بلندگوی دوگانه، تجربه های صوتی همه جانبه ای را ارائه می دهد و برای پخش صدای Hi-Res تایید شده است. قابل ذکر است که ریلمی ۱۳ 4G جک 3.5 میلی‌متری هدفون را حفظ کرده و به کاربرانی که اتصالات صوتی سیمی را ترجیح می‌دهند، ارائه می‌دهد.

قیمت ریلمی ۱۳ 4G

ریلمی 4G 13 در دو نسخه‌ با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۸ گیگابایت رم و قیمت ۱۸۵ دلار یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم با قیمت ۲۰۰ دلار در رنگ‌های آبی و سبز برای خرید دردسترس خواهد بود.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x