ارز دیجیتال

زمان لیست شدن داگز مشخص شد/ نحوه انتقال داگز به صرافی

زمان لیست شدن داگز در صرافی ها مشخص شد و کاربران می توانند توکن خود را به صرافی ها انتقال دهند.

به گزارش پارت نیوز؛ توکن داگز در تاریخ 5 شهریور 1403 ساعت 15:30 به وقت تهران در صرافی ها لیست می شود. طبق اعلام رسمی کانال داگز در تلگرام، داگز در این تاریخ در لانچ پول صرافی بایننس (Binance Launchpool)، صرافی اوکی اکس (OKX) و صرافی بای بیت (Bybit)، گیت آیو (Gate.io) و بیت‌گت (BitGet) لیست خواهد شود. دارندگان داگز می‌توانند در همان تاریخ معاملات اسپات داگز را شروع کنند.

دارندگان توکن داگز می‌توانند تا تاریخ ۲۳ اوت (۲ شهریور) درخواست برداشت توکن‌های خود را به این صرافی‌ها و همچنین کیف پول تلگرام (@wallet) از داخل بازی بدهند. ربات داگز همچنین اعلام کرده است که برداشت توکن‌ها به کیف پول غیرحضانتی از تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور) ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت تهران فعال خواهد شد.

صرافی‌های دیگری از جمله صرافی کوینکس (CoinEx) نیز اعلام کردند که به زودی معاملات اسپات توکن داگز را در دسترس کاربران قرار خواهند داد، اما هنوز زمان دقیقی برای این کار اعلام نکرده‌اند. صرافی ایرانی اوکی اکسچنج هم اعلام کرده است که خدارندگان توکن داگز می‌توانند تا تاریخ ۲۳ اوت (۲ شهریور) درخواست برداشت توکن‌های خود را به این صرافی‌ها و همچنین کیف پول تلگرام (@wallet) از داخل بازی بدهند. ربات داگز همچنین اعلام کرده است که برداشت توکن‌ها به کیف پول غیرحضانتی از تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور) ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت تهران فعال خواهد شد.

صرافی‌های دیگری از جمله صرافی کوینکس (CoinEx) نیز اعلام کردند که به زودی معاملات اسپات توکن داگز را در دسترس کاربران قرار خواهند داد، اما هنوز زمان دقیقی برای این کار اعلام نکرده‌اند. صرافی ایرانی اوکی اکسچنج هم اعلام کرده است که خرید و فروش توکن داگز را به‌محض لیست‌شدن آن شروع خواهد کرد.رید و فروش توکن داگز را به‌محض لیست‌شدن آن شروع خواهد کرد.

انتهای مطلب/ ی.ر

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x