فیلم و سریال

زمان پخش و بازپخش سریال زعفرانی

در این مطلب به ساعت پخش سریال زعفران و تکرار آن و همچنین خلاصه داستان این مجموعه خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال زعفرانی به کارگردانی حامد محمدی به‌زودی از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.

زعفرانی مجموعه‌ای تلویزیونی به نویسندگی حامد محمدی، سعید جلالی و آزاده محسنی است که اولین بار در نوروز ۱۳۹۵ از شبکه دو سیما روی آنتن رفت. این سریال در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی ساخته شده است.

تاریخ و زمان پخش سریال زعفرانی

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام و خانوادگی هستید، می‌توانید سریال زعفرانی را از روز چهارشنبه (9 اسفند ماه 1402) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال زعفرانی ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

خلاصه سریال زعفرانی

در خلاصه داستان سریال زعفرانی آمده است: «ناصر زعفرانی و همسرش صاحب قهوه‌خانه‌‎ای به نام زعفرانی هستند. این زوج کاری پردرآمد و فرزندانی خوب دارند و زندگی‌شان عطر و طعم زعفران دارد. خلاصه ۹۹ درصد، کمی بیشتر و کمتر فرقی نمی‌کند؛ اگر زعفرانی باشی همه چیز درست پیش می‌رود.

زعفرانی‌ها دوستان بسیاری دارند، اما یک دشمن سرسخت هم دارند. همایون صاحب رستوران همایون درصدد است تا با کارشکنی برای قهوه‌خانه‌ی مشکلاتی به وجود بیاورد. روزی فرد معتادی وارد قهوه‌‎خانه‌‎ی زعفرانی می‌شود و ادعا می‌کند به خاطر غذای قهوه‌خانه مسموم شده است و این اتفاق آغازگر ماجراهایی جالب در سریال زعفرانی می‌شود.»

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x