سلبریتی ها

زندگینامه شبنم قربانی از ملکه گدایان تا طوبی + تصاویر

شبنم قربانی بازیگر جوان ایرانی است که با بازی در دو سریال ملکه گدایان و طوبی توانست به خوبی در دل همه جا بگیرد، اکنون زندگینامه شبنم قربانی را در ادامه شرح می دهیم. 

زندگینامه شبنم قربانی شامل تمام فعالیت های هنری، دوران کودکی و پشت صحنه زندگی وی است که پارت نیوز در ادامه بیشتر راجع به این موضوع شرح داده است، بنابراین اگر دوستدارید فرایند موفقیت و شهرت شبنم قربانی را بدانید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نام و نام خانوادگی شبنم قربانی
سال تولد 19 تیر 1368
تحصیلات فوق دیپلم کامپیوتر
وضعیت تاهل متاهل
پیشه بازیگری
نام همسر امین میرشکاری
شغل همسر صدابردار
فرزندان یک دختر و یک پسر

زندگینامه شبنم قربانی

شبنم قربانی، بازیگر جوان و توانمند ایرانی، در تاریخ 19 تیر 1368 در تهران متولد شد. پس از تمام کردن تحصیلات دبیرستان وارد دانشگاه شد و در رشته کامپیوتر درس خواند، این بازیگر تحصیلات را تا مقطع فوق دیپلم ادامه داد و پس از آن در سن 27 سالگی تصمیم گرفت به سمت بازیگری برود. او با بازی در سریال‌های پرمخاطبی چون ملکه گدایان و طوبی به شهرت رسید و توانست جایگاه خود را در دل مخاطبان سینما و تلویزیون ایران باز کند.

همسر شبنم قربانی کیست؟

در زندگینامه شبنم قربانی آمده است که  با امین شکاری که صدابردار است در تاریخ تاریخ 9 اسفند 1399 ازدواج کرد.

فرزندان شبنم قربانی

شبنم قربانی

شبنم قربانی تا کنون صاحب دو فرزند شده است که فرزند اول او دختر و فرزند دومش پسر می باشد. شبنم قربانی پس از اینکه سریال ملکه گدایان را بازی کرد برای بار دوم باردار شد و پسرش به دنیا آمد. از آنجایی که این بازیگر بعد از ملکه گدایان به شهرت رسید، مردم بیشتر جذبش شدند.

 زندگینامه شبنم قربانی؛ حواشی عکس عروسی

زمانی که شبنم قربانی در سریال ملکه گدایان بازی می کرد، عکسی در لباس عروس منتشر شد که همه فکر می کردند از عروسی واقعی او می باشد اما اینگونه نبود.

شروع بازیگری شبنم قربانی

در این مطلب از زندگینامه شبنم قربانی پارت نیوز تصمیم گرفت تمام نقش های او را به طور خلاصه مرور کند که اولین نقش این بازیگر مربوط به سریال لحظه گرگ و میش می باشد. قبل از این سریال او در تئاتر بازی می کرد اما با گرگ و میش جلوی دوربین تلویزیون رفت.

آشنایی با فیلم‌های شبنم قربانی

با دانستن نقش های شبنم قربانی از ابتدا تا الان بیشتر با فرایند شهرت  و زندگینامه شبنم قربانی آشنا خواهید شد.

شبنم قربانی در لحظه گرگ و میش

شبنم قربانی در لحظه گرگ و میش

نقش مهندس طناز حریرچی در سریال لحظه گرگ و میش شبنم برای شبنم قربانی بود که به خوبی توانست نقش آفرینی کند. در این سریال در کنار چهره های بزرگی همچون فاطمه گودرزی، مرحوم حسام محمودی، المیرا دهقانی و شهره سلطانی قرار گرفت.

اولین برف

شبنم قربانی در اولین برف توانست کنار شهاب حسینی قرار بگیرد که خود قربانی گفت تجربه بسیار عالی برای بازیگریش بوده است.

شبنم قربانی در ملکه گدایان

شبنم قربانی در ملکه گدایان

ملکه گدایان نمایش خانگی بود که شبنم قربانی توانست برای اولین کار خود در تلویزیون بسیار خوب بازی کند. در این سریال نقش سارا را بر عهده داشت نقشی که به کارگردانی حسین سهیلی زاده به خوبی به چشم آمد و او را در کنار چهره‌هایی همچون پانته‌آ بهرام، باران کوثری، رویا نو نهالی، فرزاد فرزین و محمدرضا غفاری به شهرت رساند.

شبنم قربانی در فیلم سینمایی مرد بازنده

شبنم قربانی همچنان بعد از فیلم و سریال قبلی به خوبی خود را نشان داد و توانست در فیلم سینمایی مرد بازنده کنار بزرگانی همچون جواد عزتی، آناهیتا درگاهی، سجاد بابایی، مجید نوروزی و امیر دژاکام قرار بگیرد.

ایفای نقش شبنم قربانی در آفتاب پرست

ایفای نقش شبنم قربانی در آفتاب پرست

شبنم قربانی تا اینجای کار وارد حرفه بازیگری به طور کامل شده و توانست نقش اول سریال آفتاب را برای خود کند که همراه باران کوثری، پژمان جمشیدی و الهام اخوان در این سریال بازی کرد.

شبنم قربانی در فیلم مجنون

شبنم قربانی با فیلم مجنون به اوج خود رسید و توانست جایزه سیمرغ جشنواره فیلم فجر را برنده شود. نقش همسر شهید زین الدین در فیلم مجنون بود که خانم بازیگر را به جایزه بهترین نقش مکمل زن در جشنواره فجر 1402 رساند.

شبنم قربانی در سریال طوبی

شبنم قربانی در سریال طوبی

شبنم قربانی با بازی در سریال طوبی در سال 1403 توانست محبوبیت خود را دو برابر کند و نقش اول این سریال بود که داستان حول محور او می چرخد. این رسیال تلویزیونی تا کنون جذابیت بسیاری داشته است که شبنم قربانی نقش طوبی را اجرا می کرد.

فیلم های سینمایی شبنم قربانی

  • کویر امروز:حامی رمضان، 1398
  • اولین برف :حامی رمضان، 1399
  • مرد بازنده:محمد حسین مهدویان، 1400
  • تمساح خونی:جواد عزتی، 1402
  • مجنون:مهدی شاه محمدی،1402
  • سال گربه:مصطفی تقی زاده، 1402

سریال های تلویزیونی شبنم قربانی

  • لحظه گرگ و میش:همایون اسعدیان، 1397
  • عشق کوفی:حسن آخوندپور، 1402

سریال های نمایش خانگی شبنم قربانی

  • سریال ملکه گدایان:حسین سهیلی زاده، 1400
  • سریال آفتاب پرست:برزو نیک نژاد، 1401

تصاویر جدید شبنم قربانی

شبنم قربانی

شبنم قربانی

 

شبنم قربانی

 

سخن آخر

در این مطلب از پارت نیوز سعی کردیم تمام اطلاعاتی که راجع به زندگینامه شبنم قربانی وجود دارد را در اختیار شما قرار دهیم که شامل ازدواج و فرزندان و کارنامه هنری وی می بشاد. از شما کاربران خواهشمندیم اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید با ما و دوستان به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x