جامعه

زندگینامه شهرام دبیری + سوابق کاری 

دکتر شهرام دبیری؛ توسط پزشکیان به عنوان معاون پارلمانی منصوب شد. در ادامه زندگی شخصی و سوابق کاری وی را در اختیار شما می گذاریم.

به گزارش پارت نیوز؛ دکتر شهرام دبیری، متولد سال 1339 می باشد که در خانواده فرهنگی و شایسته بزرگ شده است.

زندگی شخصی دکتر شهرام دبیری

شهرام دبیری، برای شهر اسکو می باشد و در تاریخ  ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۳۹ متولد شده است. پدر او سرهنگ ارتش بود که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان رئیس رکن ۲ و رئیس ستاد پشتیبانی ارتش در تبریز و نیز به عنوان فرمانده مجتمع مهمات‌سازی پارچین خدمات شایسته‌ای از خود نشان داده بود؛ مادر ارجمند دکتر دبیری نیز بازنشسته وزارت آموزش و پرورش است و در تشویق وی به تحصیل و مخصوصاً علاقمندی به رشته پزشکی بیشترین نقش را ایفا نموده است.

تحصیلات شهرام دبیری

شهرام دبیری به دلیل هوش و استعداد بالایی که داشت، توانست تحصیلات خود را به سرعت به اتمام برساند و از کلاس چهارم ابتدایی به طور مستقیم در آزمون های کلاس ششم شرکت کرد و به صرت جهشی وارد کلاس هفتم شد. او وارد دانشگاه تبریز شد و همیشه بالاترین نمرات را دریافت می کرد.

شهرام دبیری مدرک دکتری خود را از دانشگاه دریافت کرد و پس از آن به عنوان یکی از اولین دانشجویان کشور، دوره تخصصی پزشکی هسته‌ای را در دانشگاه تهران طی می‌نماید و سپس برای طی دوره تکمیلی راهی کشور ژاپن می شود.

در سال ۱۹۹۱ هم که برای یک دوره تخصصی دیگر در زمینه محافظت در برابر پرتوهای هسته‌ای از طرف سازمان انرژی اتمی به کشور شوروی سابق اعزام می‌شود، باز هم در بین شرکت‌کنندگانی از ده‌ها کشور جهان، بیشترین امتیاز را از آنِ خود می کند و برگزیده اول می‌شود

سوابق اجرایی شهرام دبیری

شهرام دبیری

به عنوان شورای شهر تبریز چندین سال خدمت کرده است و همچنان رای اعتماد مردم تبریز را توانسته دریافت کند. زحمات او به عنوان شورای شهر قابل ستایش است و سخنی که همیشه وی می گفت: جذب سرمایه گذاران بزرگ در شهر تبریز است. او توانست فعالیت های عمده ای در چندین سال خدمت خود به مردم شهر تبریز عرضه کند.

تاسیس مرکز طب هسته‌ای

هنگامی که دکتر دبیری در روز اول افتتاح مرکز طب هسته‌ای در سال ۱۳۶۹، به همکارانش گفت: «در این مرکز نباید کسی دست خالی و بدون درمان خارج شود. اگر دیدید کسی وضع مالی مناسبی ندارد، با تخفیف در گرفتن حق ویزیت یا حتی هزینه آزمایشگاه و تامین دارو، و حتی اگر لازم شد از جیب خود پول هم بدهیم، نباید کسی از نظر درمانی و صرفاً ‌به دلیل کمبود مالی از این مرکز ناامید خارج شود.»، در کسوت یک برنامه ریز آینده نگر، هدفی بسیار فراتر از اهداف مالی را دنبال می کند و انگیزه هایی غیرمادی و معنوی را فراروی خود دارد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x