فوتبال

ستاره بارسا به منچستر نمی رسد!

منچستریونایتد دیگر تصمیمی برای جذب فرانکی دی یونگ ندارد. یونایتد تسلیم شد: ما ستاره بارسا را ​​نمی‌خواهیم

به گزارش پارت نیوز؛ پس از پیوستن به بارسلونا، فرانکی دی یونگ خیلی زود توانست توانایی های خود را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و نام خود را به عنوان یکی از ستاره های جوان این تیم مطرح کند که همین موضوع باعث شد منچستریونایتد به فکر استخدام باشد. او خیلی زود این بازیکن است.

در چند سال گذشته، مدیران منچستریونایتد بارها برای امضای این ستاره هلندی با بارسلونا وارد مذاکره شده و حتی گفته می شد با این باشگاه به توافق کامل رسیده اند، اما عدم تمایل این بازیکن به ترک نوکمپ، این انتقال نهایی را رقم زد. نه و او در بارسا خواهد ماند.

این بازیکن در ماه های گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست بارسا و تیم ملی کشورش را همراهی کند اما یونایتد همچنان به دنبال جذب او بود و سعی کرد با او و بارسا برای نهایی شدن این انتقال به توافق برسد اما این اتفاق برای بسیاری از امام افتاد. عوارض، فراز و نشیب ها و حالا انگار دیگر نمی خواهند دنبال این علاقه بروند.

این روزنامه ورزشی گزارش داد که مدیران منچستریونایتد با توجه به شرایطی که با آن مواجه بودند و به طور خاص پاسخی که از فرانکی دی یونگ دریافت کردند، دیگر تمایلی به ارائه پیشنهاد نداشتند و عملا از جذب او منصرف شدند و تلاشی برای جذب او نخواهند داشت. انتقال به اولدترافورد تا این بازیکن که دستمزد بسیار بالایی دارد همچنان در بارسا حضور داشته باشد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x