فیلم و سریال

معرفی مینی سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم (all the light we cannot see) + بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

مینی سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم (all the light we cannot see) در ژانر درام تولید شده است. این مینی سریال محصول کشور آمریکا می باشد و به کارگردانی شان لوی ساخته شده است. در ادامه بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان را در اختیارتان قرار می دهیم. 

به گزارش پارت نیوز؛ مینی سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم (all the light we cannot see) بر اساس رمانی اثر آنتونی دوئر با همین نام ساخته شده است که داستان دو نوجوان را در طی جنگ جهانی دوم روایت می‌کند.

نام سریال: به فارسی: تمام نوری که نمی توانیم ببینیم

به انگلیسی: (all the light we cannot see)

کارگردان: شان لوی
ژانر: درام
نویسنده: استیون نایت

امتیازهای تماشاگران و منتقدان به سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم (all the light we cannot see)

پس از مرور امتیاز کاربران سایت «آی‌ام‌دی‌بی» و دو سایت مطرح جمع‌آوری آرای منتقدان، می‌توانید بخشی از نظرهای هشت منتقد شناخته‌شده را هم مطالعه کنید:

ردیف نام سایت امتیازدهنده‌ها امتیاز میانگین تعداد آراء
۱ IMDb کاربران ۷.۷ از ۱۰ ۹ هزار و ۱۰۰ کاربر
۲ متاکریتیک منتقدان برتر ۳۶ از ۱۰۰ بر اساس ۲۶ نقد
۳ راتن تومیتوز عموم منتقدان ۵.۱ از ۱۰ بر اساس ۵۰ نقد

خلاصه داستان تمام نوری که نمی توانیم ببینیم (all the light we cannot see)

داستان تمام نوری که نمی توانیم ببینیم (all the light we cannot see) به این گونه است که؛ ماری-لور در پاریس و نزدیک موزه تاریخ طبیعی زندگی می‌کند که پدرش در آن کار می‌کند. او وقتی دوازده‌ساله است، نازی‌ها پاریس را اشغال می‌کنند. پدر و دختر به سوی شهر بندری دژمانند سن-مالو می‌گریزند؛ جایی که عموی بزرگ و گوشه‌گیر ماری-لور در یک خانه بلند در کنار دریا زندگی می‌کند. آن‌ها ارزشمندترین و خطرناک‌ترین جواهر موزه را هم با خودشان حمل می‌کنند.

در سوی دیگر، ورنر فِنیگ در یکی از شهرهای معدنی آلمان، به عنوان یتیم با خواهر کوچک‌ترش بزرگ می‌شود. این دو با پیدا کردن یک رادیو و شنیدن اخبار و داستان‌های مکان‌هایی افسون می‌شوند که هرگز ندیده‌اند یا تصورشان را هم نمی‌کردند. ورنر در ساختن و تعمیر این ابزارهای جدید مهم، تخصص پیدا می‌کند و طولی نمی‌کشد که استعدادش در جهت ردیابی گروه مقاومت به کار گرفته می‌شود.

زمان پخش سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم (all the light we cannot see)

سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم در شبکه چهار از ساعت 18:00 هر روز پخش می شود و تکرار آن در ساعت 00:00 پخش می شود.

عوامل سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم (all the light we cannot see)

  • تدارک و نویسندگی: استیون نایت
  •  کارگردان: شان لِوی
  • مدیر فیلمبرداری: توبیاس اِی اِشلیسلِر
  •  تدوینگران: دین زیمرمن، کیسی سیکاکای و جاناتان کورن
  •  آهنگساز: جیمز نیوتن هاوارد

بازیگران سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم (all the light we cannot see)

  •  آریا میا لوبرتی (ماری-لور لوبِلان)
  •  لوییس هوفمان (وِرنِر فِنیگ)
  • لارس آیدینگر (راینهولد فون رامپِل)
  • هیو لوری (ایتیئن لوبلان)
  • مارک رافِلو (دانیل لوبلان)

 آریا میا لوبرتی (ماری-لور لوبِلان)

 آریا میا لوبرتی (ماری-لور لوبِلان)

آریا میا لوبرتی در ایالات متحده آمریکا متولد شده است. وی اولین نقش خود را در مینی سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم (all the light we cannot see) بازی کرده است.

لوییس هوفمان (وِرنِر فِنیگ)

لوییس هوفمان (وِرنِر فِنیگ)

لویی هافمن (زاده 3 ژوئن 1997) یک هنرپیشه آلمانی است. او در بنسبرگ متولد شد و در شهر کلن آلمان بزرگ شد. زمانی که نه ساله بود، اولین تجربه خود را در مقابل دوربین برای Servicezeit، یک برنامه مجله شبانه در شبکه تلویزیونی WDR Fernsehen به دست آورد. او در بخشی از برنامه، Die Ausflieger که فعالیت های تفریحی خانوادگی را آزمایش می کرد، ظاهر شد. پس از دو سال و نیم در Servicezeit، او تصمیم گرفت بازیگر شود و برای یک آژانس بازیگری درخواست داد.

لارس آیدینگر (راینهولد فون رامپِل)

لارس آیدینگر (راینهولد فون رامپِل)

لارس آیدینگر هنرپیشه آلمانی که به خاطر بازی در فیلم درام عاشقانه همه دیگران در سال 2009 به شهرت رسید. او برای نقش‌هایی در فیلم‌هایی مانند خانه آخر هفته، شکوفه دیروز و 25 کیلومتر در ساعت مورد تحسین قرار گرفت. از آثار تلویزیونی او می توان به تماس پلیس 110، سنس 8 و بابیلون برلین اشاره کرد.

هیو لوری (ایتیئن لوبلان)

هیو لوری (ایتیئن لوبلان)

هیو لوری برای با وجود لهجه آمریکایی متقاعد کننده اش، او در واقع در انگلستان به دنیا آمد. او با بازی در نقش دکتر گرگوری هاوس در سریال تلویزیونی موفق House M.D شناخته شد. او در سال ۲۰۱۵ برای فیلم Tomorrowland انتخاب شد. در سال 2019، او شروع به بازی در Hulu’s Catch-22 کرد. او قبلا در مینی سریال بی بی سی The Night Manager بود. او در سال 1989 با جو گرین ازدواج کرد. آنها یک دختر و دو پسر دارند.

مارک رافِلو (دانیل لوبلان)

مارک رافِلو (دانیل لوبلان)

مارک روفالو (متولد 22 نوامبر 1967، کنوشا، ویسکانسین، ایالات متحده) یک هنرپیشه آمریکایی است که در فیلم ها و نمایشنامه های مورد تحسین منتقدان نقش آفرینی کرد، اگرچه شاید بیشتر به خاطر ایفای نقش بروس بنر/هالک در مجموعه ای از ابرقهرمانان شهرت داشته باشد. روفالو دوران کودکی خود را در کنوشا، ویسکانسین گذراند، جایی که پدرش یک تجارت نقاشی ساختمانی داشت و مادرش به عنوان آرایشگر مو کار می کرد.

حرف آخر

در این مقاله مینی سریال تمام نوری که نمی توانیم ببینیم (all the light we cannot see) را به همراه بازیگران معرفی کردیم. از شما کاربران خواهشمندیم اگر نظری یا خواسته ای در ارتباط با این موضوع دارید، با ما و دوستان به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x