فیلم و سریال
ترند

سریال «زخم کاری ۲» کی پخش می شود؟ | خلاصه داستان و بازیگران

قسمت اول از فصل دوم سریال «زخم کاری» با عنوان «بازگشت» که به «زخم کاری 2» نیز شناخته شده است، جمعه ۱۷ شهریور از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال زخم کاری 2 با عنوان بازگشت به کارگردانی محمد حسین مهدویان روز جمعه 17 شهریور 1402 از طریق فیلیمو منتشر خواهد شد.

زمان پخش «زخم کاری ۲»

بازیگران سریال زخم کاری 2

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

در شرح قصه این فصل از زخم کاری آمده است‌ که: «در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!»

داستان سریال زخم کاری 2

داستان فصل اول از آنجایی تمام شد که مالک با ضربات متعدد چاقو توسط خاندان ریزآبادی زخمی شد. حال در فصل دوم دوباره مالک را خواهیم داشت. مردی که تقریبا فاتحه‌اش را در پایان فصل اول خوانده بودیم، باز خواهد گشت. درحالی که از مافیای فرزندان عمو خبر دارد، از خاندان ریزآبادی زخم خورده و از نارویی که خورده حسابی شوکه است. مالک باید از خاکستر خود برخیزد و اینبار با شعله‌های انتقام، تمام کسانی که به او زخمی کاری زدند را به آتش بکشد.

بازیگران سریال زخم کاری 2

زمان پخش زخم کاری بازگشت

«جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، سید جواد هاشمی، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار و مه‌لقا باقری» از جمله بازیگران «بازگشت» زخم کاری هستند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x