فیلم و سریال

سریال ساخت ایران کی پخش می شود؟/زمان پخش و تکرار سریال ساخت ایران

سریال ساخت ایران از چهارشنبه 11 بهمن ماه از طریق شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

به گزارش پارت نیوز؛ مجموعه ساخت به زودی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. کارگردانی این سریال را محمدحسین لطیفی برعهده گرفته است.

فصل اول سریال ساخت ایران اولین بار در سال 1390 از شبکه نمایش خانگی پخش شد و و سپس در شبکه تهران روی آنتن رفت. این مجموعه به تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور ساخته شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز ایرانی هستید، می‌توانید سریال ساخت ایران را از روز چهارشنبه (11 بهمن ماه 1402) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال ساخت ایران ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال ساخت ایران

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال ساخت ایران از روز چهارشنبه، 11 بهمن ماه 1402، هر شب ساعت 19:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 03:00 بامداد و 11:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ساخت ایران از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

سریال ساخت ایران چند قسمت  است؟

فصل اول مجموعه ساخت ایران توسط زنده‌یاد خشایار الوند، آرش قادری و پیمان قاسم‌خانی به نگارش درآمده است. این سریال در 18 قسمت 50 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده بود.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x