فیلم و سریال

سریال ناگهانی؛ بیوگرافی بازیگران و زمان پخش

سریال ناگهانی به تازگی از اردیبشهت ماه سال 1403 در شبکه تماشا شروع به پخش شده است.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال ناگهانی؛ محصول کشور آمریکا است. این سریال در سال 2019 شروع به پخش شد و هم اکنون در شبکه تلویزیونی تماشا پخش می شود.

خلاصه سریال ناگهانی

این سریال حول محور یک دختر به نام پایپر است. این دختر ظاهر انسانی دارد اما درواقع یک ربات است. او وارد زندگی یک کارآگاه شده است. این دختر در کنار جاده بوده که کارآگاه او را پیدا می کند.

از آنجایی که این دختر حافظه خود را از دست داده با یکدیگر در تلاش برای یادآوری گذشته هستند و در این راه ماجراهای زیادی برای آن ها اتفاق می افتاد.

سریال ناگهانی دارای داستانی جذاب و پر از suspense است که مخاطب را تا انتها با خود همراه می‌کند. سریال ناگهانی به موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، هویت و مسئولیت اخلاقی می‌پردازد.

زمان پخش سریال ناگهانی

این سریال درام و هیجانی هر شب از شبکه تماشا به وقت 22:30 پخش می شود.

بازیگران سریال ناگهانی

  • آلیسون تولمن
  • الکسا سوینتون
  • اوین یومن
  • رابرت بیلی جونیور
  • دونالد فیسون

آلیسون تولمن در نقش کارآگاه

آلیسون تولمن

تولد آلیسون تولمن در 18 نوامبر 1989 می باشد. این بازیگر اصالت آمریکایی دارد. شهرت این بازیگر به دلیل بازی در فیلم هایی مانند “خانه” (۲۰۱۳)، “سگ مرشد” (۲۰۱۶) و “شیفت آخر” (۲۰۲۰)  است.

او در دبیرستان “New Trier” تحصیل کرد و سپس به دانشگاه “Northwestern” رفت و در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد. پس از دانشگاه، تولمن به لس آنجلس نقل مکان کرد تا حرفه بازیگری خود را دنبال کند.

الکسا سوینتون در نقش پایپر

الکسا سوینتون

الکسا سوینتون بازیگر جوان و با استعدادی است که چهره جذابی هم دارد. این بازیگر در سال 2009 به دنیا آمده است.

این بازیگر با وجود سن کمی که دارد، در فیلم های زیادی بازی کرده است و رزومه کاری درخشانی دارد و یک یاز این فیلم ها، سریال ناگهانی است.

شروع فعالیت بازیگری او از سال 2011 می باشد. اولین بازی او در فیلم پیدایش است. او در این فیلم در کنار بازیگرانی مانند رایان رینولدز و جنیفر کانلی به ایفای نقش پرداخت. جایزه انجمن منتقدان جوان برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک فیلم بلند (2012) برای فیلم پیدایش را دریافت کرده است.

اوین یومن در سریال ناگهانی

اوین یومن

اوین یومن در سال 1976 متولد شده است. این بازیگر اصالت بریتانیایی دارد و با بازی در ژانرهای مختلف، از جمله کمدی، درام، اکشن و فانتزی شناخته می شود.

شروع فعالیت یومن از اواخر دهه 1990 با بازی در تئاتر است. او در سال ۲۰۰۰ با بازی در فیلم “شکارچیان خون” برای اولین بار در سینما حضور پیدا کرد. در سریال ناگهانی حضور پررنگی دارد.

رابرت بیلی جونیور در سریال ناگهانی

رابرت بیلی جونیور

رابرت بیلی جونیور متولد سال 1950 در 23 ژوئن می باشد. این بازیگر آمریکایی فیلم های متعددی را بازی کرده است. فیلم هایی که بازی کرده در ژانر کمدی، درام و اکشن می باشد.

شروع کار این بازیگر در اواخر 1960 می باشد. شهرت این بازیگر با بازی در فیلم های سانتیاگو” (۱۹۷۸) و “سوپرمن ۲” (۱۹۸۰) است.

دونالد فیسون

دونالد فیسون

دونالد فیسون متولد سال 1948 در ماه دسامبر است. این بازیگر رزومه کاری طولانی دارد. اصلت این بازیگر آمریکایی می باشد. بیش ترین نقش هایی که این بازیگر بازی کرده است در فیلم های درام و کمدی می باشد.

آغاز کار این بازیگر با تئاتر بود و اولین بار در اواخر 1960 در تلویزیون حاضر شد. او در دهه ۱۹۷۰ با بازی در فیلم‌هایی مانند “باربارا استرایسند: کنسرتی در لس آنجلس” (۱۹۷۲) و “همه مردان رئیس جمهور” (۱۹۷۶) به شهرت رسید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x