فیلم و سریالرادیو و تلویزیون

سریال یک گروه واقعی ( True Justice) +بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

در دنیایی که قانون به سادگی نادیده گرفته می‌شود الیجا کین، یک مامور سابق نیروهای ویژه به عنوان یک پلیس مخفی به دنبال اجرای عدالتی است که قانون از آن ناتوان است.

به گزارش پارت نیوز؛ اگر به دنبال سریالی پر از اکشن و هیجان هستید که شما را تا آخرین لحظه میخکوب کند، سریال یک گروه واقعی (True Justice) انتخاب بسیار مناسبی است. این سریال با ترکیبی از صحنه‌های اکشن و نفس‌گیر درام‌های انسانی تجربه تماشایی فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

اگر از طرفداران فیلم‌های اکشن دهه 90 هستید و از دیدن استیون سیگال در نقش یک قهرمان بی‌باک لذت می‌برید حتماً این سریال را از دست ندهید. با ما همراه باشید تا با این سریال جذاب و دیدنی آشنا شوید.

جدول مشخصات سریال یک گروه واقعی

ژانر اکشن- درام
کارگردان وین رز
تهیه کنندگان استیون سیگال- جو هالپین
سال انتشار 2010- 2012
تعداد قسمت ها فصل اول- 13 قسمت
فصل دوم- 11 قسمت

خلاصه داستان سریال یک گروه واقعی ( True Justice)

در دل تاریکی دنیای زیرزمینی گروهی از ماموران مخفی پلیس مرزهای خطر را درمی‌نوردند تا شبکه‌ی گسترده‌ی قاچاق اسلحه و مواد مخدر را متلاشی کنند. در هر ماموریت آن‌ها با تله‌های مرگبار، خیانت‌های ناگهانی و رو در رویی با قدرتمندترین مافیای شهر روبرو می‌شوند. در این بازی مرگ و زندگی هر اشتباه می‌تواند به بهای جان تمام شود.

عوامل تولید سریال یک گروه واقعی

  • کارگردان: وین رز
  • تهیه کنندگان: استیون سیگال- جو هالپین

معرفی بازیگران سریال یک گروه واقعی ( True Justice)

  • استیون سیگال
  • سارا لیند
  • استوارت ویلیام
  • مگان اوری
  • وارن کریستی
  • آدریان هاف
  • جسی هاچ
  • لوچلین مونرو
  • آدریان هلمز
  • زاک سانتیاگو

استیون سیگال در نقش الیجا کین

استیون سیگال در نقش الیجا کین

استیون سیگال با مهارت‌های رزمی بی‌نظیر و جثه‌ای ورزیده به سرعت به چهره شاخص ژانر اکشن در اواخر دهه 1980 تبدیل شد. اولین حضور او در فیلم “بالاتر از قانون” با استقبال گسترده مخاطبان و منتقدین روبرو شد و او را به عنوان یک ستاره اکشن نوظهور معرفی کرد.

سیگال پس از موفقیت نخستین فیلمش،با آثاری چون “کشتن سخت” و “علامت خورده برای مرگ” به ادامه موفقیت‌های خود پرداخت. در “کشتن سخت” سیگال در نقش پلیسی ظاهر می‌شود که با گروهی از اوباش بی‌رحم درگیر می‌شود و در “علامت خورده برای مرگ” به مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در جامائیکا می‌پردازد.

اما اوج شهرت سیگال با فیلم پرخرج “محاصره” رقم خورد. این فیلم اکشن نفس‌گیر که در لوکیشن کشتی جنگی یو اس اس میسوری فیلمبرداری شد با بازی ستارگانی چون تامی لی جونز و گری بوزی به پرفروش‌ترین فیلم کارنامه سیگال تبدیل شد و تحسین منتقدان و مخاطبان را برانگیخت. سیگال در آن دوران نه تنها به خاطر مهارت‌های رزمی بلکه به خاطر زندگی شخصی‌اش نیز مورد توجه رسانه‌ها قرار داشت. ازدواج او با کلی لبروک و حضور او در برخی از فیلم‌های سیگال بر محبوبیت این بازیگر افزود.

سارا لیند در نقش سارا مونتگومر

سارا لیند در نقش سارا مونتگومر

سارا لیند هنرمند چندجانبه کانادایی است که علاوه بر بازیگری در کارگردانی نیز فعالیت دارد. او متولد 22 ژوئیه 1982 در رجینا است. با فیلم‌هایی چون “نفرین گردنبند” و “یک صحرا” در سال 2024 و همچنین “یک حنایی زخمی” در سال 2022 به جمع مخاطبان معرفی شد.
او در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به قتل جسی جیمز به‌دست رابرت فورد بزدل، اردوگاه آموزشی، ولف لیک، منطقه مرده، غیب‌گو، اسمالویل، تاثیرات شخصی، آنچه بالا می‌رود و فارگو اشاره کرد.

استوارت ویلیام در نقش آندره میسون

استوارت ویلیام در نقش آندره میسون

ویلیام “بیگ بیل” استوارت با بازی در فیلم‌های متنوعی چون علمی تخیلی حماسی “روزی که زمین ایستاد” (2008) اکشن پر هیجان “تیم A” (2010) و درام کمدی “50/50” (2011) توانایی‌های بازیگری خود را در ژانرهای مختلف به اثبات رساند و به یکی از بازیگران محبوب و شناخته شده‌ی هالیوود تبدیل شد.

مگان اوری در نقش ژولیت سریال یک گروه واقعی

مگان اوری در نقش ژولیت سریال یک گروه واقعی 

مگان اوری هنرمند چندجانبه کانادایی از کودکی به بازیگری علاقه‌مند بود و در تئاتر به ایفای نقش پرداخت. با وجود موانع اولیه او توانست اولین تجربه سینمایی خود را در فیلم “در تاریکی‌ها” به دست آورد.

اوری علاوه بر بازیگری به نویسندگی نیز روی آورد و با خلق مجموعه کتاب‌های “تواریخ جنگ‌های دختران” استعداد خود را در این زمینه نیز به اثبات رساند. او و همسرش برای تعمیق دانش خود در زمینه تئاتر راهی آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک لندن شدند.

وارن کریستی در نقش رادنر

وارن کریستی در نقش رادنر

وارن کریستی ستاره درخشان سینما از ایرلند با بازی در فیلم‌های پرفروشی همچون “آپولو 18” و “آلفاها” توانسته است استعداد بازیگری خود را به اثبات برساند. این بازیگر متولد 4 نوامبر 1975 در بلفا است.

با انتخاب نقش‌های متنوع و چالش‌برانگیز به سرعت در بین مخاطبان سینما محبوب شده است. کریستی که از سال 2007 با سونیا سالوما ازدواج کرده است علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه‌کنندگی نیز فعالیت دارد.

آدریان هاف در نقش کلانتر گریوز

آدریان هاف در نقش کلانتر گریوز

آدریان بازیگر کانادایی که سال‌ها در بریتانیا به هنر بازیگری پرداخته بود با بازگشت به وطن و صداپیشگی شخصیت پیچیده و جذاب نایت‌کراولر در انیمیشن کلاسیک ایکس‌من توانایی‌های خود را در زمینه صداپیشگی به رخ جهانیان کشید. تسلط او بر لهجه‌های مختلف و قدرت بیان بی‌نظیرش او را به یکی از صداپیشگان ماندگار این مجموعه تبدیل کرد.

آدریان با صداپیشگی هیثم کنوی شخصیت پیچیده و جذاب بازی Assassin’s Creed 3 به شهرتی جهانی دست یافت. اجرای بی‌نقص او با لهجه بریتانیایی اصیل و بازیگری قدرتمندش نه تنها تحسین منتقدان را برانگیخت بلکه اولین نامزدی جایزه معتبر BAFTA را نیز برای او به ارمغان آورد. این موفقیت بزرگ در حالی رقم خورد که آدریان در سال ۲۰۱۳ با از دست دادن پدرش یکی از بزرگ‌ترین غم‌های زندگی خود را تجربه کرد.

جسی هاچ  در نقش جانی گارسیا سریال یک گروه واقعی

جسی هاچ  در نقش سریال یک گروه واقعی 

جسی هاچ در زادگاه ولورین شخصیت افسانه‌ای مارول به دنیا آمده است جسی با روحیه‌ای قوی و اراده‌ای آهنین مسیر بازیگری را انتخاب کرد. او که حتی اولین تجربه پروازش را برای دنبال کردن این حرفه انجام داد با وجود نداشتن هیچ پشتوانه‌ای توانست به یکی از چهره‌های شناخته شده‌ی هالیوود تبدیل شود.

از نقش‌آفرینی در آثار کلاسیک مانند “فردی علیه جیسون” و “اثر پروانه” تا حضور در سریال‌های پرطرفداری مثل “سوپرنچرال”، “فلش” و “بت‌ومن”، جسی هاچ با بازی در نقش‌های متنوع و چالش‌برانگیز توانایی‌های خود را به اثبات رسانده است. او همچنین در ژانر کمدی رمانتیک نیز خوش درخشیده و در فیلم‌هایی مانند “B&B Merry” به ایفای نقش پرداخته است.

اما مهم‌ترین نقش زندگی جسی، نقش یک همسر و پدر است. او معتقد است که بزرگ‌ترین دستاورد او خانواده‌اش هستند و این نقش به او بیش از هر نقش دیگری آموخته است. جسی هاچ با وجود تمام موفقیت‌هایش همچنان به دنبال چالش‌های جدید است. او به تازگی کارگردانی، نویسندگی و بازیگری در یک سریال تلویزیونی جدید را بر عهده گرفته است.

لوچلین مونرو در نقش مارک سیمز

لوچلین مونرو در نقش 

لوچلین مونرو بازیگر کانادایی با پشت سر گذاشتن مسیری پر فراز و نشیب از هاکی روی یخ تا دنیای سینما به یکی از چهره‌های شناخته شده‌ی هالیوود تبدیل شده است. او که با استعداد ذاتی در موسیقی و علاقه به بازیگری توانست در مدت زمان کوتاهی به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

مونرو با بازی در نقش‌های متنوع و چالش‌برانگیز از درام تا کمدی توانایی‌های خود را به اثبات رسانده و نام خود را در تاریخ سینما ماندگار کرده است.

زاک سانتیاگو در نقش ادی گوگول سریال یک گروه واقعی

زاک سانتیاگو در نقش سریال یک گروه واقعی 

زاک، ستاره‌ای درخشان در آسمان هنر با تلفیق استعدادهای متنوع خود در زمینه بازیگری، موسیقی، ورزش و تحصیلات آکادمیک به یک هنرمند چند وجهی بی‌نظیر تبدیل شده است. او که به عنوان یک قهرمان بوکس، دی‌جی موفق و بازیگر تحسین‌شده شناخته می‌شود. با انرژی و اشتیاق فراوان خود در هر زمینه‌ای که قدم می‌گذارد به موفقیت‌های چشمگیری دست می‌یابد.

حرف آخر

سریال یک گروه واقعی ( True Justice) یک مجموعه اکشن سرگرم‌کننده است که برای طرفداران این ژانر می‌تواند جذاب باشد. اگر به دنبال داستانی پر از هیجان، مبارزات نفس‌گیر و شخصیتی کاریزماتیک هستید تماشای این سریال را به شما توصیه می‌کنیم. با این حال اگر به دنبال داستانی پیچیده و شخصیت‌پردازی عمیق هستید ممکن است این سریال انتظارات شما را برآورده نکند. از شما ممنونیم که تا انتهای مطلب با ما همراه بوده اید اگر  نظر و یا حتی پیشنهادی دارید، خوشحال می شویم که با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/ م.د

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x