خودرو

شرایط فروش چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5؛ آبان ۱۴۰۲

گروه خودروسازی سایپا و پارس خودرو شرایط فروش چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5  را ویژه مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی را برای آبان ۱۴۰۲ اعلام کردند.

به گزارش پارت نیوز؛ بر اساس شرایط فروش سایپا و پارس خودرو در آبان 1402، منتخبان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی برای چانگان CS55 و  زوتی DL5 می توانند از یکم آبان ماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

قیمت چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55 پلاس قیمت علی الحساب یک میلیارد تومان را دارد و بر خلاف تبصره ۴ فروش خودروهای وارداتی، سایپا کل مبلغ علی الحساب را به عنوان پیش پرداخت اعلام کرده است. در این شرایط فروش خودروها با رنگ سفید، مشکی و خاکستری قابل سفارش هستند و از سویی مدت زمان تحویل CS55 پلاس توسط شرکت واردکننده ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

مشخصات قیمت چانگان CS55 پلاس

زیر کاپوت محصول جدید و وارداتی سایپا یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) قرار دارد که تولید نهایت قدرت ۱۸۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را انجام می دهد. قدرت در این کراس اوور از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر (WDCT) به چرخ های جلو می رسد. تعلیق در قسمت جلو از نوع مک فرسون است و در محور عقب سیستم مولتی لینک یا چند اتصاله را داریم. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که عدد قابل قبولی است.

 

در این خودرو امکاناتی مانند شش کیسه هوا، سقف پانورامای برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، استارت دکمه ای، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم صوتی حرفه ای، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک و… وجود دارد.

مشخصات زوتی DL5 پارس خودرو

زیر کاپوت این کراس اوور یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می رسد. وزن این کراس اوور ۱۴۲۰ کیلوگرم و حجم باک آن ۴۸ لیتر است. سیستم تعلیق در جلو از نوع مکفرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل پیچشی است و سایز رینگ ها هم ۱۷ اینچ است.

زوتی DL5 پارس خودرو

در این کراس اوور متوسط امکاناتی نظیر کروز کنترل، تهویه الکترونیکی دستی، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، آینه وسط الکتروکرومیک، دوربین و سنسور پارک عقب، دو کیسه هوا، روکش چرم مصنوعی برای صندلی ها، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، ترمز ABS و EBD، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی دو رنگ، فرمان کمکی برقی، سیستم کنترل پایداری و آینه های جانبی تاشو برقی به همراه گرم کن را می بینیم. این کراس اوور نسبت به اقتصادی بودنش امکانات نسبتا خوبی دارد.

قیمت زوتی DL5 پارس خودرو

زوتی DL5 قیمت علی الحساب ۷۷۰ میلیون تومان را دارد و بر خلاف تبصره ۴ فروش خودروهای وارداتی، سایپا و پارس خودرو کل مبلغ علی الحساب را به عنوان پیش پرداخت اعلام کرده اند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x