سیاست داخلی

شرکت در انتخابات انتخاب مسیر درست کشور است

ملت عزیز ایران شرکت شما در انتخابات باعث همبستگی بیشتر در کشور می شود. به تبلیغاتی که علیه رای دادن در رسانه ها منتشر شده است گوش ندهید در انتخاب سرنوشت کشورتان سهیم باشید.

به گزارش پارت نیوز؛ بسیاری از رسانه ها و افراد تبلیغاتی مبنی بر این که به پای صندوق های رای نروید منتشر کرده اند. ملت آگاه ما قطعا به این تبلیغات بی اعتنا هستند و می دانند که هر مشارکت سیاسی باعث توسعه سیاسی می شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران می فرمایند: اگر نظام را هم قبول ندارید در انتخابات شرکت کنید.

خیلی از افراد در ایران معتقد هستند که به دلیل قواعد مختلف انتخابات عادلانه نیست. کاملا این جمله رد شده است زیرا که مراکز رای گیری در سطح کشور بسیار زیاد است و در هر مرکز رای گیری یک نماینده معتمد قرار دارد پس این جمله که در انتخابات ایران نتایج انتخابات از پیش تعیین می شود فقط یک حرف اشتباه است.

مشارکت کم مردم باعث رای آوردن افرادی می شود که شاید نتوانند در اداره کشور و سیاست خارجی ایران موفق باشند ما نیازمند فردی هستیم که انتقاد پذیر و به دنبال منافع ملی باشد نهگروهی و حزبی.

کشور قدرتمند ایران برای پیشرفت بیشتر نیارمند یک سری اصلاحات کارآمد و روی اصول است. تاریخ ثابت کرده است، انتخاباتی که با مشارکت بالای مردمی باشد دولت کارآمدتری خواهد داشت.

انتهای مطلب/ ی ر

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x