آشپزی

طرز تهیه اوتمیل یخچالی، صبحانه رژیمی و مقوی

اوتمیل یخچالی؛ نوعی صبحانه است که شما می توانید از شب قبل برای خود آماده کنید و زمانی که از خواب بیدار شدید، یک صبحانه آماده دارید. 

به گزارش پارت نیوز؛ اوتمیل یخچالی، صبحانه ای کاملا مقوی برای همه افراد است. اوتمیل از مواد مقوی تشکیل شده است که هیچ ضرری برای هیچ کس نخواهد داشت.در ادامه همراه ما باشید تا با طرز تهیه این اوتمیل یخچالی آشنا شوید.

معرفی اوتمیل یخچالی

این اوتمیل به اورنایت معروف است. اوتمیل را شما می توانید یک صبح تا شب یا برای 3 الی 4 ساعت در یخچال قرار بدهید و بعد نوش جان کنید.

مواد لازم برای تهیه اوتمیل یخچالی

جو دو سر پرک 40 گرم
موز یک عدد
شیر 1/3 لیوان
شیره خرما 1 ق.غ
عسل 1 ق.م
ماست یونانی 100 گرم
پودر کاکائو 1 ق.م
شیرین کننده دلخواه 1.ق.م

طرز تهیه اوتمیل یخچالی

مرحله اول: برای تهیه این اوتمیل شما دو لایه دارید که هر لایه را به صورت جدا درست می کنیم. موادی که برای لایه اول هستند شامل: جو دو سرپرک، عسل، شیره خرما، شیر و نصف موز می باشد.

تمام این مواد را در ظرف مورد نظر ریخته و خوب مخلوط می کنید. در این مرحله دقت کنید که موز را می توانید، به صورت جدا موز را له کرده و بعد اضافه کنید یا همه مواد را باهم در مخلوط کنید بریزید.

تهیه اوتمیل یخچالی

مرحله دوم: حالا شما لایه دوم را تهیه می کنید و روی لایه قبلی که در مرحله اول گفتیم می ریزید و در یخچال می گذارید. موادی که برای لایه دوم باید مخلوط کنید شامل: شیرین کننده یا استویا، ماست یونانی و پودر کاکائو می باشد.

همه مواد لایه دوم را به خوبی باهم مخلوط می کنیم و روی لایه اول می ریزیم. سپس با موز و پودر کاکائو تزئین کنید و برای چند ساعت در یخچال قرار بدهید.

مرحله دوم تهیه اوتمیل یخچالی

آیا اوتمیل مقوی است؟

باید بگوییم که بله اوتمیل به دلیل موادی مقوی که در تهیه آن وجود دارد، علاوه بر رژیمی بودن بسیار هم مقوی می باشد و هر کسی که دوست داشته باشد، می تواند از اوتمیل استفاده کند.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x