آشپزی

طرز تهیه غذای دانشجویی با سیب زمینی و قارچ در کوتاه ترین زمان

یکی از دغدغه هایی که دانشجویان با توجه به مشغله بسیارشان دارند پخت یک غذای فوری و خوشمزه است. در ادامه به طرز تهیه غذای دانشجویی با سیب زمینی و قارچ خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ پخت غذای دانشجویی با سیب زمینی و قارچ می تواند بسیار کار آسانی باشد و با توجه به آنکه این غذا خیلی سریع تهیه می شود می توانید در وقت تان بسیار صرفه جویی کنید. جدای از صرفه جویی در وقت با پخت این غذا در هزینه هایتان هم می توانید صرفه جویی کنید چرا که با مواد اولیه کم هزینه و ساده ای تهیه شده و بسیار خوشمزه و لذیذ است.

مواد لازم برای غذای دانشجویی با سیب زمینی و قارچ

  •  سیب زمینی: ۱ عدد بزرگ
  • قارچ: ۲۰۰ گرم‌
  • کره: ۲۰ گرم
  • سیر تازه: سه حبه
  • تخم مرغ: ۳ عدد
  • نمک و فلفل سیاه

در صورت تمایل می توانید از زرچوبه برای خوش رنگ تر شدن غذا استفاده کنید. لازم به ذکر است که این مقدار مواد اولیه برای 3 نفر در نظر گرفته شده است.

طرز تهیه غذای دانشجویی با سیب زمینی و قارچ

طرز تهیه غذای دانشجویی با سیب زمینی و قارچ

در ادامه به صورت مرحله به مرحله به نحوه پخت یک غذای دانشجویی با قارچ، تخم مرغ و سیب زمینی خواهیم پرداخت که از خوردن آن بسیار لذت خواهید برد.

مرحله اول

یک عدد سیب زمینی بزرگ را نگینی خرد کرده و در تابه با کمی روغن سرخ کنید، طلایی که شد از تابه جمع کنید.

مرحله دوم

حالا در همان تابه، یک عدد پیاز بنفش را هم نگینی خرد کرده و با کمی روغن تفت بدید، تفت که خورد قارچ های حلقه ای برش زده را اضافه کرده و زمانی که سب شد، کره و سیر خرد شده را هم اضافه کنید.

مرحله سوم

طرز تهیه غذای دانشجویی با سیب زمینی و تخم مرغ

در این مرحله سیب زمینی هایی که ابتدا سرخ کرده بودیم را به تابه برمیگردانید و به همراه سایر مواد مخلوط می کنیم و نمک و فلفل اش را تنظیم می کنیم.

مرحله چهارم

در نهایت در یک کاسه، سه عدد تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری پُر «پنیر صبحانه» مخلوط می کنیم و به ترکیب بالا در تابه اضافه می کنیم و چند دقیقه هم میزنیم تا تخم مرغ ها ببندد، به این ترتیب غذای خوشمزه ما آمادست.

سخن پایانی

در این مطلب به طرز تهیه غذای دانشجویی با سیب زمینی و قارچ پرداختیم. آیا تابه حال چنین غذایی در خوابگاه یا خانه تان تهیه کرده اید؟ نظرتان درمورد طعم این غذا و میزان راحتی در پخت آن را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x