حوادث

علت حمله به مقر نیروی انتظامی راسک چه بود وچه کسی مسئولیت آن را برعهده گرفت؟

بنا بر گفته دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان شامگاه پنجشنبه 23 آذر گروهی با به همراه داشتن سلاح گرم به مقر انتظامی در شهرستان راسک 11 حمله کردند.

به گزارش پارت نیوز؛ دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان روز جمعه ۲۴ آذر، در مورد حمله مسلحانه به مقر انتظامی در شهرستان راسک 11 گفت: در این حمله ۱۲ مامور نیروی انتظامی شهید و ۷ تن دیگر مجروح شدند که حال برخی از آنان وخیم است.

مولوی عبدالحمید، امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، در واکنش به این حمله مسلحانه و درگیری‌ها در اطراف «کلانتری ۱۶» این شهر، گفت که نسبت به این حمله مسلحانه «نگران» است و آن را محکوم کرد.

او همچنین «نگرانی و برائت خویش» را از هر نوع «خشونت و حمله مسلحانه» و هر حرکتی که باعث ناامنی باشد، اعلام کرد و افزود: راه ما، پیگیری مشکلات جامعه از طریق «مذاکره و انتقاد سازنده» است و بر حفظ «تمامیت ارضی و امنیت کشور» تاکید می‌کنیم.

گروه تروریستی جیش‌العدل حدود ۱۳ سال پیش به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته شد. این گروه از زمان تأسیس خود در حدود ۲۰ سال قبل، در حملات متعددی شرکت کرده که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از نیروهای جمهوری اسلامی و همچنین تعدادی از غیرنظامیان شده است.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x