فیلم و سریال

عکس بازیگران سریال کره ای بازی مرگ + بیوگرافی و زمان پخش 

سریال کره ای بازی مرگ، محصول سال 2023 است. این سریال درام-فانتزی پس از پخش به شهرت زیادی رسید و در تیر 1403 از شبکه 4 تلویزیون پخش خواهد شد.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال کره ای بازی مرگ، به کارگردانی ها بیونگ هون ساخته شده است. این سریال در 8 قسمت تولید شده است. در ادامه به بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان سریال بازی مرگ می پردازیم.

خلاصه داستان سریال کره ای بازی مرگ

مینی سریال بازی مرگ، با بازی بازیگران مطرح کره جنوبی ساخته شده است که در این سریال جوانی ناامید از زندگی، پس از شکست های مختلف در زندگی به فکر خودکشی است تا رها یابد. او با جلوه ای از مرگ رو به رو می شود و مامور می شود تا برای چندین بار مرگ را در 12 زندگی دیگر تجربه کند تا فرصت زندگی را به دست آورد.

زمان پخش سریال کره ای بازی مرگ

«بازی مرگ» از روز سه شنبه ۱۲ تیر، ساعت صفر بامداد در هشت شب متوالی از شبکه چهار پخش و در ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ همان روز تکرار می‌شود.

بیوگرافی بازیگران مینی سریال کره ای بازی مرگ

  • سو این گوک در نقش چوی یی جه
  • پارک سو دام در نقش مرگ
  • چوی شی وون در نقش پارک جین ته
  • سونگ هون در نقش سونگ جه سوپ
  • جانگ سونگ جو در نقش لی جو هون
  • لی جه ووک در نقش چو ته سانگ
  • لی دو هیون در نقش جانگ گون وو
  • کیم جه ووک در نقش جونگ گیو چول
  • اوه جونگ سه در نقش آه جی هیونگ
  • کیم وون هه در نقش مرد بی‌خانمان
  • کیم گون هو در نقش کارمند اداره
  • گو یون جونگ در نقش لی جی سو
  • کیم جی هون در نقش پارک ته وو

سو این گوک در نقش چوی یی جه

جانگ سونگ جو در نقش لی جو هون

سو این گوک متولد 1987 در 23 اکتبر است. او در شهر اولسان به دنیا آمده است و به همراه خانواده خود در آن شهر زندگی می کرد.

سو این گوک در ابتدا به عنوان خواننده در مسابقه استعداد یابی، شرکت کرد و از سال 2009 حرفه خود را آغاز کرد تا اینکه در سال 2012 وارد حرفه بازیگری شد.

برخی از آخرین سریال‌های این بازیگر عبارتند از سریال فانتزی عاشقانه ویرانگر در خدمتگزاری شما حاضر است (Doom at Your Service) محصول 2021، سریال رازآلود کافه مینامدانگ (Café Minamdang) محصول 2022 و سریال اکشن ترسناک بازی مرگ (Death’s Game) محصول سال‌های 2023 و 2024.

پارک سو دام در نقش مرگ

پارک سو دام در نقش مرگ

پارک سو-دام پارک بازیگر کره ای متولد ۸ سپتامبر ۱۹۹۱ است که از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز نمود.

سو-دام پارک سابقه فعالیت در آثاری همچون انگل، سیندرلا، محموله ویژه و چهار شوالیه را در کارنامه هنری خود دارد.

چوی شی وون در نقش پارک جین ته

چوی شی وون در نقش پارک جین ته

چوی شیوون در 7 آوریل 1986 متولد شده است اما تاریخ تولد او را در 10 فوریه 1987 ثبت کرده اند. او علاوه بر باازیگری در حرفه خوانندگی نیز فعالیت می کند. این بازیگر درخانواده پر نفوذی متولد شد و توانست به سرعت در این زمینه پیشرفت کند.

او در دنیای هالیوود هم معروف شد زیرا به عنوان محبوب ترین مرد سال بالای برد پیت ایستاد و او را غافلگیر کرد و همینطور رتبه دوم خوش تیپ ترین مرد جهان در سال 2015 است .

سونگ هون در نقش سونگ جه سوپ

سونگ هون در نقش سونگ جه سوپ

سونگ هون، بازیگر، صداپیشه و مدل اهل کره جنوبی، متولد ۱۴ فوریه ۱۹۸۳ در دئگو است. وی از سال ۲۰۱۱ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود.

سونگ هونگ در فیلم هایی همچون فسانه های جدید گیسان، سرنوشت، تولد یک خانواده، عشق سوزناک، عشق نجیب من، شعبده بازان و  ارتقا نقش آفرینی کرده است.

جانگ سونگ جو در نقش لی جو هون

جانگ سونگ جو در نقش لی جو هون

جانگ سونگ جو متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۸۱ در کره جنوبی است. این بازیگر از دانشگاه سانگمیونگ فارغ التحصیل شده است. شروع فالیتش از سال 2001 می باشد و با در آثاری همچون «گل پول» (Money Flower)، «همسر آشنا» (Familiar Wife) و «رویارویی» (Encounter) به شهرت رسید.

جانگ سونگ ازدواج کرده است و دارای دو فرزند پسر است. این بازیگر نسبت به سنی که دارد، بسیار جوان دیده می شود و کسی سن او را باور نمی کند.

لی جه ووک در نقش چو ته سانگ

لی جه ووک در نقش چو ته سانگ

لی جه ووک متولد ۱۰ می ۱۹۹۸ در سئول کره جنوبی است. این بازیگر از دانشگاه چونگ آنگ در رشته تئاتر فارغ التخصیل شده است. شروع فعالیت او از سال 2018 می باشد و با بازی در فیلم «نبرد جانگساری» The Battle of Jangsari و سریال «تو فوق ‌العاده ‌ای» Extraordinary You و Do Do Sol Sol La La Sol به شهرت رسید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x