فیلم و سریال

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت + خلاصه داستان 

سریال از سرنوشت؛ در چهار فصل تولیده شده است. این سریال 120 قسمتی برای اولین بار از شبکه 3 در سال 1398 شروع به پخش شد. 

به گزارش پارت نیوز؛ سریال از سرنوشت با بازی هنرمندان جوان ایرانی توانست محبوبیت زیادی کسب کند. این سریال به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان، ساخته شده است.

مشخصات کلی سریال از سرنوشت

نام سریال:  از سرنوشت
ژانر: درام
تهیه کننده: علی اکبر تحویلیان
سال انتشار: 1398
نویسنده: روح‌الله صدیقی
محمد محمود سلطانی
تعداد قسمت ها: 4 فصل 120 قسمت

خلاصه داستان سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت داستان زندگی دو کودک به نام‌های سهراب و هاشم را روایت می‌کند که در پرورشگاه بزرگ شده‌اند. این دو کودک که خانواده‌های خود را از دست داده‌اند، به یکدیگر وابستگی شدیدی پیدا کرده‌اند و حتی در بزرگسالی نیز از هم جدا نمی‌شوند. آنها در مسیر زندگی با فراز و نشیب‌های بسیاری روبه‌رو می‌شوند که داستان سریال را شکل می‌دهد.

زمان پخش سریال از سرنوشت

سریال “از سرنوشت” هر شب ساعت ۱۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. اگر موفق به دیدن سریال در این ساعت نشدید، می توانید تکرار آن را روز بعد در ساعت های ۶ صبح و ۲ بعدازظهر تماشا کنید.

معرفی بازیگران سریال از سرنوشت

  •  دارا حیایی در نقش هاشم
  • کیسان دیباج در نقش سهراب
  • فاطیما بهارمست در نقش نغمه
  •  امیررضا فرامرزی در نقش هاشم (دوران کودکی)
  • راستین عزیزپور در نقش سهراب
  • مونا کرمی در نقش آرزو
  • مجید واشقانی در نقش منصور افشار (فصل‌های ۱ تا ۴)
  • لیلا بلوکات در نقش مینا ماجدی
  • پوریا پورسرخ در نقش شاهرخ ماجدی

دارا حیایی در نقش هاشم

دارا حیایی در نقش هاشم

درارا حیایی در تاریخ  ۱۱ شهریور ۱۳۷۶ متولد شده است. رشته تحصیلی وی طرتحی صنعتی می باشد. پدر او امین حیایی و مادرش مونا بانکی پور و مادربزرگش فرزانه داوری (مادر مونا بانکی پور) همگی بازیگر بوده اند.

کیسان دیباج در نقش سهراب

کیسان دیباج در نقش سهراب

کیسان دیباج در تاریخ  سال ۱۳۷۴ متولد شده است. شروع فعالیت وی از سال 1395 در تئاتر بود. او برای اولین بار و با نمایش ” تنها راه ممکن ” به کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ شمسی در تالار سایه ی مجموعه تئاتر شهر تهران به روی صحنه رفت.

فاطیما بهارمست در نقش نغمه

فاطیما بهارمست در نقش نغمه

فاطیما بهارمست در تاریخ 10 تیر 1375 متولد شده است. وی فعالیت هنری خود را از سال 1382 روع کرده و تا کنون ادامه دارد. تحصیلات بهار مست کارشناسی بازیگری تئاتر می باشد. خانم بهارمست تنها فرزند خانواده می باشد و پدرش فرشید بهارمست و مادرش خانم کافی است.

 امیررضا فرامرزی در نقش هاشم (دوران کودکی)

 امیررضا فرامرزی در نقش هاشم (دوران کودکی)

امیررضا فرامرزی متولد ۳۱ فروردین ۱۳۸۶ می باشد. شروع فعالیت این بازیگر نوجوان از سال 1396 می باشد که موفق به دریافت سه پروانه زرین بهترین بازیگر نقش کودک شده است. اولین فیلمی که در آن بازی کرده، اسکی باز است.

راستین عزیزپور در نقش سهراب

راستین عزیزپور در نقش سهراب

راستین عزیزپور متولد ۲۳ آبان ۱۳۸۷ در تهران و بازیگر است. او دانش آموز مقطع ابتدایی می‌باشد که از سنین کودکی وارد عرصه بازیگری شد و حالا در سینما و تلویزیون حضور دارد.

مونا کرمی در نقش آرزو

مونا کرمی در نقش آرزو

مونا کرمی متولد 18 آذر 1369 در گلستان ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند.

حرف آخر

ما در این مقاله خلاصه ای از داستان سریال از سرنوشت، زمان پخش و بیوگرافی بازیگران نقش اول را در اختیار شما قرار دادیم. شما خواننده گرامی می توانید در خصوص این مطلب، نظریات و تجربیات خود را در بخش نظرات کاربران با سایر کاربران و مجموعه تحریریه در میان بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

2/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x