فیلم و سریال

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بازرس فویل + زمان پخش 

سریال بازرس فویل به تازگی از شبکه تماشا شروع به پخش شده است که در ادامه به بیوگرافی و خلاصه داستان این سریال می پردازیم.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال بازرس فویل در ژانر جنایی-درام است. سازنده این سریال کشور انگلیس است که در تاریخ 27 اکتبر 2002 تا 18 ژانویه 2015 منتشر شد.

جدول مشخصات سریال بازرس فویل

نام سریال: بازرس فویل (Foyle’s War)
سال انتشار: 2002
تهیه کننده: جیل گرین
سایمون پَـسمور (۲۰۰۲–۰۳)
کیث تامسون
تعداد قسمت ها: 8 فصل ۲۸ قسمتی
زمان هر پخش: ۸۶تا۱۰۰ دقیقه
کشور سازنده: انگلیس

خلاصه داستان سریال بازرس فویل

این سریال جنایی-دارم در هر قسمت متفاوت است که بازرس سریال ما با چالش های مختلفی رو به رو می شود و در هر قسمت باید یک جنایت را حل کند. این سریال در چندین سال متوالی پخش شد که به دلیل جذابیت سریالش همیشه پر طرفدار است.

زمان پخش سریال بازرس فویل

سریال بازرس فویل هر شب از شبکه تما از ساعت 19:30 شروع به پخش می شود. اگر موفق به دیدن در این ساعت نشدید، بازپخش آن در ساعت های 9:30؛ 14:30؛ می باشد.

معرفی بازیگران سریال بازرس فویل

  • مایکل کیچن
  • هانیساکل ویکس
  • آنتونی هاول
  • تیم پریس
  • جیم پارکر

مایکل کیچن در نقش بازرس فویل

مایکل کیچن در سریال بازرس فویل

مایکل کیچن در 31 اکتبر 1948 در لستر، لسترشر، انگلستان، انگلستان به دنیا آمد. او یک بازیگر و تهیه کننده است که برای فیلم های خارج از آفریقا (1985)، چشم طلایی (1995) و جهان کافی نیست (1999) شناخته شده است. او از سال 1988 با رونا میلر ازدواج کرده است. آنها دو فرزند دارند.

هانیساکل ویکس در نقش سامانتا استورات

هانیساکل ویکس در نقش سامانتا استورات

هانیساکل ویکس در 1 اوت 1979 در کاردیف، ولز، انگلستان متولد شد. او یک هنرپیشه است که برای جنگ فویل (2002)، درخت حصیری (2011) و پنج (2016) شناخته شده است. او از جولای 2007 با لورن استورمونث-دارلینگ ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دارند.

 آنتونی هاول در نقش بازرس پول میلنر

آنتونی هاول در نقش بازرس پول میلنر

آنتونی هاول در سال 1971 در ناحیه لیک در انگلستان به دنیا آمد. او برای بازیگری در «مرکز درام» آموزش دید. اولین بازیگری او زمانی اتفاق افتاد که با فیلم هندسه معجزه رابرت لپج به یک تور جهانی رفت. سپس همسران و دختران (1999) آمدند.

جولین اوندن در نقش اندرو فویل

جولین اوندن در نقش اندرو فویل

جولیان، بازیگر صحنه و سینما که در شفیلد به دنیا آمد، با بازی در نقش‌های اصلی تلویزیونی در هر دو سوی اقیانوس اطلس، برای مخاطبان شناخته شده است. مهم‌تر از همه، او نقش اندرو فویل را در جنگ فویل از ITV بازی کرد. اعتبارات تلویزیونی دیگر عبارتند از Any Human Heart، The Royal، The Forsyte Saga و سریال آمریکایی Cashmere Mafia.

کورین ردگریو

رکورین ردگریو

کورین ردگریو، بازیگر انگلیسی، فعال چپ افراطی و یکی از اعضای برجسته حزب انقلابی کارگران، بخشی از نسل سوم یک سلسله تئاتری بود که چهار نسل را در بر می گرفت، تنها پسر و فرزند وسط مایکل ردگریو و ریچل کمپسون، و برادر ونسا. و لین ردگریو او پدر جما ردگریو بود و از سال 1985 تا زمان مرگش در سال 2010 با کیکا مارکام ازدواج کرد.

انتهای مطلب/آ.ع

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سریال بازرس فویل نمایش کار و زندگی و شخصیت بسیاری از پلیس های با وجدان و محترم در سراسر جهان و ایران عزیز است ….فقط خلافکاران و مزاحمین جامعه به انتقاد از پلیس و تضعیف پرسنل آن می‌پردازند ، پلیس ها با آن یونیفرم خود چون یک سرباز هستند که دوستان و افراد بیگناه ( اکثریت جامعه) با دیدن آنها احساس آرامش می یابند و مخلان آسایش و آنارشیست ها دچار یاس و نت امیدی و یاوه گویی و هذیان راجع به آنها میشوند

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x