فیلم و سریال

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال غریبه + خلاصه داستان 

سریال غریبه؛ یک مجموعه تلویزیونی است که در 36 دقیقه 45 قسمتی تولید شده است. 

به گزارش پارت نیوز؛ سریال غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی ساخته شده است. در ادامه بیوگرافی بازیگران، خلاصه داستان و زمان پخش را در اختیار شما قرار می دهیم.

جدول مشخصات کلی سریال غریبه

نام کارگردان: سروش محمدزاده
تهیه کننده: جواد فرحانی
پخش از شبکه: شبکه 3 صدا و سیما
تعداد قسمت ها: 36 قسمت 45 دقیقه ای
سال انتشار: 27 مرداد 1403

خلاصه داستان سریال غریبه

داستان این سریال درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.

زمان پخش سریال غریبه از شبکه 3

سریال غریبه از 27 مرداد هر شب در ساعت 20:30 از شبکه 3 پخش می شود. همچنین تکرار آن در ساعت های 10:00 و 14:30 پخش می شود.

معرفی بازیگران سریال غریبه

  • پژمان بازغی
  •  حمید گودرزی
  •  اسماعیل محرابی
  •  پور اندخت مهیمن
  • محیا دهقانی
  • هلن نقی لو
  • رضا فیاضی

پژمان بازغی

پژمان بازغی در سریال غریبه

پژمان بازغی در تاریخ 1353/5/9 متولد شده است. وی با مستانه مهاجر ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام نفس می باشند. این بازیگر اصالتا برای لاهیجان شمال می باشد و در خانواده 5 نفری بزرگ شده است. پژمان بازغی از سال 1372، هنگامی که دانشجویی بود، وارد عرصه هنر شد و با بازی در فیلم “اعتراف” کارگردانی مجید فهیم، در سینمای جوانان مرکز گیلان، این مسیر را آغاز کرد.

حمید گودرزی

حمید گودرزی

حمید گودرزی  در تاریخ  1356/9/2 متولد شده است. او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد می باشد. حمید گودرزی در 21 شهریور 1383 با ماندانا دانشور ازدواج کرد. همسر وی خانه دار می باشد. همچنین پدر او تاجر فرش است و مادرش نیز خانه دار می باشد.

 اسماعیل محرابی در سریال غریبه

 اسماعیل محرابی در سریال غریبه

اسماعیل محرابی در تاریخ 1323متولد شده است. تحصللات وی لیسانس تئاتر است. اسماعیل محرابی پدر آشا محرابی بازیگر جوان ایرانی می باشد و از فرزندان دیگر او اطلاعاتی در دسترس نیست.

 پور اندخت مهیمن

 پور انداخت مهیمن

پور اندخت مهیمن در تاریخ  1332 متولد شده است. او اصالتا برای اصفهان می باشد. پور انداخت مهیمن فعالیت خود را از سال 1363 شروع کرد که تا کنون ادامه دارد. وی فارغ التحصیل فوق دیپلم دانشگاه هنر می باشد پدرش از مهاجرین آذربایجانی بود که در ابتدا نام خانواداگیشان قاضی اف بود که بعد از سکونت در ایران به مهیمن تغییر دادند.

محیا دهقانی در سریال غریبه

محیا دهقانی

محیا دهقانی متولد 1370 در تهران، فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است. دوره های آزاد بازیگری را زیر نظر داریوش ارجمند گذارند. با فیلم سینمایی شیار 143 وارد عرصه سینما شد. سریال قهر و آشتی نخستین تجربه تلویزیونی او بود.

دهقانی در آثار بسیاری از جمله مجموعه های نجلا ۲ ، خود‌خواسته، هم‌سایه ، همبازی ، پایتخت ۴ و فیلم های لب خط ، چند میگیری گریه کنی ۲ ، کُنجانچَم ، لیلاج ، ماجرای نیمروز و باهر حضور داشته است.

هلن نقی لو

هلن نقی لو

هلن نقی لو در دهه 60 متولد شده است. وی در فیلم هایی همچون  سوران، پوست شیر، فیلم کوتاه پنهانی، بی نشان در نقش بهار بازی کرده است. نقی لو یک خواهر دارد که شباهت زیادی به دارند. هلن نقی لو، بازیگری را از دهه ۹۰ با تئاتر آغاز کرد. او جایزه ی بهترین بازیگر زن جشنواره love film festival اسپانیا را برای بازی در فیلم کوتاه پنهانی به کارگردانی سعید رضایی کسب کرده است.

رضا فیاضی در سریال غریبه

رضا فیاضی

رضا فیاضی بازیگر، نویسنده، صداپیشه، کارگردان و مجری عربی ایرانی متولد ۱۵ تیر ۱۳۳۲ در اهواز و همچنین چندین مجموعه شعر به چاپ رسانده ‌است. او در سال ۱۳۵۵ در سریال گلباران به کارگردانی رضا بابک به ایفای نقش پرداخت.

حرف آخر

در این مقاله هر آنچیزی که درمورد سریال غریبه وجود داشت را در اختیار شما کاربران محترم قرار داده ایم. خواشمندیم اگر نظری درباره این سریالبپ دارید، یا سریالی مدنظر شما می باشد که به دنبال اطلاعات آن هستید، در قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بذارید تا بیشتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم. با سپاس از شما

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x