فیلم و سریال

عکس و بیوگرافی بازیگران فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4) + خلاصه داستان

فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4) سری چهارم فیلم پسران بد است که به کارگردانی عدیل اند بیلال (Adil & Bilall) ساخته شده است. این فیلم اکشن در تمامی قسمت های خود توانسته به خوبی عمل کند و امتیازهای خوبی نیز دریافت کرده است که در ادامه بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان را در اختیار شما می گذاریم. 

به گزارش پارت نیوز؛ فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4) در سال 2024 اکران شد و مانند سری های قبل خود بسیار پر بیننده بود. این فیلم با بازی ویل اسمیت برای همیشه ماندگار است و طرفداران زیادی دارد.

نام فیلم: فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4)
سال انتشار: 14 ژوئن 2024 (25 خرداد 1403)
ژانر: کمدی و اکشن
کارگردان: عدیل اند بیلال (Adil & Bilall)
نویسنده: کریس برمنر (Chris Bremner)
مدت زمان فیلم: پسران بد 4 حدود 1 ساعت و 55 دقیقه
imdb 7 از 10
راتن تومیتوز 63 از 100
متاکریتیک 54 از 100

خلاصه داستان فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4)

این فیلم از مجموعه فیلم‌های پسران بد داستان Mike و Marcus را دنبال می‌کند که کاپیتان آن‌ها کشته شده است و آن‌ها قصد دارند ثابت کنند که او با افراد خلافکار همکاری نداشته است. دیدن این فیلم را به طور خاص به شما پیشنهاد می کنیم زیرا جز بهترین ها می باشد.

معرفی بازیگران فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4)

  • ویل اسمیت در نقش کارآگاه مایکل یوجین لاوری / مایک
  • مارتین لارنس در نقش کارآگاه مارکس مایلز برنت
  • ونسا آن هاجنز در نقش کلی
  • الکساندر لادویگ در نقش دورن
  • اریک دین در نقش شرور اصلی

ویل اسمیت در نقش کارآگاه مایکل یوجین لاوری / مایک در فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4)

ویل اسمیت در فیلم پیسران بد 4

ویل اسمیت (متولد 25 سپتامبر 1968، فیلادلفیا، پنسیلوانیا، ایالات متحده) می باشد. وی بازیگر و نوازنده آمریکایی است که جذابیت و هوش سریع به او کمک کرد تا از موسیقی رپ به یک حرفه موفق در بازیگری تبدیل شود. از فیلم‌های برجسته اسمیت می‌توان به فیلم‌های پرفروش پسران بد (۱۹۹۵)، روز استقلال (۱۹۹۶)، و مردان سیاه پوش (۱۹۹۷) اشاره کرد که فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4) شاهکار او می باشد.

مارتین لارنس در نقش کارآگاه مارکس مایلز برنت

مارتین لارنس در فیلم پیسران بد 4

مارتین لارنس کمدین که در سال 1965 در آلمان به دنیا آمد، چند سال قبل از اینکه به عنوان مجری برنامه Def Comedy Jam در شبکه HBO به موفقیت بزرگی دست پیدا کند، استندآپ کرد. او سپس وارد بازیگری سینما شد و در فیلم های موفقی مانند پسران بد و خانه مادر بزرگ ظاهر شد. لارنس همچنین کمدی کمدی خود به نام مارتین را داشت که در دهه 1990 از شبکه فاکس پخش می شد. همچنین به خوبی در فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4) ایفای نقش کرد.

ونسا آن هاجنز در نقش کلی

ونسا آن هاجنز در نقش کلی در فیلم پسران بد 4

ونسا آن هاجنز در 14 دسامبر 1988 در سالیناس کالیفرنیا از خانواده جینا گوانگکو منشی و آتش نشان گرگ هاجنز به دنیا آمد. او و خواهر کوچکترش استلا در سن دیگو بزرگ شدند. خانواده بعداً زمانی که آزمایش های مداوم او شروع به نتیجه داد، به لس آنجلس نقل مکان کردند. او برای مدت کوتاهی در دبیرستان هنرهای اورنج کانتی شرکت کرد، اما سپس شروع به تحصیل در خانه کرد.

در سال 2003، هاجنز نقش کوچکی در فیلم باکس آفیس تحسین شده سیزده به دست آورد. در سال 2006، او در سریال The Suite Life of Zack and Cody نقشی تکراری را ایفا کرد تا اینکه نقش موفقیت آمیز خود را در نقش گابریلا مونتز در فیلم دبیرستان موزیکال دریافت کرد.

الکساندر لادویگ در نقش دورن

الکساندر لادویگ در نقش دورن

الکساندر لادویگ بازیگری که بیشتر برای بازی در نقش کاتو در فیلم بازی‌های گرسنگی در سال ۲۰۱۲ شناخته می‌شود و برای آن نامزدی جایزه انتخاب نوجوان برای بهترین شرور را دریافت کرد. او در نقش بیورن لوثبروک در وایکینگ ها جایگزین ناتان اوتول شد و در فیلم Lone Survivor Shane Patton نقش نیروی دریایی را بازی کرد.

اریک دین در نقش شرور اصلی

اریک دین در فیلم پسران بد

اریک ویلیام دین (Eric William Dane) بازیگر آمریکایی در 9 نوامبر 1972 (18 آبان 1351) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1991 شروع کرد و پس از ایفای چند نقش در دهه‌های 1990 و 2000 که کلیدی‌ترین آن در سریال افسون‌شده (Charmed) بود، در سریال آناتومی گری (Grey’s Anatomy) حضور پیدا کرد. این بازیگر در فیلم‌های معروفی همچون مارلبی و من (Marley & Me)، روز ولنتاین (Valentine’s Day)، سریال‌های آخرین کشتی (The Last Ship) و سرخوشی (Euphoria) ایفای نقش داشت.

حرف آخر

دذر این مقاله فیلم پسران بد را معرفی کردیم و بیوگرافی بازیگران مهم این فیلم را در اختیار شما قرار دادیم. اگ ر در ارتباط با این فیلم نظری دارید؛ خوشحال می وشیم در قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x