فوتبال

غایبان و ساعت پخش بازی ایران و ازبکستان در تاشکند

دو تیم ایران و ازبکستان در حالی با یکدیگر بازی می‌کنند که قلعه‌نویی در 9 بازی آخرش روی نیمکت تیم ملی برنده شده و اگر بتواند ازبکستان را در تاشکند شکست دهد، صاحب دهمین برد متوالی‌اش خواهد شد.

به گزارش پارت نیوز؛ بازی ایران و ازبکستان روز سه شنبه 30 آبان 1402، ساعت 16:30 برگزار خواهد شد.

به دنبال سومین برد مقابل ازبکستان: امیر قلعه‌نویی تا پیش از این دو بار دیگر هم به عنوان سرمربی تیم ملی در برابر ازبکستان قرار گرفته که برنده هر دو بازی شده و حالا به دنبال سومین برد مقابل این تیم است.

حریف ایده‌آل : ازبکستان که در تقابل‌هایش با ایران، فقط یکبار برنده شده، تا امروز در 6 بازی از تیم ملی میزبانی کرده که هر 6 بازی را باخته و قطعا دوست ندارد باز هم مقابل ایران بازنده باشد.

به روایت آمار: ازبکستان و ایران تاکنون 12 مرتبه در برابر هم قرار گرفته‌اند که ماحصل آن 10 برد برای ایران، 1 تساوی و 1 برد برای ازبکستان بوده است. در این 12 بازی ایران 16 بار موفق به گلزنی شده و ازبکستان هم تنها 3 بار موفق به گشودن دروازه ایران شده است.

غایبان تیم ملی: علیرضا جهانبخش که به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسد و احمد نوراللهی هم به دلیل مسائل انضباطی از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده است.

بازی قبلی دو تیم: تیم ملی ازبکستان که هم‌اکنون در رده 73 فیفا جای دارد در بازی قبلی خود 3 بر یک ترکمنستان را شکست داد و تیم ملی ایران هم 4 بر صفر هنگ‌کنگ را مغلوب کرد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x