حوادث

فاجعه ای در پردیس؛ جنون آنی پدر باعث مرگ پسر شد

در پی گزارش یک درگیری خانوادگی هولناک در فاز ۸ پردیس نیروهای پلیس برای جلوگیری از بروز حادثه ناگوار به سرعت به محل اعزام شدند.

به گزارش پارت نیوز؛ سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در تشریح این حادثه تلخ گفت: «پس از حضور ماموران در محل زنی حدود ۳۸ ساله به ما اطلاع داد که همسر سابقش به خانه‌شان یورش آورده و با همسر فعلی او درگیر شده است. همسر جدیدش به دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شده است. اما ماجرا به همین جا ختم نشد. همسر سابق او پس از این درگیری پسر ۱۳ ساله‌اش را گروگان گرفته داخل خانه را قفل کرده و با چاقو او را تهدید به قتل می‌کرده است.»

سرهنگ صارمی ادامه داد: «پس از اخذ مجوز قضایی ماموران پلیس به همراه عوامل اورژانس و یک قفل‌ساز وارد خانه شدند. صحنه‌ای دلخراش انتظار آن‌ها را می‌کشید. پسر ۱۳ ساله با چندین ضربه چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده بود و پدرش نیز در کنار جسد فرزندش با همان چاقو به زندگی خود پایان داده بود. متأسفانه تلاش‌های کادر پزشکی برای نجات جان پدر بی‌نتیجه ماند.»

فرمانده انتظامی پردیس گفت: اکنون که عامل این جنایت جان خود را از دست داده پلیس آگاهی این فرماندهی پیگیر کشف انگیزه اصلی این حادثه تلخ و بررسی سایر جوانب پرونده است.

انتهای مطلب/ م.د

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x