سیاست داخلی

فرمانده سپاه لرستان: هفته مقدس فرصتی برای تبیین دستاورد‌ها و رشادت‌های رزمندگان است

فرمانده سپاه لرستان در برنامه تلویزیونی زنده با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیان کرد که در این ایام باید فرصت را غنیمت شمرد ودستاورد‌ها، رشادت‌ها و فدارکاریهای رزمندگان و ملت ایران را برای نسل جوان تبیین کنیم.

به گزارش پارت نیوز؛ فرمانده سپاه لرستان یاد و خاطره همه شهدا را گرامیداشت و بیان کرد که شهدا همچون نگین های درخشانی هستند که بر زمین ایران می تابند و ما مدیون فداکارای های تک تک شهدا هستیم.

سردار نعمت اله باقری به نقش امام و رهبری، ایمان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و نقش مردم به عنوان عوامل پیروزی انقلاب در دوران هشت ساله دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت ایران اسلامی و تجلی گاه ایستادگی و فداکاری عمومی بی نظیر مردم در همه ادوار تاریخ است.
سردار باقری در ادامه به نقش مؤثر زنان درطول تاریخ ایران در حمایت از اسلام، حجاب و انقلاب اشاره کرد و گفت: زنان در پشتیبانی جبهه، روحیه دهی به رزمندگان و حمایت از رزمندگان برای حضور درخط مبارزه با دشمنان اشاره کرد و گفت: زنان شجاع ایران دوشادوش مردان این سرزمین با تعصب نسبت به ولایت و کشور در راه پیروزی کشور تلاش کردند.
فرمانده سپاه لرستان در ادامه گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا دستاورد‌ها، رشادت‌ها و فدارکاری‌های رزمندگان و ملت ایران را برای نسل جوان تبیین کنیم
سردار باقری گفت: برنامه‌های زیادی برای این هفته در نظر گرفته شده است که بخشی از آنها را پشت سر گذاشتیم و در ادامه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهیم داشت، همچنین روز چهار شنبه اقشار مختلف مردم در حوزه‌های بسیج و سپاه از طریق تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
فرمانده سپاه لرستان، دیدار با خانواده سه هزار و ۲۰۰ شهید پاسدار، بسیجی و سرباز تا دو هفته آینده را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اعلام کرد.

 

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x