سلامت

قویترین راه درمان زود انزالی طبیعی را بشناسید+ راهکارها و تکنیک های جلوگیری

زود انزالی در مردان یکی از علل های شایع کاهش اعتماد به نفس و مشکلات زناشویی است. در این مقاله بر آن شدیم قویترین راه درمان زود انزالی طبیعی را به شما آموزش دهیم.

به گزارش پارت نیوز؛ انزال زودرس مشکلی است که بسیاری از مردان از آن رنج می برند و برای کسانی که به این بیماری مبتلا هستند بسیار ناراحت کننده است.  برای پیدا کردن قویترین راه درمان زود انزالی باید علل را بررسی کنید. علل مختلف انزال زودرس شامل مسائل جسمی و روانی است، مانند استرس یا فشار خون بالا.

خبر خوب این است که وقتی می دانید چگونه انزال زودرس را درمان کنید، تا زمانی که هیچ دلیل پزشکی فیزیکی برای آن وجود نداشته باشد، نیازی به جراحی ندارید. راه های طبیعی قویترین راه درمان زود انزالی است که برای مدیریت این مشکل وجود دارد و شما در کمترین زمان به مسیر خود باز خواهید گشت. در این مقاله قصد داریم برخی از راه های به تاخیر انداختن انزال زودرس را به صورت طبیعی توضیح دهیم. اگر می خواهید بیشتر بدانید به خواندن ادامه دهید.

درباره انزال زودرس بیشتر بدانید

انزال زودرس مشکلی است که هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. معمولاً این امر به دلیل آزاد شدن سریع اسپرم ایجاد می شود و انزال قبل از اینکه هر دو طرف بخواهند اتفاق می افتد. مطالعات نشان داده است که اکثر مردانی که این مشکل را تجربه می کنند، در عرض یک دقیقه پس از دخول، انزال خود را گزارش می دهند که نشان می دهد شما باید به قویترین راه درمان زود انزالی مجهز شوید. قوی ترین راه خودتان هستید.

عکس یک زن و همسرش در تخت خواب

اما انزال زودرس می تواند بسیار ناراحت کننده باشد و ممکن است از اینکه نتوانید شریک زندگی خود را راضی کنید احساس خجالت و نگرانی کنید. نادیده گرفتن این موضوع می تواند سخت باشد و اغلب افراد برای یافتن چگونگی درمان انزال زودرس به دنبال کمک حرفه ای هستند.

علل فیزیکی انزال زودرس

برخی از دلایل انزال زودرس فیزیکی هستند و نیاز به توجه به سلامت عمومی شما دارند. مسائل خاصی مانند بیماری پروستات، دیابت شیرین، فشار خون بالا یا بیماری های تیروئید نیاز به مراقبت پزشکی دارند و برای درمان بدون مداخله پزشک مناسب نیستند که در این موارد قویترین راه درمان زود انزالی می تواند تا حدودی به شما کمک کند اما باید زیر نظر پزشک اقدامات لازم صورت بگیرد.

علل بالقوه دیگر، مانند حساسیت بیش از حد آلت تناسلی، استفاده از داروهای تفریحی و نوشیدن الکل یا کافئین، به عنوان عوامل آزادسازی سریع اسپرم شناخته می شوند. خستگی بیش از حد دلیل دیگری است که می توانید با گذشت زمان، توجه و در نهایت تغییرات سبک زندگی به راحتی به آن بپردازید.

علل روانی زود انزالی

در کنار علل فیزیکی زود انزالی، دلایل روانشناختی فراوانی نیز می تواند به این مشکل کمک کند. اینها عبارتند از اختلال اضطراب عمومی، حملات پانیک، اضطراب عملکرد و افسردگی شیدایی که باید با تمرکز بر قویترین راه درمان زود انزالی آنها را درمان کنید.

عکس یک مرد مضطرب

دلایل روانشناختی دیگر عبارتند از اختلال نعوظ، مسائل مربوط به تربیت سختگیرانه و نظرات در مورد رابطه جنسی، جایی که بدن خود را برای رسیدن سریعتر به اوج شرطی کرده اید، زیرا نگران از دست دادن نعوظ خود در حین رابطه جنسی یا گرفتار شدن در حال خودارضایی هستید. این مسائل کاملاً ذهنی هستند و اگرچه می توانند شدید باشند و نیاز به درمان زود انزالی دارند، اما زمانی می توان برخی کارها را انجام داد که قویترین راه درمان زود انزالی را پیدا کرده باشید و بدانید چگونه انزال را به طور طبیعی به تاخیر بیندازید.

درمان های خانگی برای زود انزالی

هنگامی که به دنبال بهبود طبیعی انزال زودرس هستیم، ابتدا باید مطمئن شویم که هیچ دلیل پزشکی خاصی وجود ندارد. به این ترتیب، ما می توانیم شروع به مدیریت مسائل کنیم و زودتر راه حلی برای شما پیدا کنیم. یکی از موثرترین و طبیعی ترین درمان های خانگی برای زود انزالی، کاهش مصرف غذاها و نوشیدنی های خاص است که گام اول برای قویترین راه درمان زود انزالی است.

کافئین ضربان قلب شما را تسریع می کند، که می تواند منجر به فشار خون بالا (فشار خون بالا)، یکی از دلایل شناخته شده انزال زودرس شود. قطع کردن یا کاهش مواد غذایی و نوشیدنی های حاوی کافئین ممکن است فشار خون شما را کاهش دهد. این تغییری است گام دوم در قویترین راه درمان زود انزالی است.

تغییر رژیم غذایی و تاثیر آن بر زودانزالی

همچنین توصیه می‌کنیم اگر سیگار می‌کشید یا از محصولات حاوی نیکوتین استفاده می‌کنید، آن‌ها را کاملاً حذف کنید، زیرا با فشار خون بالا و بسیاری دیگر از مشکلات سلامت جسمانی مرتبط با علل انتشار سریع اسپرم مرتبط هستند.

خستگی، استرس و اضطراب و انزال زودرس

روش دیگر برای بهبود انزال زودرس به طور طبیعی، تلاش برای مقابله با اضطراب است. برای درمان اضطراب، من شما را تشویق می کنم که با پزشک عمومی یا یک مشاور صحبت کنید. اگرچه این ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما به عنوان روشی شناخته شده است که می تواند به درمان انزال زودرس کمک کند.

همچنین باید سعی کنید از خستگی بیش از حد خودداری کنید.  این مورد از نکات مهم در قویترین راه درمان زود انزالی است. در واقع بهبود کیفیت خواب می تواند به طور قابل توجهی بر سلامت عمومی شما تأثیر بگذارد و خستگی یکی از دلایل آزاد شدن سریع اسپرم است. همچنین ایده خوبی است که برای جلوگیری از بروز انزال زودرس، برخی از تکنیک‌های تنفسی را در هنگام نزدیک شدن به نقطه اوج امتحان کنید.

علاوه بر تلاش برای درمان این مسائل، تمرین‌های بدنی خاصی وجود دارد که می‌توانید با انجام آنها سعی کنید نعوظ خود را طولانی‌تر نگه دارید.

چهار راه برای یادگیری چگونگی به تاخیر انداختن انزال به طور طبیعی

تکنیک های درمان زود انزالی

تکنیک های مختلفی برای قویترین راه درمان زود انزالی وجود دارد اما معروفترین آنها که پزشکان اورولوژیست توصیه می کنند در زیر آمده است.

تکنیک Stop and Go

این تمرین شما را ملزم می‌کند که وقتی به هیجان متوسط، نزدیک به ارگاسم رسیدید، 30 تا 60 ثانیه بایستید و نفس بکشید. با آموزش توقف و شروع دوباره، کنترل بیشتری بر ارگاسم به دست خواهید آورد.

تکنیک فشردن

این تکنیک از شما نیاز دارد که برای به تاخیر انداختن ارگاسم، در نقاط حساس آلت تناسلی فشار وارد کنید. سپس می توانید از روش فشردن برای کنترل بیشتر بر انزال زودرس.

تکنیک تنفس

با مبارزه با تنفس مضطرب، می توانید سرعت را کاهش دهید. تمرکز بر روی شکم پایین و گرفتن نفس های اندازه گیری شده اجازه می دهد تا تجربه آرامش بیشتری داشته باشید. هنگامی که به اوج می رسید، سعی کنید تا آنجا که ممکن است عمیق و طولانی نفس بکشید این تکنیک بعلاوه موارد دیگر از مهمترین موارد قویترین راه درمان زود انزالی طبیعی است. این گاهی اوقات برای قطع سوئیچ انزال کافی است و بنابراین زمان حفظ نعوظ را افزایش می دهد.

تمرینات کگل

انجام این تمرینات لگنی آسان است و می تواند به طور قابل توجهی روی مشکل تأثیر بگذارد. تمرینات کگل با کمک به تقویت عضلات لگن به بهبود انزال زودرس کمک می کند و منجر به کنترل بیشتر بر انزال می شود.

چگونه انزال زودرس را درمان کنیم

هنگام برخورد با انزال زودرس، لازم است به یاد داشته باشید که علل مختلفی برای آزاد شدن سریع اسپرم وجود دارد. هرکسی که از این مشکل رنج می برد باید به دنبال کمک پزشکی باشد تا مشخص شود که آیا مسائل بهداشتی اساسی نیاز به رسیدگی دارند یا خیر.

این موارد شامل مواردی مانند رژیم غذایی نامناسب، سوء استفاده از الکل، عدم استراحت کافی و استرس یا اضطراب است. حل مشکل همیشه آسان نیست، اما تا زمانی که مایل به ایجاد تغییرات باشید، احتمالاً متوجه پیشرفت خواهید شد.

دانستن چگونگی به تاخیر انداختن انزال به طور طبیعی می تواند به انزال زودرس خفیف و موقت کمک کند. اگر برای مدت طولانی تحت تاثیر انزال زودرس قرار گرفته اید، درمان هایی مانند درمان جایگزینی تستوسترون و درمان اختلال نعوظ می توانند کمک کننده باشند. اگر از انزال زودرس رنج می برید و به هوش هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر با یک اورلوژیست تماس بگیرید.

در این مقاله تلاش کردیم قویترین راه درمان زود انزالی طبیعی را به شما بیاموزیم تا از خوردن قرص هایی که ممکن است به بدن شما آسیب وارد کند خودداری کنید.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x