خودرو

قیمت، امکانات و مشخصات فنی کوییک GXR

در این مطلب به معرفی مشخصات کوییک GXR، امکانات، قیمت و طراحی ظاهری آن خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ در واقع تیپ بندی های متعدد سایپا دو دلیل مهم دارد. اول بحث قیمت گذاری دستوری است که خودروساز با ارائه تیپ های جدید و تعریف کد محصول جدید، قیمت گذاری جدیدی برای محصولش خواهد داشت و به نوعی قیمت گذاری های قبل را دور می زند. این روالی است که به تازگی ایران خودرو هم با ارائه تیپ های جدید در پیش گرفته است. اما دلیل دوم بحث تامین قطعات است. در ادامه مشخصات کوییک GXR را بررسی می کنیم.

مشخصات فنی کوییک GXR

در بحث مشخصات فنی کوییک GXR به پیشرانه M15-GSI مجهز است که خروجی های ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. در پیشرانه جدید با اضافه شدن زمان بندی متغیر سوپاپ ها (VVT-i) و هدرز، گشتاور در دورهای پایین تر در مدار قدرتی به حداکثر می رسد و عملکرد فنی به نسبت بهتر شده است. این دقیقا همان پیشرانه ای است که در سهند پارس خودرو و سایپا اطلس هم دیده می شد. پس تنها تفاوت کوییک GXR با کوییک RS پیشرانه و عملکرد فنی است و غیر از این تفاوتی با آن نسخه ندارد.

طراحی ظاهری کوییک GXR

طراحی داخلی کوییک GXR

طراحی کوییک GXR دقیقاً مشابه کوییک RS یا S و R است. یعنی دقیقاً همان تغییراتی را در طراحی سپر و جلوپنجره داریم که اولین بار در کوییک S دیده شد. سقف رنگ متضاد بدنه را دارد تا ظاهر این خودرو کمی اسپرت تر به نظر برسد. اگرچه ظاهر کوییک GXR همانند نسخه RS است، اما این دو نوع از نظر مشخصات فنی تفاوت هایی با هم دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کوییک GXR چه مشخصات و امکاناتی دارد؟

امکانات کوییک GXR دقیقا همان امکاناتی است که در کوییک GX-L دیده می شد. در واقع این خودرو همان GX کم آپشن است که بدنه ای دو رنگ دارد.

قیمت کوییک GXR

بر این اساس این خودرو دارای رینگ های فولادی 14 اینچی، دو ایربگ، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سنسور نور، سنسور نظارت بر فشار باد لاستیک، فرمان هیدرولیک، رینگ فولادی، تهویه برقی دستی است. نشانگر تعویض دنده GSI، سنسور پارک عقب و … داریم البته این احتمال وجود دارد که بعداً سایپا مدل اختیاری تری از این خودرو را عرضه کند که امکاناتی مانند کنترل صدا از روی فرمان، صندلی های چرمی، صفحه نمایش چند رسانه ای 7 اینچی، دوربین عقب، شیشه رنگی و GPS به آن اضافه خواهد شد.

قیمت کوییک GXR

شرایط فروش و قیمت این خودرو در دی ماه 1402 به شرح زیر می باشد.

قیمت کوییک GXR

 

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x