جامعه

قیمت چاپ عکس روی سنگ قبر

انتخاب سنگ قبر مناسب، بیشتر از اینکه مربوط به نوع و جنس سنگ قبر باشد، بیشتر، زیبایی آن اهمیت دارد و یکی از اصلی‌ترین مولفه‌هایی که چهره واقعی سنگ قبرها را نشان می دهد، عکسی است که بر روی آن چاپ می‌کنید. علی رغم اینکه ایرانیان از دیرباز به حکاکی سنتی بر روی سنگ قبر علاقه داشتند، امروزه چاپ‌های رنگی و حکاکی‌های لیزری جایگزین شده که از سرعت و دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. قیمت چاپ عکس روی سنگ قبر بسیار مقرون به صرفه بوده و در صورتی که از متوفی عکس‌های مناسبی دارید با انتخاب یک سنگ قبر مناسب، هر عکسی که در نظر دارید را بر روی مزار او چاپ کنید. از آنجایی که بسیاری از افراد، اطلاعات دقیق از چاپ‌های رنگی بر روی سنگ قبر ندارند، در این مقاله قصد داریم این مسئله را به صورت کامل بررسی کنیم.

ویژگی های چاپ روی سنگ مزار

از مهمترین ویژگی‌هایی که چاپ سرامیکی یا کاشی برای سنگ قبر دارد، به طول عمر نسبتاً بالای این نوع چاپ اشاره داشته باشیم که همراه با زیبایی، برای شما سال‌های سال دوام خواهد داشت. از آنجایی که در هنگام چاپ بر روی کاشی، تمامی عکس چاپ شده، به داخل کوره‌های گرما می‌رود، رنگ بندی که بر روی آن قرار می‌گیرد، ممکن است حتی تا ۳۰ سال بدون تغییر باقی بماند. از سوی دیگر، این فرصت را دارید در صورت بروز مشکلی بر روی عکس چاپ شده نسبت به تعویض کاشی یا سرامیک اقدام کرده و عکس بهتری را بر روی سنگ قبر نصب کنید.

ابعاد چاپ رنگی روی سنگ مزار

یکی از مواردی که کمتر به آن در طی سال‌های اخیر دقت شده، ابعاد چاپ بر روی سنگ قبر است که تحت الشعاع سه عامل قرار دارد. شاید اصلی‌ترین و مهم‌ترین عاملی که ابعاد چاپ رنگی را مشخص می کند، ابعاد خود سنگ قبر است. معمولا قبرهای امروزی در ابعاد ۱۸۰ در ۶۰ سانتی‌متر آماده می‌شوند و همین مسئله باعث می‌شود کاشی که بر روی آنها قرار می‌گیرد، نسبت به قدیم بزرگتر باشد. از سوی دیگر این امر، مهم است که آیا قصد دارید کاشی چاپ شده را بر روی خود سنگ قبر قرار دهید یا از آن می‌خواهید روی کتیبه بالاسری استفاده کنید.  تمامی این موارد، ابعاد نهایی کاشی و سرامیک را مشخص می کند و باید با تولید کننده ای که قصد خرید سنگ قبر را از آنها دارید، مشورت کنید.

مزیت چاپ رنگی عکس روی سنگ قبر 

بیش از این، زمانی که در مورد ویژگی‌های چاپ روی سنگ قبر صحبت می‌کردیم، به یک سری از اصلی‌ترین مزیت‌ها  نیز اشاره داشتیم. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌هایی که در طی سال‌ها کمتر به آن اشاره شده، بحث قابل تعویض بودن کاشی‌هایی است که بر روی سنگ قبر قرار دارد. شما این فرصت را دارید پس از اینکه کاشی بر روی سنگ قبر قرار گرفت، هر زمان که تمایل داشتید، عکس جدیدی را بر روی کتیبه یا خود سنگ قبر قرار دهید که همین مسئله باعث می‌شود طول عمر این کاشیها بسیار بالا برود.

مجموعه سنگ بهشت همراه شما در چاپ رنگی عکس روی سنگ قبر

در صورت اینکه قصد خرید سنگ قبر را دارید و هنوز نتوانسته‌اید بهترین نوع سنگ و چاپ را انتخاب کنید، مجموعه سنگ بهشت بر آن است که خدمات نوینی را در این عرصه به شما عرضه کند. مجموعه سنگ بهشت که در بین تمامی تولید کنندگان، تنها مرکزی است که ارسال و نصب رایگان همراه با گارانتی مادام العمر را برای خریداران در نظر گرفته، امروزه خدمات فروش آنلاین را نیز در دستور کار خود قرار داده و توانسته بهترین سنگ قبرهای داخل کشور را تولید کند.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x