خودرو

لامبورگینی تمراریو (Temerario) معرفی شد + مشخصات فنی و طراحی 

لامبورگینی تمراریو (Temerario) با 920 اسب بخار و طراحی چشم نواز خود رونمایی شد.

به گزارش پارت نیوز؛ لامبورگینی تمراریو (Temerario)، یک خودروی اسپرت کاملاً جدید می باشد که مجهز به پیشرانه هیبریدی V8 توربوی دوقلو است و این ویژگی لذت رانندگی و راحتی را به شما هدیه می کند.

مشخصات فنی لامبورگینی تمراریو (Temerario)

لامبورگینی، تِمِراریو را یک خودرو برقی‌سازی‌شده‌ی عملکردمحور یا HPEV می‌نامد که از سیستم پلاگین هیبریدی با موتور V8 چهار لیتری توئین توربو و سه موتور برقی بهره می‌برد. مجموع قدرت خودرو ۹۲۰ اسب بخار است و تنها در ۲٫۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد. حداکثر سرعت خودرو ۳۴۰ کیلومتربرساعت است.

موتور لامبورگینی تمراریو (Temerario)

لامبورگینی ادعا کرده است که موتور میل لنگ تخت V8 خود را به طور کامل از ابتدا توسعه داده است. همچنین دو توربو شارژ با بیشترین فشار 36psi آن را تقویت می‌کنند. سرسیلندرهای آلومینیومی و میله‌های اتصال تیتانیومی به کاهش وزن کمک می‌کنند، استفاده از فناوری DLC در سیستم تایمینگ سوپاپ باعث می‌شود تا موتور بتواند به حداکثر ۱۰ هزار دوربردقیقه برسد.

طراحی داخلی لامبورگینی تمراریو (Temerario)

طراحی داخلی لامبورگینی تمراریو (Temerario)

فضای داخلی لامبورگینی تمراریو (Temerario) نیز بی‌سابقه است، اما با فلسفه جدید «احساس خلبانی» که قبلاً در Revuelto بیان شده است، سازگار است. با سه صفحه نمایش روی داشبورد که به طور مجازی توسط عملکرد “swipe” به هم مرتبط شده اند که امکان انتقال اطلاعات از یک نمایشگر به نمایشگر دیگر را فراهم می کند.

عناصر شش ضلعی بیرونی نیز در کابین منعکس شده است که از دریچه های هوای ادغام شده در داشبورد و همچنین در طراحی نمایشگرها شروع می شود. گرافیک شش ضلعی و انتخاب مواد نوآورانه و باکیفیت، فضای داخلی Temerario را کاملاً پیچیده و احساسی کرده است.

طراحی داخلی لامبورگینی تمراریو (Temerario)

با تأکید بر اینکه چگونه برای اطمینان از راحتی در داخل هواپیما، حتی با در نظر گرفتن استفاده کمتر افراطی از این خودروی فوق‌العاده اسپورت، دقت شده است (برای مثال، محفظه چمدان جلو می‌تواند دو چرخ دستی به اندازه کابین را در خود جای دهد).

اما برای کسانی که خواهان حداکثر کارایی هستند، Temerario با بسته Alleggerita وجود دارد: 25 کیلوگرم وزن کمتر به لطف استفاده گسترده از فیبر کربن، به علاوه مزیت آیرودینامیک حتی کارآمدتر.

طراحی ظاهری لامبورگینی تمراریو (Temerario)

طراحی ظاهری لامبورگینی تمراریو (Temerario)

لامبورگینی تمراریو (Temerario) از نظر ظاهری، تِمِراریو شبیه ترکیبی از ریوولتو و اوراکان است. چراغ‌های بسیار باریک جلو بخش کوچکی از هر گوشه‌ی کاپوت را اشغال می‌کنند و چراغ‌های راهنمای ۶ ضلعی زیر آن‌ها قرار دارند. تمِراریو در جلو و عقب به‌ترتیب از رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی فیبرکربنی یا فورج‌کاری‌شده بهره می‌برد.

تمراریو از نمای جانبی به اندازه‌ی اوراکان چشمگیر است. یک ورودی هوای آیرودینامیک بزرگ‌تر در جلوی چرخ‌های عقب، نیروی روبه‌پایین (داون‌فورس) را نسبت‌به اوراکان Evo تا ۱۰۰ درصد بهبود می‌بخشد.

زیر بدنه‌ی چشم‌نواز تمراریو پلتفرم سبک وزن جدیدی وجود دارد. به جای ساختار آلومینیومی و فیبر کربنی اوراکان، شاسی تمِراریو کاملاً آلومینیومی است. این امر منجر به کاهش ۵۰ درصدی استفاده از مواد، کاهش ۸۰ درصدی اتصالات جوش حرارتی و افزایش ۲۰ درصدی استحکام پیچشی خودرو می‌شود و به کاهش وزن کمک می‌کند.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x