خودرو

لوازم یدکی بسترن اورجینال چه ویژگی هایی دارد؟

هدف از گردآوری این مقاله توسط کارشناسان فروشگاه نیوپارت، افزایش سطح آگاهی شما نسبت به شناسایی و خرید قطعات بسترن اصل است که بتوانید از خرید لوازم یدکی تقلبی جلوگیری کنید. در حال حاضر شاهد فعالیت افراد مختلف در این حوزه هستیم که باعث گردیده در سطح بازار شاهد فروش لوازم یدکی بسترن با کیفیت های گوناگون باشیم. در نتیجه خرید قطعات بسترن اورجینال برای رانندگان حائز اهمیت است چون به کارگیری قطعات فیک، می تواند طول عمر دیگر لوازم یدکی سالم موجود در ماشین را کاهش دهد. خودروی بسترن یکی از محصولات شرکت فاو FAW است که یک شرکت خودروسازی چینی می باشد. بسترن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در این کشور است و محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کنند. در همین راستا، شاهد فروش لوازم یدکی بسترن در کشورهای مختلف منجمله ایران هستیم که باعث می گردد رانندگان بتوانند با مراجعه به نمایندگی های معتبر نسبت به تهیه و خرید قطعات بسترن اقدام کنند. مهمترین دسته بندی فروش قطعات بسترن شامل قطعات موتور، ترمز، تعلیق، روغن موتور، فیلترها، لنت ترمز، لاستیک ‌ها، روانکارها، لامپ‌ها، باتری، روغن دنده، جلو پنجره بسترن B30 و سایر لوازم مصرفی و تعمیراتی خودروهای بسترن می شود. این لوازم یدکی معمولاً توسط نمایندگان بسترن یا مراکز فروش قطعات خودروهای چینی عرضه می شود.

معرفی انواع لوازم یدکی بسترن

همانطور که می دانید هر خودرویی متشکل از قطعات متعددی است که نقش بسزایی در عملکرد یک قسمت و در نهایت کل دستگاه دارد. در نتیجه ایجاد کوچک ترین اختلال در عملکرد آن ها می تواند باعث مختل شدن یک قسمت و در نهایت از کار افتادن ماشین گردد. به همین دلیل، هنگام مشاهده بروز آسیب و نقص فنی برای اتومبیلتان، بایستی تعمیرات و تعویض لوازم یدکی بسترن و هر خودروی دیگری که در اختیار دارید مورد توجه قرار گرفته شود. فروش قطعات بسترن مرتبط به موتور شامل انواع لوازم یدکی کوچک و بزرگ است که برای عملکرد صحیح و بهینه موتور خودرو بسترن ضروری هستند. این قطعات شامل موارد زیر می ‌شوند:

  • روغن موتور: روغن موتور برای روانکاری و حفاظت از قطعات داخلی موتور بسترن استفاده می شود.
  • فیلتر روغن: فیلتر روغن برای تصفیه روغن موتور و جلوگیری از ورود ذرات آلودگی به سیستم روغن‌دهی استفاده می شود و به عنوان قطعات مصرفی بسترن به شمار می رود.
  • فیلتر هوا: فیلتر هوا برای تصفیه هوای وارد شده به موتور برای احتراق استفاده می شود. هر چند وقت یکبار بایستی نسبت به تعویض این قطعه اقدام نمود چون نقش مؤثر در عملکرد سیستم موتور خواهد داشت.
  • فیلتر سوخت: فیلتر سوخت برای تصفیه سوخت قبل از ورود به موتور برای احتراق استفاده می شود. در لیست فروش لوازم یدکی بسترن قابل تعویض قرار می گیرد.
  • بوجی: بوجی یا شمع اتصال الکتریکی را در سیستم احتراق فشار داده می‌کند.
  • پمپ سوخت: پمپ سوخت برای انتقال سوخت از مخزن به موتور استفاده می شود.

با مراجعه به فروشگاه نیوپارت با اطمینان خاطر قادر به خرید قطعات بسترن خواهید بود. همواره متناسب با نیازهای خودرو اقدام به تعویض و خرید لوازم یدکی بسترن نمائید. به عنوان مثال، جلو پنجره بسترن B30 وظیفه حفاظت از موتور و رادیاتور خودرو در برابر باد، باران، گرد و غبار و سایر عوامل جوی را دارد. این قطعه به عنوان یک پنجره فلزی در جلوی خودرو قرار می‌گیرد. در نتیجه بررسی وضعیت سالم بودن این قطعه توسط راننده صورت می گیرد و در صورت لزوم باید نسبت به تعویض و خرید جلو پنجره بسترن B30 اقدام نمود. یکی از وظایف مهم جلو پنجره بسترن B30 این است که دارای قابلیت‌ اضافی مانند سیستم تهویه عمل می کند که به تنظیم دمای داخل خودرو کمک می ‌کند. بنابراین در لیست فروش لوازم یدکی بسترن، این قطعه مشهود است.

خرید لوازم یدکی بسترن مرتبط به سیستم احتراق

بخش بزرگ از فروش قطعات بسترن متعلق به لوازم یدکی قسمت سیستم احتراق می شود. از این رو، در این قسمت از مقاله شما را بیشتر با انواع قطعات سیستم احتراق بسترن آشنا می سازیم تا در صورت لزوم، با مراجعه به فروشگاه نیوپارت بتوانید با اطمینان خاطر نسبت به خرید لوازم یدکی بسترن اقدام کنید. لوازم یدکی بسترن متعلق به سیستم احتراق شامل قطعاتی مانند:

لوازم یدکی بسترن اورجینال چه ویژگی هایی دارد؟

  • شمع: شمع برای ایجاد جرقه الکتریکی برای احتراق مخلوط سوخت و هوا در سیلندرهای موتور استفاده می شود.
  • کابل ‌های شمع: کابل ‌های شمع برای انتقال جرقه الکتریکی از سیستم انتشار برق به شمع‌ها استفاده می ‌شوند.
  • سوزن ‌های انژکتور: سوزن ‌های انژکتور برای تزریق دقیق سوخت به داخل سیلندرهای موتور استفاده می شود.

فروش قطعات بسترن مرتبط به سیستم احتراق به دلیل مصرفی بودن، با مصرف چند هزار کیلومتر از خودرو، بایستی توسط افراد متخصص، نسبت به تعویض لوازم یدکی بسترن فرسوده اقدام نمود. البته برخی از انواع قطعات بسترن نیز در اثر تصادفات دچار آسیب می شوند که بایستی در اولین فرصت نسبت به خرید قطعات بسترن اقدام نمود. برای مثال جلو پنجره بسترن B30 با برند بسترن به فروش می ‌رسد. بسترن یکی از برندهای معتبر و محبوب در صنعت خودروسازی است که انواع قطعات و لوازم جانبی برای خودروهای مختلف تولید می ‌کند. این برند شهرت خوبی در زمینه کیفیت و عملکرد قطعات خودرو دارد و محصولات آن بسیار مورد اعتماد هستند. همواره اطمینان یافتن نسبت به سالم بودن این قطعه، می تواند به ایمنی قطعات داخلی زیر کاپوت و موتور خودرو کمک کند.

روش های تشخیص لوازم یدکی بسترن اصل

با توجه به گستردگی مراکز فروش قطعات بسترن، بدیهی است شناسایی لوازم یدکی اصل از تقلبی برای خریداران مورد توجه قرار می گیرد. در همین راستا، به صورت مختصر تلاش نمودیم تا شما را با برخی از نکات خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال آشنا سازیم تا متحمل خسارت مالی نگردید. لازم به ذکر است که تهیه و جایگزین نمودن قطعات بی کیفیت می تواند پیش از انتظارتان، دچار آسیب دیدگی شود و خسارت بیشتر به ماشین شما وارد کند. اگر لوازم یدکی بسترن اصل نخریده و از لوازم تقلبی یا غیر اصلی استفاده کنید، ممکن است با مشکلات و عوارض زیر مواجه شوید:

لوازم یدکی بسترن اورجینال چه ویژگی هایی دارد؟

  • کیفیت پایین: عمدتاً در لوازم یدکی بسترن تقلبی از مواد با کیفیت پایین استفاده شده و به سرعت خراب می ‌شوند. در نتیجه، به معنای تعویق در عمر و عملکرد قطعه و نیاز به تعمیرات مکرر باشد.
  • عملکرد نامناسب: خرید لوازم قطعات بسترن تقلبی دارای عملکرد نامناسبی هستند و در برخی موارد ممکن است با سیستم خودرو ناسازگار باشند. این می‌ تواند به مشکلات فنی و ایمنی منجر شود.
  • عدم تطابق با استانداردها: فروش لوازم یدکی بسترن که بی کیفیت باشد، با استانداردهای فنی و ایمنی صنعت خودروسازی تطابق ندارد. این ممکن است باعث افزایش خطرات و حوادث در جاده شود.
  • از دست رفتن ضمانت: استفاده از قطعات بسترن تقلبی معمولاً منجر به از دست رفتن ضمانت قطعات اصلی خودرو می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل در خودرو، تولید کننده قادر به ارائه خدمات پس از فروش نخواهد بود. همواره پیش از خرید لوازم یدکی بسترن باید از اصل بودن آن ها اطمینان حاصل کنید.

کلام آخر، این است که خرید قطعات بسترن را از مراکز مطمئن انجام دهید تا بتوانید خدمات پس از فروش دریافت کنید. به عنوان مثال هنگام فروش جلو پنجره بسترن B30 بایستی از کیفیت جنس فولاد به کار رفته در آن اطمینان حاصل نمائید. همواره تضمین اصالت کالا یکی از فاکتورهای مهم در شناسایی مراکز فروش معتبر به شمار می رود. لذا برای استعلام و دریافت لیست قیمت لوازم یدکی بسترن می توانید با کادر فروش نیوپارت تماس بگیرید.

https://newpart-shop.com/

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x