تولید و تجارت

مشاغل و روش های سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان در سال 1403

اگر شما هم 20 میلیون دارید و فکر می‌کنید پول اندکی است و نمی‌توان با آن سرمایه گذاری کنید باید بگویم اشتباه می‌کنید. در این مطلب به معرفی مشاغل و روش‌های سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ امروزه افراد زیادی هستند که تحصیلات خود را تمام کرده‌ و شغلی ندارند. سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان می‌تواند شرایط سودآور مناسبی در اختیار این افراد قرار دهد.

سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان

سرمایه گذاری انواع مختلفی دارد. افراد می‌توانند در بازار ارز، طلا، سکه و … سرمایه گذاری کرده به سود برسند اما نکته قابل‌توجه در سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان دانستن این موضوع است که مبلغ اندک است و لازمه  ورود به این بازارها داشتن مبالغ زیاد است.

پس بهتر است با 20 میلیون تومان به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار باشید و با سودی که از این راه عایدتان می‌شود کسب‌وکارتان را گسترش دهید. در ادامه به معرفی راه‌های راه اندازی یک شغل با 20 میلیون تومان خواهیم پرداخت.

راه اندازی کسب و کار با 20 میلیون

ایده راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان

ایده راه اندازی کسب و کار با 20 میلیون بسیار زیاد است و هرکسی می‌تواند با توجه به علاقه، محدودیت‌ها و فکر خودش آن را انجام دهد و به‌نوعی رئیس خود شود و روز به روز بر سرمایه خود بیفزاید.

بنابراین ما در ادامه به شما راه‌حل‌ها و ایده‌هایی را خواهیم گفت که حداقل با 20 میلیون تومان قابل‌راه‌اندازی هستند. البته هرچند نمی‌توان به‌صورت صد در صد تضمین کرد که واقعا سودآور است و می‌تواند شما را پولدار کند. اما با توجه به تحقیقات و آزمون‌هایی که افراد مختلفی انجام داده‌اند درصد خطای بسیار کمی را داشته و باکمی تلاش مطمئنا به موفقیت ختم می‌شود.

سرمایه گذاری با 20 میلیون در پنچرگیری و آپاراتی

اولین ایده‌ ای که قصد داریم به‌عنوان یکی از ایده‌های ناب کسب‌وکار قابل اجرا با 20 میلیون سرمایه به شما معرفی می کنیم یک شغل صنعتی می‌باشد. یعنی شما می‌توانید برای پیدا کردن شغلی صنعتی در صورت علاقه با هزینه‌ای تا نزدیک به 20 میلیون تومان شروع به خرید دستگاه بالانس گیری، کمپرسور باد به همراه دستگاه آپاراتی بپردازید. بنابراین تنها مغازه برای اجاره باقی می‌ماند تا بتوانید به صنعتی عالی با سرمایه کم و سود بالا بپردازید. شما حتی می‌توانید با خرید وسایل دست دوم از نرخ پایین‌تری برخوردار شوید.

کسب و کار و سرمایه گذاری با 50 میلیون

سرمایه گذاری آشپزخانه خانگی

شما می‌توانید با خرید دستگاه‌های لازم ، اجاق ، دیگ و … به آشپزی کردن بپردازید و سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان خود را آغاز کنید. که با کمی تبلیغات و با توجه به محله و شهر خود می‌توانید تهیه غذای معروفی را راه اندازی کنید و مشتریان زیادی را به سمت خود بکشانید. شما با داشتن پیک به همراه تخفیف و کیفیت عالی غذا‌ها می‌توانید بهترین درآمد را برای خود داشته باشید.

علاوه بر این‌ها شما می‌توانید به‌جای تهیه غذای آماده با اجاره یک مغازه کوچک به راه اندازی یک ساندویچی و فلافلی پرداخته و بهترین سود را با کمترین سرمایه گذاری داشته باشید.

چاپ بنر با 20 میلیون سرمایه

امروزه همه افراد برای کسب‌وکارهای خود، تبلیغات، خوش آمد گویی‌ها ، آگهی ترحیم و …. به چاپ بنر در اندازه‌های مختلفی می‌پردازند بنابراین یکی از سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان چاپ بنر است. شما می‌توانید با خرید این دستگاه‌ها و اجاره مغازه‌ای نه‌چندان بزرگ به چاپ این بنرها بپردازید و مطمئنا از درآمد خوبی برخوردار خواهید بود.

در ضمن شما اگر به نقاشی و خوشنویسی نیز علاقه دارید می‌توانید در کنار چاپ بنر به نوشتن بنرهای پارچه ای و انواع خوشنویسی‌ها و نقاشی‌های مختلف حتی بر روی سنگ‌قبرها نیز بپردازید. مطمئن باشید که درآمد بسیار عالی دارد.

سرمایه گذاری و چاپ بنر

سرمایه گذاری با 20 میلیون در کارگاه نجاری

ایده بعدی که می‌توان با بیست میلیون تومان سرمایه اولیه راه‌اندازی کرد، برای افرادی است که به صنعت علاقه بسیاری دارند، و می‌خواهند کار خود را با چوب و ابزار صنعتی انجام دهند. یعنی شما می‌توانید به ایجاد کسب‌وکار نجاری بپردازید. البته قابل ذکر است که شما در محیط‌های آپارتمانی نباید این کار را انجام دهید و بهتر است یک مکان جدا را تا حداقل 6 متر در نظر بگیرید و به‌نوعی اجاره کنید. اما، اگر ساختمان شما ویلایی باشد مشکلی نیست و با کمی عایق‌بندی می‌توانید از مزاحمت برای همسایگان جلوگیری کنید.

شما می‌توانید با سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان به این کار بپردازید و با باز کردن کارگاه نجاری کوچک در کنار استعداد و مهارت کافی به سرمایه گذاری و کسب‌وکار بپردازید و به‌نوعی آقای خود شوید. در نظر داشته باشید که با خرید وسایل دست دوم نیز خواهید توانست هزینه راه اندازی را حتی تا نصف کاهش دهید.

سرمایه گذاری پرورش عقرب و یا زالو

ایده کسب و کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون دیگری که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، پرورش زالو و یا عقرب می‌باشد. این ایده را می‌‌توان در محیطی نه چندان بزرگ و حتی در خانه و حیاط پرورش داد. شما می‌توانید از پرورش آن‌ها سود بالایی را به دست آورید و سرمایه آن‌چنانی برای اجاره مغازه و … را نیاز ندارد. این ایده کسب و کار متناسب برای شمایی است که می‌خواهید در منزل مشغول به کار شوید و سود خوبی داشته باشید. همچنین به‌عنوان شغل دوم یک ایده بسیار مناسب می‌باشد.

در رابطه با پرورش زالو و عقرب لازم است بدانید که این نوع کسب‌وکار و سرمایه گذاری با برای بازخورد و کسب درآمد عالی کمی نیاز به زمان دارد. یعنی جزو کارهایی است که سریع به درآمد نمی‌رسد. اما بعد از مدتی که این شغل تسلط پیدا کردید، خواهید دید که ایده فوق العاده پول‌ساز و پردرآمد می‌باشد.

کسب و کار با 20 میلیون - پرورش عقرب و زالو

نکته قابل ذکر این می‌باشد که قبل از شروع هر کسب و کاری به مهارت‌ها و استعدادهای خودتان در کنار علاقه به آن فکر کنید. و چون مواردی که در بالا ذکر کردیم هرکدام نیاز به برخی تخصص‌های خاص دارند، شما می‌توانید در کمتر از یک ماه فوت‌وفن کار را به دست بیارید.

ایده های اینترنتی برای سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان

راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی یکی از رایج‌ترین روش‌های شروع یک شغل رویایی و پردرآمد می‌باشد. داشتن 20 میلیون تومان سرمایه اولیه برای شروع کار اینترنتی و آنلاین فوق‌العاده است. اکثر شغل‌های اینترنتی را می‌توان بدون هیچ‌گونه سرمایه اولیه‌ای راه‌اندازی کرد.

اگر شما به فعالیت در فضای مجازی و داشتن یک کسب و کار اینترنتی و آنلاین علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم ایده‌های اینترنتی را بررسی کنید. برخی از ایده‌هایی که می‌توانید در زمینه سرمایه‌گذاری با 20 میلیون راه‌اندازی کنید، را در ادامه برای شما لیست می‌کنم.

  • سایت‌های خدماتی
  • سایت‌های فروش فایل
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی فروش پروژه دانشجویی
  • راه‌اندازی وب‌سایت میزبانی وب
  • تولید آموزش در زمینه تخصص خودتان و فروش در اینترنت
  • اگر کار گرافیکی شما خوب است، در زمینه گرافیک سایت بزنید
  • راه اندازی سایت عمومی و سرگرمی و درآمد از طریق تبلیغات
  • خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت

فروش انواع میوه خشک

شما می‌توانید در منزل خود دستگاه‌هایی را که مخصوص این کار هستند فراهم کرده و سپس انواع میوه‌های فصل را خشک نموده و تهیه نموده و در انواع بسته‌بندی به فروشگاه و یا از طریق سوشال مدیا به فروش بگذارید.

شما می‌توانید در ابتدا از دستگاه‌های کوچک برای این کار استفاده نمایید و سپس هرچه کار شما رشد بیشتری پیدا کرد، دستگاه‌های خود را نیز بزرگ‌تر خریداری نمایید و سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان خود را بزرگ‌تر کنید. پس در ابتدای کار صرفا به مسائل مربوط به فروش خود تمرکز نمایید تا بتوانید برند خود را بهتر معرفی نمایید.

خشک کردن میوه و کسب و کار یا 20 میلیون تومان

عرضه سبزی خرد شده

یکی سری از محصولات خانگی درآمد بسیار خوبی دارند از جمله فروش سبزی های خرد شده در خانه که شخص می تواند با کمترین هزینه این محصول را در خانه خود تولید کند و سپس به فروش برساند. در واقع بایستی شما تمام نکات بهداشتی در این حوزه را رعایت فرمایید تا بتوانید همواره رضایت مشتریان خود را داشته باشید. بسیاری از افراد زمان کافی را ندارند که در منزل خود به این مور رسیدگی کنند در نتیجه ترجیح می دهند که این محصول را خریداری نمایند بنابراین سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان در این زمینه می تواند گزینه مناسبی باشد.

در ضمن علاوه بر این شما می توانید مواد خوراکی سرخ کردنی را نیز در بسته بندی های گوناگون و کاملا بهداشتی به فروش برسانید و حتی کم کم به محصولات خود تنوع خاصی را ببخشید که مشتریان علاوه بر اینکه ترغیب شوند محصولات شما را بخرند، به دیگران نیز معرفی کنند تا آنها نیز مشتاق شده و جزو مشتریان شما شوند.

سخن پایانی

همان‌طور که در بالا اشاره شد، امکان راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان برای اکثر اشخاص وجود دارد. پس بهتر است که قبل از اینکه به دلیل سرمایه کم ناامید شده و هیچ کسب وکاری را  آغاز نکنید این مقاله را با دقت مطالعه کرده و در آخر تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام دمتون گرم من میخوام فلافلی راندازی کنم

دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x